*Yumuşak gülümseme , keskin dil.
💚
Dane Akademi
Olanlardan sonra Lorna , Peter ve Kate'i akademiye getirmiş. Yakalanan adamı da Bucky ile birlikte Sharon'a göndermiş ve Avengers binasında tutmasını istemişti.
Tabii Avengers üyeleri de yerlerinde duramamış soluğu Akademide almışlardı. Bütün ekip bir toplantı odasına doluşmuş durumdaydı . Hatta içlerinde Strange ve Charles da vardı. Akademide bulunan diğer herkeste olan biteni bildiğinden , ne olacağını merak ediyorlardı bu yüzden kapının biraz ilerisinde içeriyi dinlemeye çalışıyorlardı. Tahmin edersiniz ki en önde Wade Wilson vardı.
Toplantı odasında , Lorna ve Natasha hariç herkes ayakta dikiliyordu. Charles masaya kalçasını yaslamış , tam karşılarında suçlu yüzleriyle dikilen çocuklara bakıyordu.
Lorna ekibin tam ortasında bir sandalyede oturuyordu , Natasha da hemen onun yanında.
Tony odada volta atmaya başlamıştı. Loki , Lorna'nın yanında ayakta dikilirken. Thor ve Clint Yanyana camdan duvara yaslanmışlardı. Bruce tedirgin bir şekilde gözlükleriyle oynuyordu. Wanda ve Vision kapıya yakın tarafta duruyorlardı. Sam ve Rhodey yaşanan karmaşadan dolayı yine başlarına üşüşen bakanlara olayı anlatmak için odanın iç kısmında hologramlarda konuşuyorlardı. Haliyle herkes onları duyabilir haldeydi.
Rhodey "Bakın bu olay-"
Savunma B. "Bu olay Rhodes , tam bir felaket."
Sam "Efendim yemin ederim anlıyorum. Ama-"
Savunma B. "Anladığınızdan eminim bay Wilson. Fakat durun da duruma yeniden bir göz atalım."
Lorna derin bir nefes alıp verdi. Kafasını ellerinin içine koyup kollarını dizlerine yasladı.
Savunma B. "Dane Akademi adı altında ne olduklarını dahi bilmediğimiz-"
Rhodey " Geliştirilmişler." Diye düzeltti bakanı.
Savunma B. "Neyi tercih ediyorsanız artık... onları eğitip kontrol altına tutulmalarını sağladığınızı söylediniz ve bizde bunun uygun olacağını düşünerek size izin çıkarttık. Ama bugün gördüğümüz olay... başı boş iki küçük çocuk şehri talan etti."
Sam "Bayan Dane hepsinin düzelmesini sağladı değil mi ?" Dedi ardından kollarını iki yana açtı "Sorun çözüldü."
Savunma B. "Sırf siz öyle diyorsunuz diye çözülmüş sayılmıyor. Bu davranış çocuklara bir otorite sağlayamadığınız anlamına geliyor. Sizden korkmuyorlar ya da saygı duymuyorlar , eğer bunlardan herhangi birini yapmış olsalardı sözünüzden çıkmaz ve kafalarına göre hareket etmezlerdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLARİS
Ficção AdolescenteKüçük Loki , annesinin verdiği kehanet kitabını okur Ve Polaris kehanetinde satırlarda yazılı sağ kalana hayran büyür. Yüzyıllar sonra sağ kalan yardımı için Loki'ye muhtaçtır. --------- Kainatın yaratılışında yazılan, kadim kurallar korunmalı. ...