💚
Yeni Avengers Üssü Tony , Lorna'yı Almadan Birkaç Saat Önce
Tony yeni üsse geldikleri ilk anda buranın da garajını , kule de yaptığı gibi , kendi ve Lorna için bir çalışma alanı haline getirmişti. Buraya geleli 2 gün olmuştu , Lorna'nın Wakanda'ya uçuşunun hemen ertesi günü Tony , Rhodey ve Natasha yeni üsse gelmişlerdi. Happy ise kolilenmiş eşyaların hepsinin güvenle oraya getirilmesi görevini üstlenmişti. Sonrasında orada onlarla buluşması gerekecekti.
Bu iki günde Happy'nin , Peter'ın ona sürekli mesaj atması konusunda sızlanması , üstte ki kolilerin çokluğu , Natasha ve Rhodey'nin
' neden bize yardım etmiyorsun Stark !' Diye sızlanışları ve sürekli birileri tarafından rahatsız ediliyor oluşu , onu epey huysuz , alaycı ve çekilmez biri yapmıştı.Yani Tony Stark , Tony Stark oluyordu.Tony "Ah lanet olsun !" Diye bağırdı , ayağına takılan koliler yüzünden koridorun ortasında yere yapışmıştı. Sinirle kolileri bir yerlere fırlatıp , bir yandanda yerden kalkmaya çalışıyordu. "Lorna olsa bunlar bu kadar uzun sürmezdi !" Yerden kalkamayınca denemeyi bırakıp kollarını iki yana açtı ve yatmaya devam etti.
Natasha, gülümseyerek ,mutfağa götürdüğü koliyi bırakıp , onun yanına ilerledi ellerini dizlerine koyup kafasını yüzüne eğdi "Birileri yine 5 yaşında gibi mi davranıyor ? Son 3 gündür olduğu gibi ?!"
"Ben 5 yaşında gibi davranmıyorum."
"Evet davranıyorsun."
Rhodey " Bunu onaylayabilirim." Dedi , Tony'nin üzerinden atlayıp koridorun öbür tarafına geçerken.
Tony "İki hafta fazla uzun. Lorna orayı sevmediyse ? Ya Barnes canını sıkıyorsa ? Yemeklerini beğenmemişte olabilir. Ya ona Brüksel lahanası verdilerse biliyorsun ondan nefret eder."
"Tony , endişeli olduğunu biliyorum tatlım ama Lorna'nın güvende ve Brüksel lahanalarından uzakta olduğundan eminim." Elini Tony'ye uzattığında esmer adam oflaya puflaya , kızıl kadının elini tutup ayaklandı "Bence sen de eminsin asıl endişen Lorna'ya Kuleyi sattığını nasıl söyleyeceğini bilmiyor olman. Çünkü ona sormadan yaptın bunu. Yanlış mıyım ?"
Tony , huysuzca yüzünü buruşturdu "Senden nefret ediyorum." Natasha sağ elini adamı yüzüne koyup yanağına bir öpücük kondurdu "Ben de seni seviyorum." Yanağına bir öpücük daha kondurup devam etti " Ama şimdi yavru bir köpek gibi davranmayı bırakıp bize yardım etmezsen küçük kıçına tekmeyi basacağım."
"Biliyor musun tehditleri gülümserken yapman onların hala bir tehdit olduğu gerçeğini değiştirmiyor."
Natasha gülümsemeye devam ederken geri geri adımladı "Evet ama böyle daha ürkütücü oluyor değil mi ?"
Tony bilmiş bir tavırla "Hıh hayır , elbette hayır ."
Kızıl kadın omuz silkti , arkasını dönüp bıraktığı koliyi aldı ve gözden kayboldu. Tony onun gittiği gördüğü an elini kalbinin üzerine koyup bekledi. O sırada elinde başka bir koliyle yanından geçen Rhodey gülerek "Dostum ödünü kopartıyor resmen ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLARİS
Novela JuvenilKüçük Loki , annesinin verdiği kehanet kitabını okur Ve Polaris kehanetinde satırlarda yazılı sağ kalana hayran büyür. Yüzyıllar sonra sağ kalan yardımı için Loki'ye muhtaçtır. --------- Kainatın yaratılışında yazılan, kadim kurallar korunmalı. ...