*Risk yoksa , hikaye yok.
💚
GECE 03.35 SHARON'IN EVİ
Bucky "Ona bir yer ayırmak zor değil Lorna ama nedenini merak ediyorum. Ve bilmek hakkım !"
Lorna "Bugüne kadar ölüm listesine eklenen hiçbir ismi sorgulamadın ama şimdi nedense merak etmeye başlıyorsun ?!"
Bucky "Çünkü onların Hydra ile olan bağından eminim bizzat kendim araştırdım ! Tamam ,o bakan pisliğin teki ama Hydra ile bağı nerede ?!"
Sharon "Neden biraz sakinleşmiyoruz ?"
Lorna "Cidden dünyanın en kanlı en tehlike askerleri arasındasın ama bugün gördüklerini göremeyecek kadar aptal mısın ?!"
Sharon "Çocuklar!"
Bucky "Diyelim ki öyleyim! Açıkla bana !"
Lorna "Savunma bakanı , Dane Akademi'ye sonuna kadar karşıydı !"
Bucky "Karşı olan tek kişi de değildi ! Bu bir gerekçe değil !"
Lorna "Biliyorum !"
Sharon "Bucky bırakta bitirsin !"
Lorna "Bak , savunma bakanı daha önce devlet tarafından 'yeni kanların' toplanma girişimine karşı çıktı. Şu anda Dane Akademi adı altında bulunan herkesin toplatılmasını hatta bir bakıma avlanmasını istediler. Karşı çıkan ise Savunma Bakanıydı. Kimse neden karşı çıktığına anlam verememişti çünkü onlara karşı nefret beslediği açıktı ,sokakların temizlenmesi gerektiğini düşünüyordu ama plana da karşı çıktı."
Bucky "Bu ne zaman oldu ?"
Sharon "Sanırım Sokovia'dan sonra."
Lorna "Evet. Oradan sonra Wanda bize katıldığında bana dediki Hydra bizi aldı ve birkaç deneyde kullandı. Oradaki bilim insanları sokaklardan topladıkları güçlü çocuklardan bahsetmişler."
Bucky "Güçleriyle doğanları topluyorlardı ? Öylemi ?"
Lorna "Evet. Bu yüzden Savunma bakanı onların devlet tarafından toplatılmasına karşı çıkmıştı. Onları Hydra'nın toplamasını ve acımasız deneylerle güçlerini inceleyip başka yetim çocuklarda değişik geliştirmelerin denemelerini yapmak istiyordu."
Sharon ellerini masaya koydu "Hydra ile çalışıyor."
Lorna "Kesinlikle ! Şimdi Dane akademiyi dağıtmak istiyor çünkü orada bütün o çocuklar bizim , Avengers'ın koruması altında. Onları bizden habersiz almasına imkan yok ve yapsa bile bir savaş başlatacağının farkında ama bunu da yapamayacak kadar çok korkuyor .Amacına ulaşmasını engelliyoruz."
Bucky " Kate ve Peter'ı o yüzden bu kadar zorladılar değil mi ? Uzaylı teknolojisi ile vurdular çünkü kavga büyük olsun ve bakanlara taşınsın istedi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLARİS
Ficção AdolescenteKüçük Loki , annesinin verdiği kehanet kitabını okur Ve Polaris kehanetinde satırlarda yazılı sağ kalana hayran büyür. Yüzyıllar sonra sağ kalan yardımı için Loki'ye muhtaçtır. --------- Kainatın yaratılışında yazılan, kadim kurallar korunmalı. ...