*Eski senle konuşmayı özledim.
💚
Sam "Lorna?"
Lorna"Sam?"
"Senin burada ne işin var?" Dedi Sam işaret parmağıyla baştan aşağı Lorna'yı gösterirken.
Lorna yüzünde 'ne diyorsun be!' Bakışıyla "Benim mi ne işim var ? Asıl senin ne işin var ?" Dedi Sam'in hareketini taklit edip işaret parmağını ona doğru salladı.
Sam yüzünde ki şaşkın ve gergin ifadesini saklamaya çalışarak bir elini ensesine attı diğerini de beline yaslayıp "Ben ö-öylesine dolaşıyordum. A-akşam yürüyüşü. Yani gece gece yürüyüşü." Kadını ikna etmek için. Kafasını hızlı hızlı yukarı aşağı salladı.
O sırada yan yana iki binanın arasında saklanan Bucky ve Steve aynı anda onaylamaz şekilde kafalarını iki yana sallıyordu.
"Sam." Dedi Lorna yumuşak bir tonda ve ona doğru yaklaşmaya başladı. Adım adım gelip Sam'in önünde durdu. "Sen iyi misin? Yaralı falan mısın?" Eliyle iki kolundan tutup Sam'i bir sağa bir sola döndürüp yarası olup olmadığına baktı.
Sam "Hayır yaralanmadım." Dedi Lorna'nın ne yaptığını anlamaya çalışırken. Ona tuhaf bakışlar atıyordu. "O halde hastasın. Ateşin var mı ?" Elini Sam'in alnına koyduğunda , adam elini çektirtip "Sakin olur musun ? Hasta falan değilim!" Dedi sitemle.
Lorna kafasına bir tane geçirince , elini kafasına götürüp okşadı "Aww acıdı!"
"Az bile! Kanun kaçağı sayıldığın bir ülkede ne işin var senin!"
"Hayatım ,ben tam 117 ülkede kanun kaçağıyım."
"Bununla övünüyor musun ?" Diye çıkıştı Lorna "Görüldüğün yerde beynine sıkacaklar aptal." Diyip kafasına bir tane daha vurdu. Sonra sağ ve sol koluna göğsüne birer tane geçirdi. Sam hem vuruşlarından sakınmaya çalışırken değişik şekillere giriyor hem de konuşmaya çalışıyordu "Lorna ! Tamam dur . Awww acıyor!"
Lorna durduğunda doğrulup ona baktı "Zekice düşündüm tamam mı ? Bir plan yaptım."
"Öyle mi ? Ölmekle ilgili mi ?"
"Hayır. Bak ne derler bilirsin Aslanın ağzına ne kadar yakın olursan-"
"Seni farketmesi o kadar zorlaşır. Biliyorum ama saçmalık çünkü aslan seni fark ettiğinde kaçacak zamanı bulamazsın!"
"Merak etme aslan farketmeden gideriz." Dedi gülerek.
"Siz?"
Sam pot kırdığını fark ettiğinde hiç oraya takılmadan hızla Lorna'ya yaklaşıp sıkı sıkı sarıldı "Seni görmek çok güzel Lorna. Şey ben olanları duydum." Diyip geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLARİS
Novela JuvenilKüçük Loki , annesinin verdiği kehanet kitabını okur Ve Polaris kehanetinde satırlarda yazılı sağ kalana hayran büyür. Yüzyıllar sonra sağ kalan yardımı için Loki'ye muhtaçtır. --------- Kainatın yaratılışında yazılan, kadim kurallar korunmalı. ...