17.bölüm normal saklambaç

620 44 16
                                    

Berfin'in anlatımıyla
En son, son üç dakika kalmıştı. Şimdi ise o üç dakika da geçmişti. Hâlâ saate bakarak sessizce oturmuş bekliyorum. Çünkü şuan hiçbir ses ve haraketlilik yok, bacaklarımı kendime doğru çektim. Acaba neden hiçbir ses yoktu ?
Herhalde sürenin bitmiş olması oyunun başlamış olduğu anlamına geliyordu. Ben oturmuş böyle kara kara düşünürken birden bire bu ölüm sessizliğini bir zil sesi bozdu.
Savaş olan ülkelerde çalan siren sesine çok benziyordu.
Dakikalardır olan sessizliği böyle korkutucu bir zil bozunca o anki korkuyla küçük bir çığlık atarak refleks olarak kulaklarımı kapattım. Birkaç saniye sonra zil sesi durdu. Ellerimi kulaklarımdan çekip kalbime koydum, deli gibi atıyordu.
Bu psikopat daha ne kadar ileri gidebilir diye düşünüyordum ama her seferinde beni daha da şaşırtıyordu, korkudan aklımı kaybetmemek için bence artık acilen dua etmeye başlamalıydım.
Çaresiz bir şekilde beklemeye devam ederken bir hoparlöre vurma sesi geldi, ardından boğaz temizleme sesi ve o kalın sesi
- YARIM SAAT SÜRENİZ DOLDU, OYUN BAŞLADI. BAKALIM KAZANACAK MISINIZ YOKSA SOBELENECEK MİSİNİZ HEP BERABER GÖRECEĞİZ VE EĞLENECEĞİZ
Biraz önce çalan zilin sebebi de buydu demek ki, süremizin bittiğine haber vermek içindi. Ayrıca her oyunda iki seçenek vardı, kazanmak ve kaybetmek.
Ama bu oyunda sadece bir seçenek vardı o da kazanmak. Kaybetmek bir seçenek değildi, ama eğer biz kaybedersek onun o zaman eğleneceğini de biliyordum. Yine bir hoparlöre vurma sesi ve yine o lanet sesi
- BİR TUR TAM 15 DAKİKA SÜRECEK, EĞER 15 DAKİKA İÇİNDE SİZİ BULAMAZSAM İKİNCİ TURA GEÇECEĞİZ. HER YENİ TURA GEÇTİĞİMİZDE SİZE VERDİĞİM YARIM SAAT AZALACAK VE BENİM ARAMA SÜREM ARTACAK 15 DAKİKA SÜREM BAŞLADI BOL ŞANS İHTİYACINIZ OLACAK

Siktir
Kelimenin tam anlamıyla sıçmıştık arkadaşlar, git gide süremiz azalacak ve böylece en sonunda biz saklanacak yer bulmadan bizi sobeleyecekti yani öldürecekti!
Gerçekten psikopatlıkta sınır tanımıyordu.
Daha sonra dikkatimi toparladım, hoparlör kapanmıştı, daha ses yoktu. Büyük ihtimalle bizi aramaya çıkmıştı. Biz okulda öğrencilerin çok gelmediği bir yerde saklanıyorduk. Burak kuliste arzu temizlik odasında, Eflal depoda ve ben kıyafet odasındaydım. Diğerleri nereye saklanmışlardı hiçbir fikrim yoktu.

Yazarın anlatımıyla
Yarım saat sürenin bittiğine dair haber vermek için çalan zil çaldıktan sonra katil on beş dakikalık süresinde aramaya önce sınıflara bakarak başlamıştı.
Sınıflara saklanmış olabileceklerini düşünmüyordu, ama yine de her yere bakacağı için sınıflara da bakıyordu. Her sınıfın içinde kimsenin olmadığı görünce adımları daha sert atıyordu. Elindeki kocaman bıçağı ile her sınıfın içerisine bakıyor ve sert adımlarla geri çıkıyordu. Bu turun kazananını olmak istiyordu ama şimdiden beş dakikası geçmişti.
Geriye kalan son on dakikasında kazanabilecek miydi bilmiyordu, bu yüzden gergindi ve herhangi birini sobeleyip birinci turu kazanmak istiyordu.

Berfin ' in anlatımıyla
Hayatımda beklediğim en gerilim dolu dakikalar devam ediyordu. İyice gerildiğim ve korktuğum için hem ellerim buz gibi olmuştu. Hem de midem bulanmaya başlamıştı, kıyafet odası karanlıktı ve bu yüzden saate bakmak gibi kolay bir eylemi bile zor gerçekleştiriyordum. Telefonum sınıfta kalmıştı fakat arama yapmaya çalışmak ve boş boş durması şarjını bitirmişti. Ayağa kalktım ve saatin asılı olduğu duvara yavaş yavaş yürüdüm. Yaklaşık bir otuz saniye kısık gözlerle iyice saate baktım tam sekiz dakika geçmişti ve son yedi dakika sonra birinci tur bitecekti.
Bu katta herhangi bir ses ve hareketlilik yoktu, bu da demek oluyordu ki arzu Burak ve Eflal hâlâ hayattaydı ve iyilerdi.
Bu düşünce yüzümün gülümsemesine sebep oldu.
Fakat sadece bu katta ses yoktu.
Ya diğer katlarda saklanan arkadaşlarım yardım istemek için bağırdıysa ve ben duymadıysam.
Böyle bir ihtimalin olması içime oturmuştu. Sessiz adımlarla yine oturacağım yere ilerledim, yavaşça oturdum. Aslında okul sessizdi, sonuçta bizden başka kimse yoktu. Eğer birisi bağırsa herhalde duyulurdu.
Öyle değil mi ?
Sessizce beklemeye devam etmekten başka çarem yoktu. Nasıl olduklarını aşırı merak ediyordum, ama burada böyle bir başıma oturmak da çaresizliğin dibiydi.
Karanlık buz gibi olan bu kıyafet odasında tek başıma çaresizliğimle beklemeye devam ettim.

Yazarın anlatımıyla
En son sınıflara bakan katil için her dakika çok önemliydi, sınıflara bitirmiş şimdi ise kızlar ve erkekler tuvaletlerinin içine iyice bakıyordu. Her girdiği lavabonun kapısını sonunda kadar sertçe iterek açıyordu ama içerisi boş oluyordu. Her boş sınıfı boş tuvaletleri görünce iyice sinirleniyordu ve bu kazanma umudunu düşürüyordu.
Açtığı kapıları o kadar sert çarpıyordu ki, kapı çarpma sesi koridorda yankılanıyordu. Erkekler tuvaletinden çıkıp hızlı adımlarla müdürün odasına doğru ilerlemeye başladı, müdürün odası sınıfların olduğu katla aynı kattaydı. Müdürün odasının kapısını sert bir şekilde açtı ve içeride kimsenin olmadığı olmadığını gördü, iyice etrafa baktığı için masanın altına ve büyük dolapların içine baktı. Ama kimse yoktu ve bulabildiği şey öğrencilerin evraklarıydı. Çıkmadan önce 11-B sınıfının evrak dosyasını eline aldı ve öyle çıktı. Bir yandan evrakları karıştırıyor bir yandan da etrafa bakıyordu. Evraklarda ilgisini çeken kısım beden hocası tarafından yazılmış yüzme dersi evrağı'idi, ve iki hafta öncesine aitti.

Günışığı koleji
11-B sınıfı yüzme bilgisi
Arzu Demir yüzme bilgisi var
Ahmet Sönmez yüzme bilgisi yok
Alara güven yüzme bilgisi yok
Barış ateş yüzme bilgisi var
Burak Arslan yüzme bilgisi var
Ceyda astan yüzme bilgisi var
Berfin Kaya yüzme bilgisi var
Defne yıldırım yüzme bilgisi yok
Duru Bayer yüzme bilgisi yok
Dilara doğan yüzme bilgisi yok
Ebru çakan yüzme bilgisi var
Emine şakan yüzme bilgisi var
Eflal deniz yüzme bilgisi yok
Efe Demirel yüzme bilgisi var
Ece Demirel yüzme bilgisi yok
Ömer Yılmaz yüzme bilgisi var
Talha kılıç yüzme bilgisi yok
Kaan Öztürk yüzme bilgisi var

Katil hızlıca evrağı okuduktan sonra sinirle yere fırlattı ve söylenmeye başladı.
- BENDE BİR İŞİME YARAR DEDİM BU NE SİKİME YARAYACAKSA
Sinirle söylenirken cebindeki telefonunun çaldığını hissetti ve bir küfür savurdu.
" SİKTİR, HAYIR"
Cebindeki telefonu hızlıca çıkarıp ekrana baktı. Ekrandaki yazıyı görünce artık sinirden elleri titriyordu.
" sayaç : 15 dakika süreniz doldu "
Sinirden elleri ayakları titriyordu. Bunu kendine yedirtmiyordu.İlk turu kaybetmeyi kendine yediremiyordu. Çünkü kaybetmişti ve birinci turu 11B kazanmıştı.

Berfin' in anlatımıyla
Yaklaşık son birkaç dakikadır saatin karşısında durmuş bir şekilde kaç dakika kaldığını anlamaya çalışıyordum. İyice dikkatli bir şekilde bakınca 15 dakika sürenin bitmiş olduğunu fark ettim. Lobi katında hâlâ herhangi bir ses yoktu. Hatta hiçbir ses duyamıyordum ve bu beni stres etmişti. Aklımda bir ton soru vardı.
Şimdi ne olacaktı ?
Yerimden çıkmalı mıydım ?
Arkadaşlarım iyi miydi ?
Sobelenen olmuş muydu ?
Biz mi kazanmıştık ?
Biraz düşününce yerimden çıkmanın saçma bir düşünce olduğunu saçmaladığımı fark ettim. Birden bir hoparlöre vurma sesi geldi. Heyecanla gözlerimi yumdum ve konuşmasını bekledim.
- 15 DAKİKALIK SÜREM BİTTİ BU DA İLK TURUN BİTMESİ DEMEK OLUYOR, SİZİN SAKLANMA SÜRENİZİN 5 DAKİKASI BENİM ARAMA SÜREME EKLENİYOR VE BU TURUN KAZANANI SİZSİNİZ KİMSE SOBELENMEDİ
11-B = 1
KATİL = 0
Heyecan ve mutlulukla gözlerimi açtım, yumruk yaptığım elimi ağzıma götürdüm. Mutluluktan gözlerim dolmuştu biz kazanmıştık ve kimse sobelenmemişti.
Oyun kanlı saklambaç olmamıştı!
Oyunda kan dökülmesine izin vermemiştik!
Oyun normal saklambaç olmuştu !
Geçirdiğim bu gerilim dolu olan 15 dakika sonra gelen bu güzel haber için Allah'a teşekkür etmek için sessizce şükür duaları etmeye başladım.
" Allahım sana şükürler olsun yarabbim, aramızdan birini almadığın için sana şükürler olsun"
Ben şükür duaları ederken yine bir boğaz temizleme sesi geldi ve konuşmaya başladı
- SAKLANMANIZ İÇİN 25 DAKİKANIZ VAR OLDUĞUNUZ YERDE KALMAK YA DA KALMAMAK SİZE BAĞLI 25  DAKİKA SONRA İKİNCİ TURA GEÇECEĞİZ
Nereye saklanacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu belki yine burada saklanırdım.
İlk turu geçmiştik ve kan dökülmemişti.
İkinci turda da kan dökülmesine izin vermeyecektik. Biz 11-B sınıfı ikinci turu da alacaktık ben bundan emindim.

Merhabalar !
Nasılsınız umarım iyisinizdir.
Normalde bölümlerim arasında ayrım yapmam ama bu bölümü çok beğendim ve güzel bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Yorumlarınızı aşırı derecede merak ediyorum, düşüncelerinizi mutlaka benimle paylaşın çünkü her yoruma mutlaka cevap veriyorum. Yorum yazıp bölümü oylamayı unutmayın sizi çok seviyorum iyi ki varsınız hoşçakalın 💗

Kanlı saklambaç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin