*Savaş mı istiyorsun? Sana savaşı vereceğim.
💚
Hayatı boyunca pek çok zorluğa göğüs germesi gerekmişti Lorna'nın. Kimisi başarısız olacağını söylemişti kimisi hem katil hem de canavar olduğunu ,bazıları onu yakalayıp zapt etmek istemiş bazıları ise kimseye zarar veremeyeceği izole bir adaya kapatılsın istemişti. Ondan korkuyorlardı ,hoş Lorna'da hiçbir zaman onları suçlamamıştı korktukları için aksine çoğu zaman haklı olduklarını geçirirdi içinden.
Fakat gidip devlete teslim olmasını ve kendini yeniden bir deney faresine çevirmesini engelleyen azınlık ise ona inanlardı. Yapabildiği şeylere hayranlıkla bakan birileri vardı ona hiç katil olduğunu ya da ona hiç canavar olduğunu söylememiş olanlar , bu listenin en başında ise Tony Stark'ın adı yazılıydı. Listenin devamında ise bütün Avengers. Her biri ona son derece nazik davranmış kendini güvende hissetsin diye ellerinden geleni yapmışlardı.
Asgarda geldiği günlerde ise o listeye bir isim daha eklenmişti hem de Zümrüt mürekkebiyle.
Loki Laufeyson...
Hayatı boyunca hep babasına kendini kanıtlamaya çalışmış Kardeşi Thor kadar iyi olduğunu ispatlamak için yaşamıştı Loki şimdi herkes onun kötü biri olduğuna ikna olmuşken bir anda karşısına Lorna çıkmıştı. Yemyeşil gözleriyle öyle masum bakıyordu ki Loki'ye yardımına muhtaçtı. Loki'ye ilk kez kendini önemli hissettirmişti. Kurnazlık tanrısı , hayran büyüdüğü Sağ kalan ile yan yana savaşıyordu şimdi... hem de bütün evreni kurtarmak için. Hikayenin başında kötü adamdı belki , fakat şimdi bir kahramana dönüşmüştü.
Lorna gücüyle işgalci orduyu geriye püskürmeye devam ederken , sarayın uzun kulelerinden birinin düşmekte olduğunu fark edememişti neyse ki loki ondan daha dikkatliydi.
"Lorna!!" Diye bağırarak genç kadının üzerine atladı ve onu kollarıyla sararak düşüşten yara almasını engelledi.
Lorna nefes nefese , kafasını kaldırdığında Loki'nin göğsünde olduğunu farketti , genç tanrıya gülümseyerek "Merhaba." Loki yüzünün hemen önünde duran kadının gözlerine bakarken bu yakınlık başını döndürüyordu "Me-Merhaba."
Genç kadın yavaşça , Loki'nin üzerinden kalkarken "Sen az önce kekeledin mi?" Dedi elini uzatmış Kurnazlık tanrısı tutsun diye bekliyordu. Loki kaşlarını çatıp Lorna'nın yardımını es geçerek kendini ayaklandı "Hiç de bile. Ayrıca hayatını kurtardım biraz saygı."
Lorna bişey diyecekken Asgard'lı birkaç masuma ateş edildiğini fark edip koşmaya başladı zaten uzaylılardan biri de Loki'ye sardırıyordu konuşacak hatta düşünecek vakit bile yoktu. Lorna hızla oraya doğru ilerlerken yoluna çıkan bütün düşmanları yok ederek hedefine ulaşmayı başardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLARİS
Подростковая литератураKüçük Loki , annesinin verdiği kehanet kitabını okur Ve Polaris kehanetinde satırlarda yazılı sağ kalana hayran büyür. Yüzyıllar sonra sağ kalan yardımı için Loki'ye muhtaçtır. --------- Kainatın yaratılışında yazılan, kadim kurallar korunmalı. ...