~30.Bölüm~

389 45 130
                                    

*Seni kaybettim ama kendimi buldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Seni kaybettim ama kendimi buldum. Yani kazandım.

💚

Lorna gözlerini büyük masanın heryerine Farklı çeşidi konulmuş pizzalarda gezdirdi. Fakat kendininkini bir türlü bulamıyordu , en sonunda dayanamayıp "Benim pizzam nerede ?" Diye sordu ekibe.

Hepsi masasının etrafına yerleşmiş pizzalara gömülmüşlerdi.

Okoye"Bir sürü varya işte muhafız ,birini al."

"Hayır. Benim pizzam ve dondurmam nerede ?" Kafasını , ağzını bol malzemeli pizzayı gömmüş Clint'e çevirdi "Barton? Yoksa benim pizzamdan söylemeyi unuttun mu ?!"

Masada ki herkes bir anda yemeği bırakıp Clint ve Lorna'ya döndü. Lorna yemek konusunda tuhaf takıntıları olan bir kadındı ve o takıntılar konusunda da oldukça hassastı.

Loki "Burada bilmediğim bir şeyler var gibi ?"

Wanda yavaşça Loki'nin kulağına eğilip "Lorna pizzayı bizim sevdiğimiz gibi yemeyi sevmez , o yüzden ona ayrı sipariş ederiz.
Bir de , yemekten önce tatlı yemeyi sever. Sanırım Clint bunu unutmuş." Dedi Barton'a hüzünlü bir bakış atarken.

Loki'nin aklında ise Lorna'nın daha bilmediği bir sürü huyu olduğu gerçeği belirmişti birden.

Clint "Aslında ben sipariş vermiştim ama..."

Lorna tam Clint'e 'Nasıl unutursun ?' Adlı bir şiir okumak üzere iken. Yani duygu sömürüsü yapıp onunda ağzının tadını kaçırmak niyetindeyken.

Steve elinde bir kutu daha pizza ve bir küçük kap dondurma ile mutfağa giriş yaptı. Lorna'nın yanına ilerleyip , oturduğu sandalyenin arkasından , iki yanından kollarını uzattı ve biraz yer açıp kutuları önüne bıraktı. Ardından masanın etrafından dolaşıp tam karşısına oturdu. "Şey Clint'in Sipariş verirken unuttuğunu fark ettim ben de motorumla gidip alabilirim diye düşündüm. İşte..."

Elini uzatıp küçük dondurma kutusunu gösterdi "Bu karamel parçacıklı çikolatalı dondurman."

Küçük kutuyu , pizza kutusunun üzerinden çekip pizza kutusunun kapağını açtı "Ve bu da ince kenarlı , mantarsız ve bol mısırlı karışık pizzan. Orta boy , değil mi ?"

Bütün masa şokla Steve'e bakıyordu. Steve ise yüzünde minik bir tebessümle Lorna'nın vereceği tepkiyi bekliyor ve Tony'nin , yüzüne bir yumruk atmaması için içinden dualar ediyordu.

O sırada Clint hemen yanında oturan Loki'nin kulağına doğru "Sana söyledim , harekete geçmezsen uzaktan izlemekle yetineceksin."
Wanda da Loki'nin diğer tarafında oturuyor olduğundan bunu duymuştu elbette ama duymamış gibi yapmayı seçti.

Lorna "Evet , şey doğru. Hepsi."

Shuri "Yemekler konusunda tuhaf bir tarzın var."

T'Challa "Katılıyorum. Mantarsız pizza mı yenir ?"

POLARİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin