*Kırık insanlar kırık insanları anlar.
💚
Shuri "Sana yeni bir kol yapmaya başlamam iyi olmuş değil mi ?"
Bucky , gözlerini kopmuş kolundan Shuri'ye çevirirken yüzüne küçük bir gülümseme eklemeyi ihmal etmedi. "İleri görüşlüsün."
"Bir çok özelliğimden biri." Dedi genç kız bilmiş bir tavırla.
Bucky'nin gülümsemesi büyürken , yanlarına gelen yardımcı bir hemşireyle kafasını sağa çevirdi. O sırada kapının pervazında durmuş onlardan tarafa bakan Lorna'yı farketmesi uzun sürmedi. Genç kadın şokla ona , daha doğrusu artık yerinde olmayan koluna bakıyordu. Yüzündeki gülümseme hızla solduğunda Shuri , gözlerini hemşireden çekip adamın baktığı yere baktı.
"Sen devam eder misin ?" Shuri elindeki sargıyı yanında duran hemşirenin eline tutuşturarak Lorna'ya doğru ilerledi.
Genç kadın o kadar dalgın ve bitik görünüyordu ki , onun için endişelenmeden edemiyordu. Bir süper kahraman olsa da hala korkuyordu. Kendinden korkuyordu. Ve bu en fenasıydı.
"O iyi." Kocaman gülümsedi "İyi olacak merak etme."
Lorna yerinde hafif sıçrayarak Shuri'ye döndü. "İyi mi ? Kolu yerinde duruyor olsaydı buna inanırdım. Beni rahatlatmaya çalışma buna ihtiyacım yok."
Shuri kaşlarını kaldırarak , Lorna'nın yumruk olmuş ve etrafında belli belirsiz güç dalgaları gezen elini gösterdi "Emin misin ?"
Genç kadın kafasını eğip eline baktığında ufak bir panikle yumruğunu serbest bıraktı. Derin bir nefes alaraka Shuri'ye döndü " Gerçekten iyi mi ?"
"Evet . Yalnızca senin nerede olduğunu sorup duruyordu ama geldiğine göre artık onunla konuşa-"
"Ne ?! Hayır asla olmaz."
"Neden?"
"Neden mi ?"
"Lorna şimdi konuşmazdan bir daha buna şansın olmayacak. Ayrıca sana kızgın falan da değil? Aslında mutlu görünüyor." Dedi kafasını omzunun üzerinden çevirip Bucky'ye bakarken.
"Bir daha neden şansım olmayacak ?"
"Abim sana söylemedi mi ? Birazdan uyutulacak."
Lorna'nın şaşkın bakışlarını ve çatılmış kaşlarını gördüğünde devam etti.
"Ve Tony'de seni almak için yola çıkmıştır."
"Tedavi...ona ne oldu ?"
Shuri üzgünce kafasını iki yana salladı "Üzgünüm bulduğumu sanmıştım ama başaramdım... Bucky zihnine güvenmediğini söyledi. Uyutulmak istedi , senin eve gitmek isteyeceğini düşündük bu yüzden Tony'ye haber verdik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLARİS
Ficção AdolescenteKüçük Loki , annesinin verdiği kehanet kitabını okur Ve Polaris kehanetinde satırlarda yazılı sağ kalana hayran büyür. Yüzyıllar sonra sağ kalan yardımı için Loki'ye muhtaçtır. --------- Kainatın yaratılışında yazılan, kadim kurallar korunmalı. ...