*O benim kız kardeşim , kan bağımız olamaması önemli değil.
*O benim ağabeyim , kan bağımız olmaması önemli değil.
💚
1. KAYIT
Lorna "Friday kayıt başladı değil mi ?"
Friday "Evet bayan Dane."
Lorna "Pekala." Derin bir nefes aldı "Nasıl başlamam gerek bilmiyorum. Merhaba ? Nasılsınız ? Bunların hepsi tuhaf geliyor."
Önünde ki yığınla dosyaya baktı. Ardından kafasını hızla kaldırıp onu çeken robota odaklandı. Lorna'nın hologramı , sanki ekibin bu kayıtları izlerken nereye oturacağını biliyormuş gibi , gözlerini hepsinin üzerinde gezdirdi.
"Sizi görmek güzel diyeceğim sanırım. Çünkü sizi görmek her zaman güzel olacak."
Sandalyesini ters çevirip üzerine öyle oturdu.
"Bu kayıtları almaya başlamam gerektiğini hissediyorum çünkü bir şeyler beni rahatsız ediyor. Uğur böceği , öldürdüğü insanlar , beni sahaya çıkartmaya çalışmaları... ve tabii şu koordinat mevzusu. Ne kadar Fury sıyırmış desek de..."
Gözleri boşluğa daldı "...ya doğru söylüyorsa."Tony en önde oturmuş kollarını dizlerine yaslamış halde pür dikkat kardeşinin hologramına baktı.
Lorna "Zihnim kimse için , kendim için bile net değil. Kendim hakkında bildiğim çoğu şey şüpheli. Bana doğru bilgiler verebilecek biri de yok. Eğer annem ya da babam olsaydı belki-"
Bir nefes verdi ama nefes alamadı. Aldığında ise nefes veremiyordu. Bu konu onun için çok zordu.
Lorna "Demek istediğim , araştırma yapmam gerekiyor. Her şey hakkında. Kendim , geçmişim , güçlerim , taşlar. Her şey hakkında. Ve olur da bana bişey olursa ya da Fury haklı çıkarsa bu kayıtlar size bir işaret olsun. Neler olduğunu öğrenin ve gerekiyorsa..."
Hologram Tony'nin gözlerinin içine baktı.
"Beni durdurun."
2.KAYIT
Ekipteki kimse konuşmadı , Lora'nın 'beni durdurun' derken ne demek istediğini sorgulamadılar. Sadece devam ettiler.
Lorna "Sizi görmek güzel çocuklar , bugün gündem kalabalık , bir bakalım..." düşündüğünü belli eder bir halde gözleri bir yere odaklanmıştı. "... okula öğrenci ve öğretmen alımı yarın. Biraz korkutucu bir durum ama sanırım ben... umutluyum. Yeni insanlarla tanışacağım ve bu beni heyecanlandırıyor bir yandan da korkutuyor tabii. Umurum birileri seçmelere katılır. Ve her şey yolunda gider."
3.KAYIT
Kamera kaydı başladığında Lorna kalçasını bir masaya yaslamış ve son derece dalgın halde yere bakıyordu.
"Bir yeğenim olacak." Dedi sesi fısıltı halinde çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLARİS
Novela JuvenilKüçük Loki , annesinin verdiği kehanet kitabını okur Ve Polaris kehanetinde satırlarda yazılı sağ kalana hayran büyür. Yüzyıllar sonra sağ kalan yardımı için Loki'ye muhtaçtır. --------- Kainatın yaratılışında yazılan, kadim kurallar korunmalı. ...