~34.Bölüm~

340 38 56
                                    

                                       ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️

Dünya 838 , Bir Hafta Önce

Peter Parker uzun süredir yaptığı gibi okulu ekmişti. Çantası sırtında kapüşonu kapalı , şehrin soğuk sokaklarında geziniyordu. Ayaklarının onu nereye götüreceğini iyi bildiğinden kafasını kaldırma gereksinimi bile duymuyordu.

Lorna'nın kanlı ölümü gözlerinin önüne geldikçe , kendine bir kez daha küfrediyor ve belki de milyonuncu kez 'keşke onu dinleseydim' diye düşünüyordu.

Dakikalar süren yürüyüşün ardından durdu. Ürkekçe kafasını kaldırıp mezar taşına baktı. Tony sayesinde Lorna'nın mezarı sakin kalıyordu çünkü , Stark aile mezarlığına gömülmüştü Lorna özel mülk olduğundan da kimse girmeye cesaret edemiyordu. O yüzden herkes yaptırılan anıt heykele gidiyordu.

Peter sertçe yutkundu , gözleri doldu "Özür dilerim Bayan Dane , sizi dinlemeliydim özür dilerim." Geçen yıllar boyunca kaçıncı özürü olduğunu bile hatırlamıyordu ama sanki bir günü özür dilemeden geçirse , Lorna Dane tarafından asla affedilmeyecekmiş gibi hissediyordu.

Peter , koluyla göz yaşlarını silip "Size bir şey getirdim." Dedi , çantasından bir tür makine çıkartıp , mezar taşının önünde bağdaş kurdu. Çantasını yana koyarken "Fizik dersinde çoklu evrenler hakkında bir ders işledik , bir kaç hafta kadar önce. Kuantum teorisi."

Elinde ki parçayı elleri arasında gezdirirken omzunu silkti "Bilmiyorum belki gerçektir değil mi ? Sonuçta Thor'un da gerçek olmadığını sanıyordum ama geçenlerde beni Asgard'a gelmem için tehdit etti."
Kendi kendine güldü "Benden nefret ederler sanmıştım ama bana sahip çıkmaya çalışıyorlar."
Göz yaşları hızlandı "Benden nefret etselerdi kendimi daha az suçlu hissederdim sanırım."

Parçayı yavaşça yere bıraktı , göz yaşlarını ceketinin koluna sildi , tekrar. "Bayan Maximoff bile benden nefret etmiyor. Biliyorsunuz May hala , pek iyi değil. Belli etmemeye çalışıyor ama kanser ilerliyor. Bay Stark'ın hastanesinde ki doktorlar onu ayağa kalkabileceği kadar iyileştirdi ama tamamen bitmedi. Dediğim gibi , ilerliyor... Bay Stark'da gitti...
Bayan Maximoff , o burada beni yalnız bırakmıyor bu durumu atlatmam için yardım etmeye çalışıyor ama yapamıyorum Bayan Dane."

Yere koyduğu parçayı aldı "Çoklu evrenler gerçekten varsa sizin gibi biri de başka bir evrende yaşıyordur değil mi ? Belki o Thanos'u nasıl yeneceğini biliyordur ve belki de sizi geri getirebilecek kadar güçlüdür. Belki May halamı da iyileştirir. Başaracağım bayan Dane , yemin ederim başaracağım."

Dünya 616 , Günümüz

Lorna endişe ile toplantı odasında bir o yana bir bu yana yürüyüp duruyordu. Zihin taşına ulaşamıyor olması , Vision'ın neden bayıldığının da açıklamasıydı.

"Her şeye baştan mı başladık yani ?! Hani artık muhafızdım ? Hani yeniden doğmuştum Polaris olarak ? Neden şimdi ona ulaşamıyorum ? Ya da benim ulaşamayacağım raddeye gelene kadar beni uyarması gerekmiyor muydu ?!"

POLARİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin