~45.Bölüm~

92 12 25
                                    

*Tehlikeli Sırlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Tehlikeli Sırlar

💚

~Uzayın Derinliklerinde~

Güç "Bizi neden buraya topladın , zaman ?"

Zaman "Sağ kalan hakkında endişelerim var."

Uzay yüzünde ki pişkin gülümsemesiyle , ellerini bastonuna yasladı. "Nedense endişeleniyor olman beni hiç şaşırtmadı."

Zihin kolları göğsünde bağlı kaşları çatılmış halde , Uzayı süzdü " Lorna ile alıp veremediğin ne senin?"

Uzay "Lorna mı ? Ona adıyla mı sesleniyorsun ?"

Gerçeklik "Ne demesi gerekiyordu ?"

Uzay "Sağ kalan , Polaris , muhafız. Seçeneği çok."

Ruh "Sanırım kıza neden bu kadar yakın olduğunu sorguluyor."

Uzay "Aynen öyle?" Dedi zihinle göz temasını kesmeden.

Zihin "O bizim seçimimizdi hatırladın mı ? Muhafızımız , dünya ile aramızda ki bağ."

Uzay "Hayatta kalması bir şanstan ibaretti." Dedi küçümser bir tavırla.

Güç mor gözlerini kıstı "Kızın gücünü hiçe sayamazsın."

Uzay "Senin , bizim sayemizde elde ettiği güç!"

Zaman "O zaten güçlüydü bununla doğdu ! Ki sen bunu çok iyi  biliyorsun."

Gerçeklik "İnsanların yaptığı korkunç deneylerden sağ çıkan oydu."

Uzay "İnsanların yaptığı deneylerle doğdu ! Diğer bütün varisler gibi !"

Zihin "Ah neden her seferinde bu konuya dönüyoruz ! Onu rahat bırak , düşmanı yendi değil mi ?! Üstelik sen yapabileceğine bile inanmıyordun."

Uzay "Nedense ona fazla vakit ayırıyorsun , zihin. Dediğim gibi o basit bir deney." Dedi tıslarcasına.

Zaman hırsla bağırdı , yeşil gözleri alevler gibi parıldıyordu. "Beni endişelendiren kısım da bu işte !"

Bütün kozmik varlıklar ona döndü , hepsi ne anlatmaya çalıştığını sorguluyordu.

Zaman "Gelecek olasılıklarına bir göz attım."

Ruh "Ve?"

Zaman "Sağ kalan birden fazla yanlış seçim yaptı. Şu an da da o yanlış yolda ilerliyor ve sonu hiç iyi olmayacak."

Güç "Hangi seçimler ? Her şey yolundaymış gibi görünüyor."

Zaman "Hayır değil ! Zihin anlat onlara."

Zihin sarı gözlerini birkaç saniyeliğine kapattı. Daha sonra sakin bir tavra büründü ve Zaman taşının bahsettiği şeyi anlatmaya başladı.

POLARİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin