Lorna olarak koymadım temsili. 💚
Nick Fury , Yüzbaşı ile beraber odadan çıkmıştı. Ne konuştuklarını merak etselerde Lorna'nın bir anda daha uysal bir hal almasını şu anlık daha çok merak ediyorlardı.
Wanda"Daha iyi görünüyorsun."
"Daha iyiyim."
Sam,"Bize kızgın mısın?" Mahçup bir tavırla sormuştu bunu çünkü Lorna ile dargın kalmak istemiyordu.
"Sam size kızgın olduğum için ya da fikrinize saygı duymadığımdan geri çekilmedim. Saygı duyuyorum elbette, sadece sokovia... sonra o çocuk..."
Sözlerine devam edememişti kadın. Ne zaman bu konu açılsa gözleri doluyor,konuşmak bir işkenceye dönüyordu. Güçsüz hissediyordu kendini ve bundan daha da çok nefret ediyordu.Wanda . Lorna'nın masada duran eline uzanıp tuttu.
Sam" Seni tam olarak anlamam mümkün değil biliyorum. Ama sen de bizi anlamıyorsun"
Bütün ekip Sam'e dönmüş -ne halt ediyorsun?- bakışı atıyorlardı. Özellikle Tony. Lorna dalgın bakışlarını ona çevirdi.
"Lorna bak.." ayağa kalkıp ortaya ilerledi. "Yaşadığın şeylerin yalnızca berbat olduğunu biliyorum. Fazlasını değil. Ama bildiğim bir şey var o da Strucker sana her ne yaptıysa bunun seni kontrolsüzleştirdiği . Belki de yaptığı bir şey gücünün artmasını sağlamıştır ve bu yüzden kontrolü kaybetmişsindir bilmiyorum. Ama sokovia'da yaşananlar ben orada olmasamda haberlerde gördüğüm o kadın kendini tutmaya çalışıyordu. Ellerini ve gözlerini sımsıkı kapatmış nefeslerini kontrol altına almaya çalışıyordu. Bunu televizyon ekranından bile görebiliyordum.Kendini suçlamayı mı seçiyorsun tamam. Fakat bu kadar yeter , sana kendini suçlaman ve acısını çıkartman için yeterince zaman verdik. Artık Lorna Dane olarak geri dönme vaktin."
Herkes şaşkındı çünkü kimse Sam Wilson'dan bu kadar anlamlı ve mantıklı bir konuşma beklemiyordu. Yine saçmalayacak ve Lorna'yı kaçıracak diye düşünmüşlerdi fakat genç adam her cümlesi hatta her kelimesinde haklıydı. Wanda hala elini tutarken Sam'i destekledi. "Söylediği her şeyde haklı ama eksik." Lorna kafasını Wanda'ya çevirdi. "Pietro için de kendini suçladığının farkındayım. Bunu belli etmek istemiyorsun ama orada olup mermileri durdurabilirdim diyorsun kendine, buna eminim çünkü ben de aynısını söylüyorum." Lorna ,Pietro'nun ismini duyduğunda tekrar büyük bir suçluluk dalgası hissetmişti. Lorna'nın huzursuz enerjini hisseden kadın tuttuğu elini biraz daha sıktı. "Hayır , yapamazdın. Ben de yapamazdım , ben bunu kabul ettim. Ayrıca intikam da aldım. Kardeşimi özlüyorum evet ama onu kaybetmişken bir de seni kaybedemem."
"Hiç birimiz , hiç birimiz seni kaybedemeyiz Lorna." Steve'in sesiyle hepsinin kapıya yönelen bakışları hemen arkasından Fury'nin girmesiyle ona kaydı.
"Barışı sağlamış gibisiniz."
Lorna"Zaten savaşta değildik. Ufak bir kavga o kadar." Eliyle ufak işareti yaparak söylediği sözler ekibin yüzünde ufak tebessümler belirmesine sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLARİS
Novela JuvenilKüçük Loki , annesinin verdiği kehanet kitabını okur Ve Polaris kehanetinde satırlarda yazılı sağ kalana hayran büyür. Yüzyıllar sonra sağ kalan yardımı için Loki'ye muhtaçtır. --------- Kainatın yaratılışında yazılan, kadim kurallar korunmalı. ...