~8.Bölüm~

641 52 18
                                    

 *Duygularını kontrol et

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Duygularını kontrol et.

💚

  Lorna ve Tony jet ile Queens'e uçuyorlardı. Lorna'nın aklında bir kaç soru vardı fakat bir türlü söze nasıl girmesi gerektiğini seçemiyordu.

Tony derin bir nefes alıp kafasını hemen yanında , ayakkabılarını çıkartmış koltukta bağdaş kurup oturan kadına çevirdi. "Sor hadi"

"Birden fazla sorum var." Dedi Lorna " ama dürüst cevaplar istediğim sorular."

" Nasıl cevap vereceğime ben karar veririm. Şimdi soruyor musun yoksa-"

Lorna hızla araya girerek " Tamam , tamam soruyorum." Tony hafifçe başını aşağı yukarı salladı. " Gerçekten arkadaşlarımızlamı savaşacağız ?"

" Bunu onlar başlattı Lorna biz sadece ekibi korumaya çalışıyoruz."

"Evet ama Bucky kontrol ediliyordu değil mi ? Sana söyledim bunu yapan Zemo'ydu."

"Yine de Birleşmiş Milletleri bombaladı . Wakanda Kral'ını öldürdü Lorna üstelik Nat ve sen oradaydınız." Kadının kafasında tekrar dikiş atılıp , bandaj yapıştırılmış kısma dokundu . " bunu sana o yaptı."

Lorna bakışlarını kucağında oynadığı ellerine çevirdi. " Tony bunu yapmak istemiyorum. Daha birkaç gün öncesinde Fury'ye , ufak bir tartışmaydı savaşmıyoruz , diyen bendim. Şimdi savaş için adam topluyoruz."

Tony , kadının çenesinden tutup kafasını kendine çevirdi. " Rogers'ın bu yolu seçmesi senin suçun değil güzelim. Ona karşı bişeyler hissettiğin çok açık ama" sıkıntılı bir nefes verdi " Doğru bildiği yolda ilerliyor. Sende öyle.Yine de her şey düzelicek . Yüzbaşı seni bırakıp hiç bir yere gitmez."

Genç adam elini çekerken, kafasını da diğer tarafında ki cama çevirdi. Düşünmek istemese de Lorna'nın bir şekilde Steve Rogers'ı seçme ihtimali yüreğini sıkıyordu. " Pekala diğer soru. Romanoff ve sen ?"

Lorna kafasını yana eğip imayla konuştuğunda . Tony kafasını ona çeviridi. " Ne benim hakkımda bir şey mi söyledi ?"

Kadın büyük bir kahkaha patlattırken şaşkınca konuştu. " Anthony! Ondan hoşlanıyorsun."

"Ne! " yüzünü buruşturarak " Hayır ! Hayır hoşlanmıyorum."  Lorna hala gülüyor. Tony yüzünde huysuz bir ifadeyle" Kes şunu!"

" Tony seni tanıyorum ,sadece aranızda ne var merak etmiştim ve sen direkt senin hakkında konuşup konuşmadığını merak ettin. Bas baya kızıldan hoşlanıyorsun."

Tony kısık gözlerle " Şunu kesmesen , Spiderman'in kimliğini asla öğrenmezsin."

"Hey! Stark, sen beni tehdit edemezsin."

"Ben Tony Stark'ım istediğimi tehdit ederim."

"İyi tamam . Ben cevabımı aldım zaten. Diğer sorum , Spiderman'in kimliği hakkında ki tahminlerim doğrumu?"

POLARİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin