~41.Bölüm~

208 25 120
                                    

*Sana aşık oldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Sana aşık oldum.
Nasıl bilmiyorum,
Neden bilmiyorum.
Sadece yaptım.

💚

Tony dalgın bir halde girdiği mutfaktan bir şişe viski,  bir de bardak alıp tezgahın üzerine koydu.

Şişeyi açıp bardağa biraz doldurdu ve dudaklarına götürdü. İçkisini yudumlarken Fury ile bir kaç dakika önce yapmış olduğu konuşma yankılanıyordu kafasında.

Fury "Onu koordinatlardan buldun?"

Tony "Evet."

"Bunu bana söylemeyi düşünmüyor muydun ?!"

"Neden sana söylememem gerekiyor?"

"Hiç aklına gelmedi değil mi ?!"

"Hadi bana , neyin aklıma gelmediğini söyle de bir an önce gideyim."

Siyahi adam ellerini Tony'nin oturduğu masaya vurdu , Stark'ın her daim alaylı olan tavırlarından usanmıştı.

"Hiç aklına geldi mi ? Belki de birileri onu iyilik olsun diye kurtarmanı istemedi , belki de senin yanına seni izleyecek birini göndermeleri gerekiyordu onlarda masum görünen bu kızı yolla-"

Tony hırsla ayaklandı "Sen ne anlatıyorsun Fury!?"

"Ya o da Barnes gibi zihni silinmiş bir ajansa ?!"

Stark alayla güldü "Kardeşim bir ajan değil !"

"O gerçekten kardeşin değil !"

"Hayır öyle !" Parmağını kaldırıp Fury'nin yüzüne doğru salladı "O benim kardeşim ! Anladığından , senin kafanın alacağından çok daha fazla kardeşim ! Ve ben şimdi berbat bir gün geçirmiş kardeşimin yanına gideceğim sen de kapı nerde biliyorsun !"

Viskisini tek bir yudumda içip boş ve karanlık mutfağa baktı. "Değil." Diye fısıldadı kendi kendine.

Sonra sesini biraz yükselterek "Friday , Lorna odasında mı ?"

Friday " Bayan Dane , Bay Laufeyson ile beraber terastalar efendim." 

Tony eline iki bardak daha aldı şişeyi koltuk altına sıkıştırıp yukarıya ilerledi.

Lorna ve Loki ise terasa çıktıkları andan itibaren susuyorlardı. Yıldızların güzelliği daha çok ilgilerini çekmişti ya da onlar ciddi konuları konuşmaktansa yıldızları tercih etmişlerdi.

Genç tanrının aklına dolan anılarla ufak bir gülümseme belirdi yüzünde. Lorna bunu farkederek ona döndü "Noldu?"

Loki "Hiç sadece aklıma küçükken yaptığım bir şey geldi. Saçma bişey."

POLARİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin