~40.Bölüm~

237 31 49
                                    

*Her zaman benim suçum , değil mi ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Her zaman benim suçum , değil mi ?

💚

Lorna bu kez erkenden uyanmamıştı. Huzurla uyuduğu nadir zamanlar vardı ve bu zamanlar şu ara Loki'nin kokusunu alabildiği zamanlar oluyordu. Onun yanındayken hep uykusu geliyordu.

Saat 10.30'a gelirken yüzüne kondurulan onlarca küçük öpücükle açmıştı gözlerini. Gördüğü ilk şey ise aşık olduğu yüzün tatlı bir gülümsemeyle ona bakıyor oluşuydu.

Loki , genç kadının alnına ufak bir öpücük daha kondurdu ve kısık sesiyle "Günaydın." Diye ekledi.

Lorna kollarını açıp genişçe esnedi , daha sonra kolları Loki'nin boynunu bulmuş ve onu kendine çekip dudaklarına bir öpücük bırakmıştı "Günaydın."

Loki "Bakıyorum keyfiniz yerinde küçük hanım."

"Hıhım öyle."

Lorna'nın tatlı şımarık hallerine bayılan Tanrı onu hızla sarıp boynuna bir öpücük daha kondurduğunda , Lorna'nın kıkırtıları çoğalmıştı.

"Loki dur ! Tamam !"

"Duracağım ama sen söylediğin için değil daha çok artık kahvaltı yapman gerektiğini düşündüğüm için."

Loki yataktan kalkıp Lorna'ya döndüğünde kollarını açmış ona baktığını gördü. Hızla ona ilerleyerek kucakladı ve yataktan aşağıya indirdi.

Lorna "Bence bütün günü burada geçirebiliriz."

Loki "Emin misin ? Çünkü Stark'ın buna izin vereceğini hiç sanmıyorum."

"Ben onun Natasha ile arasında ki cinselliğe karışmıyorsam o da bana karışamaz." Dedi hızla. Fakat o kadar hızlı söylemişti ki kendi kafasında düşünmek için vakti bile olmamıştı.

Elbette ki Loki için bu sorun değildi o kurnazlık Tanrısıydı ama konu Lorna olunca aklına hakim olmakta zorlanıyordu. Çıplak bedenler , karanlık bir oda , birbirine karışan nefesler...

Aklını dolduran sahnelerde genelde Lorna ve kendisi baş roldelerdi ama sonra kafasında büyük bir soru işareti beliriyordu. Yüzbaşı ? Aralarında bişey geçmiş miydi ? Geçmişse de Loki bunu bilmek istiyor muydu ?

Genç tanrı kafasını iki yana sallayarak düşüncelerini bir kenara bırakıp Lorna'nın kızarık yanaklarına odaklandı. Yüzüne bir gülümseme yayılırken "Doğru karışamaz. Ama yine de yemek yemen gerek."

Lorna konudan uzaklaşmak adına "Doğru doğru. Gidip üzerimi falan değiştireyim."

Genç kadın sevgilisinin yanağına hızlı bir öpücük kondurup odadan çıktı ve kendisininkine girdi. Kapıyı kapatıp arkasına yaslandı ve derin bir nefes aldı.

"Duş almalıyım."

Ortak Alan

Wanda "Loki ve Lorna hala uyanmadı mı ?"

POLARİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin