You troubled him with your sassiness. Don't you think it's time to go away?

259 31 10
                                    

"Hyunjin ve Ryu'yu gördünüz deǧil mi?Hyunjin Minho Hoca'ya âşık ve onu kıskandırmak için güya Ryujin'i kullanıyor."

Yeonjun'dan duyduklarımdan sonra kendimi Yeonjun'un üstümde,onu yumruklarken bulmuştum.

Ne ara yerimden kalktım ben?

Aramıza Minho Hoca girmiş,beni Yeonjun'un üstünden atmıştı.Yeonjun aǧlamaya başlamıştı.
"Ne yapıyorsun sen Hyunjin!" hoca bana sinirle bakıyordu.
"Ho-hocam ben arkadaşımla konuşurken bana saldırdı!" dedş Yeonjun eliyle beni gösterirken.
"Sebepsiz vurdun ha?Ne yapıyorsun sen Hyunjin?" diye baǧırdı Minho hoca.
"Ben sebepsiz yere vurmadım!" dedim gözlerim dolarken.
"Yalan mı söyleyecek Yeonjun?" diye baǧırdı hoca.
"Ben mi yalan söylüyorum?" dedim.
"Evet!Sen şımarıksın çünkü,sadece sorunsun!Şu sınıfa geldiǧimden başıma açmadıǧın iş kalmadı Hwang Hyunjin!Yeonjun sadece derslerini dinledi ve çalıştı!Baş belası bir öǧrencisin!" dediǧinde gözümden süzülen göz yaşlarının haddi hesabı yoktu.

Onun başına bela oldun Hyunjin.

Şımarıksın.

Sorunlusın ve baş belasısın.

Uzaklaşmanın zamanı gelmedi mi?

Arkadaşlarıma baktıǧımda bana bir yaratıkmışım gibi bakıyorlardı.

Ve olan o an oldu,sınıftan çıktım.

Herkesi arkamda bırakarak.

Hyunjin'i arkamda bırakarak.

Âşık olduǧum adamı bırakarak.

Ve belki de bir daha dönmemek üzere o sınıftan çıktım.

12f yawşakları ve sexy king hyunjin

*bu gruptan ayrıldınız*

ᕯᕯᕯᕯᕯᕯᕯᕯᕯᕯ

selaaam KIYAMET BÖLÜMÜÜÜÜÜ.BU BÖLÜMDEN SONRA ESKİ DÜZENE BK DÖNERİZ SHSHSHSJSJSJJSJSNSMDJSJSJ

Eee sizi aǧlamak için yanlız bırakatım.DİǦER BÖLÜMÜ BEKLEYİN<3

From People You Know to People You Don'tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin