~1.Bölüm ~

1.3K 81 5
                                    

   
Umarımm beğenirsiniz yorum yaparsanız sevinirimm 💚💚💚

"Herkes hazır mı?" Diye sordu yüzbaşı , bir binanın içinde , büyük camlardan dışarıyı izliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Herkes hazır mı?" Diye sordu yüzbaşı , bir binanın içinde , büyük camlardan dışarıyı izliyordu. Tedirgince kalkanını koluna daha sıkı sardı.

"Sakin ol yüzbaşı , hareketlilik yok." Lorna insanların içine karışmış dolaşırken , hem sıkıntı var mı diye bakıyor hem de kulağındaki cihazdan arkadaşlarıyla konuşuyordu.

"Kaptanın sakinleşmek konusunda sorunları olduğunu biliyorsun değil mi?" Sam alaycı tavrıyla konuştuğunda , Lorna'nın aklına sevgili arkadaşı Tony gelmişti. Şu an da bir Üniversite de konferansta olmalıydı. Neyse ki Rhodey  onunlaydı da aklı orada kalmamıştı.

"Konuşmayı kesin." Kızıl ajan kızıyor gibi görünsede yüzünde eğlendiğini belli eden bir gülümseme vardı. Wanda elinde tuttuğu kahve bardağını dudaklarına götürürken " Lorna orada biriyle mi flört ediyor yoksa ben yanlış mı görüyorum?" Bütün ekip oraya döndüğünde genç kadının biriyle konuşup gülüştüğünü gördüler. Natasha ve wanda sırıtırken , Steve kaşlarını çatmış , Sam ise neler olduğunu görmek için gözlüğünden Lorna'yı bulup yakınlaştırmıştı.

" Hayır o bir satıcı ve ona bişeyler satmaya çalışıyor."

Sam kafasını biraz yukarı kaldırdığında bir kamyonun insanların çok yoğun olduğu yere doğru hızla ilerlediğini gördü.

" Lorna kamyon geliyor hemen arkanda !"

Bütün ekibin bakışları oraya döndüğünde , hepsi nefeslerini tutmuştu. Lorna hızla arkasına döndüğünde , gücünü ellerinin arasında toplayıp yukarı ve aşağıya doğru ellerini çekerek yeşil dumanların kamyonu sarmadını sağladı. Ayakları zemindeki kumlarda geriye doğru birkaç santim kayıp durdu , onunla beraber kamyonda durmuştu.

"o da neydi sam!" Yüzbaşının tedirginliğiyle kimse alay etmemişti bu kez görevin başladığını anlamışlardı.

                                    💚

Yüzbaşı önünde dizlerinin üzerinde ki adamla konuşurken, Lorna uzaktan yürüyerek onlara doğru gidiyordu. Adam bir anda bomba çıkarttığında Lorna koşmaya başladı fakat ondan birkaç yaş küçük olan Wanda ondan önce davranmış gücüyle bombayı hapsetmişti .Lorna bir anlığına rahatlasa da bu uzun sürmedi çünkü Wanda kontrolünü sağlayamamış hapsettiği bombayı bir binanın içine göndermişti herkes şok içinde çöken binaya bakarken Lorna daha hızlı koşmaya başladı. Wanda'nın yanına vardığında gücünü kullanarak binanın temelindeki metalleri tuttu. Böylece binanın çökmesini birkaç dakikalığına durdurmuştu.

Steve etrafı saran yeşil gücü gördüğünde yüzünde umut dolu bir gülümseme geçti kısa süreliğine. "Sam binayı tara içindeki insanların yerini tespit et ve tahliyeye başlayalım." Sam'den olumlu yanıtı duyduğunda kafasını arkasına çevirip lorna'ya seslendi " Bunu ne kadar tutabilirsin?" 

POLARİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin