*Ruhlara aşık olurum , yüzlere değil.
💚
Herkes mutlu sonlar ister değil mi ?
Kahramanların , ne kadar zor olsa da, günü kurtardığı sonlar. Yorgun argın evlerine gelip herkesin güvende olduğunu bilerek uyudukları.
Güzel ve güvenli bir dünya da yaşadıklarını ve o güveni kendilerinin sağladığını bilerek gururlandıkları sonlar.Herkesin hayatta kaldığı...
Fakat Her zaman her şey istediğimiz gibi olmaz...
Bunca tehlikenin ve karmaşanın arasında herkesin hayatta kalması mümkün mü ? Mutlu sonlar gerçekten var mı ?
Açıkçası mutlu sonlara inanmam...Ama tabii çoklu evrenlerde bir yerde , mutluluğunuzu görmek ve sizi bu karmaşadan olabildiğince uzak tutmak için çalışan birisi varsa , o zaman başka.
Kimsenin aşık olabileceğine inanmadığı , hatta kalbinin olduğundan bile şüphe ettikleri bir adam... bir tanrı , size aşıksa. O zaman durum başka.
Loki "Ağlamayı keser misin ?" Diye sızlandı Wanda'ya bıkmış bakışlar atarken bir yandan peçete uzatıyordu.
Wanda "Nasıl ağlamayı kesebilirim ki !? Onu yine kaybettim işte !"
"Henüz değil."
Wanda burnunu çekip kızarmış gözlerini Loki'ye dikti "O da ne demek ?"
"Ah yüce babalarımız sen, ben her şeyi açıklarken beni dinlemedin mi ?!"
Peter tek eliyle alnını ovalamaya devam ediyordu. "Hayır dinlemedi . Onu kaybettin dediğin anda dinlemeyi kesti."
Loki "Tamam!" Diyerek ellerini birbirine vurdu ve ayaklandı. "Son kez açıklıyorum : Evrenler arası yolculuk yapmaya devam ederseniz , sizi zihniyle takip eden Karanlık Lorna'nın , sizin ve yanınıza almaya çalıştığınız Lorna'nın evreni birleşecek. Bu büyük bir sorun ! Ve bu sorun yaşanmaya başladığında Lorna ve ekip durdurmak için orada olacak ama başarısız olacaklar çünkü karanlık öfke dolu olduğu ve Lorna'yı kıskandığı için onu öldürecek !"
Ellerini iki yana açıp "Sorusu olan ?"
Peter derin bir nefes alarak "Güzel özetledin."
Wanda "Yani durmamız mı gerek ?"
Loki , Wanda'nın üzgün suratına bakıp yavaşça yanına oturdu "Zor olduğunu biliyorum. Ama size neler olacağını anlattım. Karar vermeniz gereken şey şu Lorna'nın tekrar ölmesi mi kötü? yoksa biryerlerde sizin farklı versiyonlarınızla mutlu bir hayat yaşadığını bilmek mi ?"
Wanda "Yalnızca onu geri istedim. Ölmesini değil..."
"Biliyorum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLARİS
Novela JuvenilKüçük Loki , annesinin verdiği kehanet kitabını okur Ve Polaris kehanetinde satırlarda yazılı sağ kalana hayran büyür. Yüzyıllar sonra sağ kalan yardımı için Loki'ye muhtaçtır. --------- Kainatın yaratılışında yazılan, kadim kurallar korunmalı. ...