~25.Bölüm~

410 45 73
                                    

*Düşman

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Düşman

💚

Asgard 16. Gün

Loki "Hazır mısın ?"

Lorna , masada kurnazlık tanrısının karşısına yerleşirken kafasını salladı.

Loki "Ellerini tutmam gerek."

Genç kadın ellerini Loki'nin avuçlarına bıraktı ve yerine biraz daha yerleşti.

"Pekala. Üç dediğimde aynı anda gözlerimizi kapatacağız. Beni hatıralarına alacaksın."

"Tamam anladım."

Loki "1 , 2 ..." derin bir nefes aldı "3"

İkisi de aynı anda gözlerini yumdu , tekrar açtıklarında ise bambaşka bir yerdeydiler Lorna için hüzün ve tanıdıklık kokuyordu etrafı . Loki ise ilk defa gördüğü bu yeri incelerken gözleri şu an ki halinden daha küçük olan Lorna'ya takıldı ve yanında ki kumral saçlı adama.

Genç kız bir kez daha yaptığı işlemi kontrol edip babasına gösterdi "Bu kez oldu değil mi babacım." adam , düşünür gibi elini çenesine koyup sıvazlamaya başladı. "Hımm hayır yine yanlış yapmışsın." Dedi onaylamıyor gibi kafasını iki yana sallarken. Güldü genç kız "Baba(!)" diye söylendi sonda ki harfi uzatarak.
James Dane , kocaman bir gülümsemeyle kızına döndü "Elbette doğru yapmışsın güzelim." Dedi alnına bir öpücük kondururken.
Linda "Ne yapıyorsunuz bakalım." Genç Lorna annesine sarılırken "Babam beni kandırıyor." Dedi gülerek. Linda sahte bir kızgınlıkla "James Daniel Dane kızımı Kandırma."
James ,  Linda'ya yaklaşıp Lorna'yı kendine çekti. Bilmiş bir tavırla "O benim de kızım." Lorna ikisinin arasından çıkıp "Tamam sakin olun ben ikiniz de kızıyım."
James bu kez Linda'nın belinden tutup kendine çekti "Bu doğru , onu birlikte yaptık." Dudakları Linda'nınkileri bulduğunda kadının suratında büyük bir gülümseme belirmişti.
Lorna "Lütfen durun." Dedi gözlerini kapatırken.
Linda "Bu kadar çalışma yeter." James'in kollarımdan çıkarken devam etti "Valizini toparladın mı ?"
"Henüz değil."
"Lorna ! Sana bunu yapmanı 2 gündür söylüyorum tatlım. Git valizini toparla."
"Tamamm ama önce pasta yiyebilir miyiz ? Bay ve Bayan Connor'ın karamelli pastasından."
James ve Linda birbirlerine bakıp güldüler ve ikisi aynı anda "Tamam."
James "Ama sonra valizini toparlayacaksın. Söz mü ?"
Dedi küçük Lorna'ya serçe parmağını uzatırken , Lorna'da gülümseyerek babasının parmağına doladı küçük parmağını "Söz."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
POLARİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin