*Kaos tekrar geliyor.
💚
"Çünkü yolda kimse yoktu."
"Ne! Ama b-ben o-onu gördüm. Şu binaya bakı-" Lorna eli ile az önce ki binayı gösterdiğinde , sarı gözlünün kabuslarında ona söylediği şey kulaklarında yankılandı. 'Aradığın adamı teknolojiyle ya da zamanınının getirileriyle bulamazsın... bir yürüyüşe çık. Hislerine güven.'
Peter , arabalarından çıkmış bağıran şöförlere özürler dileyerek Lorna'ya döndü "Bayan Dane artık gitsek mi ?"
"Bana yolu gösteriyordu." Dedi kendi kendine.
"Ne !"
"Bana yolu gösteriyordu Peter !" Heyecanla genç adamın iki omzundan tutup sarstı. "Bana yardım etti. Onunla tekrar konuşabilmek için kendimi kısmi komaya sokmayı düşünüyordum..."
Peter gözlerini kocaman açıp Lorna'ya baktı "Ne!?"
"Evet!" Ellerini genç adamın yanaklarına çıkartıp iki kez hafif hafif vurdu. "Seni neden yeni üsse götürdüğümü sanıyordun." Dedi yüzünde kocaman bir gülümsemeyle. Sonra da Peter'ı şok içinde bırakıp binaya doğru emin adımlarla ilerledi.
"Bana kendinizi mi öldürtecektiniz ?" Dedi dehşet içinde.
Lorna arkasını dönüp "Hayır , yani tam olarak değil. Ama tabii sonra geri getirecektin."
Peter hala ona şokla bakarken adamın biri Lorna'ya doğru adım atıp bağırdı "Şu lanet arabayı çekmezsen başkasına gerek kalmayacak elimde kalacaksın kadın!"
Peter ve Lorna aynı anda adama döndü , genç kadın yavaş ve son derece sakin adımlarla adama yaklaştı , yüzünde gıcık bir gülümsemeyle , elini yolun ortasında duran son model arabasına uzattı gücü arabayı sararken o da adamın sararıp solan yüzünü izliyordu hem de büyük bir keyifle.
Arabasını kenara çekip kapılarının kapanmasını sağlamadan önce anahtarını çekti Peter eliyle anahtarı yakalayıp Lorna'nın yanında dikilirken arabanın kitlenmesi için tuşa bastı ve kollarını göğsünde bağlayıp adama ters ters bakmaya başladı.
Adam ise büyük bir panikle "B-ben ç-ok özür dilerim sizi bi an tanıyamadım."
Lorna "Tanıyor olsan da olmasan da fark etmez bir daha herhangi birine bu tavırla yaklaşırsan senin o koca çenene daha uygun bir yer bulurum . Anladın mı beni ?!" Dedi gözlerini yeşil parıltılar sararken. Yüzünde hafif bir gülümseme vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLARİS
Roman pour AdolescentsKüçük Loki , annesinin verdiği kehanet kitabını okur Ve Polaris kehanetinde satırlarda yazılı sağ kalana hayran büyür. Yüzyıllar sonra sağ kalan yardımı için Loki'ye muhtaçtır. --------- Kainatın yaratılışında yazılan, kadim kurallar korunmalı. ...