İtiraf

581 46 14
                                    

Eflal: Ece haklı, eğer bu kapıdan çıktığımda ölen kişi ben olursam
Eflal duygulanmıştı böyle bir konuşma yapmak kolay olmayacaktı.
- Ömer şunu bilmeni istiyorum, uğurlu kalemini ben kaybetmiştim.
Sol gözümden bir damla yaş aktı. Ömer eflalin yanına geldi. Ağlamaktan helâk olmuştuk. Eflale sarıldı
- önemli değil, hiç önemli değil
Efede defneye baktı. Ve o da konuşmaya başladı
- senin bir parfümün vardı. Onu yanlışlıkla ben kırmıştım. Dilara hiç bir şey yapmadı suçumu üstlendi.
Defneninde gözleri doldu. O günü çok net hatırlıyordum. Defne Dilara'ya çok kızmıştı. Defne zor da olsa konuştu.
- bir parfümdü alt tarafı. Okula getirmem hataydı.
Arzu: voleybol oyunundan nefret ediyorum Ece sen üzülme diye oynuyordum hep.
İtiraflar devam ediyordu. Acaba ben neyi itiraf edecektim ki. Bu kapıdan çıkınca ölecek olan kişi bende olabilirdim. O yüzden Burak'tan hoşlandığımı söyleyecektim. Ölme ihtimalim vardı. Şuan söylemezsem daha hiç söyleyemeyecektim.
Barış: Efe İngilizcem berbat. Sana verdiğim kopyaların çoğunun yanlış çıkmasının sebebi bu
Ömer: Burak hatırlıyor musun, erkekler tuvaletinde sigara kokusu olduğu anlaşılınca müdür sınıflarda arama yapmıştı. Sigarayı Efe'yle ben içtik. Yakalanmayalım diye 11/A dan sinir olduğum çocuğun çantasına koydum o gün böyle işler hep senin ayağının altından çıkıyor demiştin. Doğru, sana yalan söylemiştim.

O gün çok olaylıydı. Müdür arama yapmıştı. Ve o çocuk o gün okuldan atılmıştı. Birlikte çok anımız olmuştu
Beraber gülmüştük
Beraber ağlamıştık
Beraber korkmuştuk
İtiraf edebileceğim çok şey vardı
Defnenin arkasından yaptığım dedikodular
Sınav kağıdımı 15 dakika erken aldığı için beddua ettiğim geometri hocası
Ömer'in espirilerinin komik olduğunu düşünmem
Ve daha bir sürü şey varken ben Burak'tan hoşlandığımı söyleyecektim. Keşke küçük bir hoşlantı olsaydı. Resmen çocuğa aşıktım ve bunu itiraf edecektim.
Çünkü ben salaktım
Evet ben salaktım
Belki de o kadar kötü bir fikir değildi.
Evet değildi çünkü söyleyecektim
" Burak"
- berfin
Duraksadım bana ne söyleyecekti ?
Daha doğrusu neyi itiraf edecekti ?
Heyecanlı görünüyordu iyice meraklanmıştım. Gözlerimi kapattım ve hızlıca söyledim
" ben senden hoşlanıyorum "
- ben senden hoşlanıyorum
Şok içinde gözlerimi açtım. Çünkü ikinci cümleyi ben değil plotoniğim olduğunu zannettiğim Burak kurmuştu. Aynı anda birbirimize itirafta bulunmuştuk. Aynı anda birbirimizden hoşlandığımızı itiraf etmiştik
-OHA!!
Herkes şok içindeydi. Hepimiz hatta aramıza bu yıl katılan gece ve güneş bile şok olmuşlardı. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Kafamda bu kısmın provasını yapmamıştım.
Burak yavaş adımlarla yanıma yürümeye başladı.
- gerçekten doğru mu ?
" gerçekten doğru "
Bu sözler sizin için bir anlam ifade etmiyor olabilirdi. Ama biz birbirimize aşık olduğumuzu itiraf etmiştik. Acaba ne zamandan beri benden hoşlanıyordu?
" ne zamandan beri benden hoşlanıyorsun "
- ilk gördüğüm andan beri, 9. Sınıftan beri
İkimizde şaşkınlıktan konuşamıyorduk. Diğerleri ise sadece bizi izliyordu.
Bu tam üç yılın özetiydi.
Birbirimize tam 9. Sınıftan beri aşıktık. Bu hoşlantı değildi basbaya aşktı! Çünkü bir kişiyi tipi için beğeniyorsan bu tipik hoşlantı olur. Ve birkaç ay sürer ergenlik döneminde herkes yaşamıştır. Burak her zaman çok yakışıklıydı. Dokuzuncu sınıfta onu beğeniyordum. Ama bir süre sonra davranışları düşünce tarzı derken ona aşık olmuştum.

Selam !
Merhaba sevgili okurlar bugün hepinizin beklediği o bölüm geldi. Eminim ki 10 bölüm boyunca aklınızda berfin ne zaman Burak'tan hoşlandığını itiraf edecek demişsinizdir. Ama bizi şaşırtan berfinin itiraf etmesinden çok burağın da berfinden hoşlanıyor olması oldu .

Kanlı saklambaç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin