It was as if that was all we both needed. As if we needed each other

187 25 16
                                    

Babam bir anda bana Minho hocanın gelip bana yarın ki yazılı için ders anlayacağını söylediğinde şok oldum ki daha bu şoku atlatamadan hocayla edebiyat çalışmaya başlamıştık.
"Hwang,bana değil derse bakar mısın bebeğim?Yarın yazılın var ve senin fazlasıyla eksiğin var." dediğinse şok oldum

Bebeğim?

ALLAH'IM ÖLÜYORUM HERHALDE!
"Siz bütün karizmanızla karşımda durunca derse odaklanamıyorum." dediğimde gülümsedi.
"Gideyim mi yani?" dediğinde kolundan tuttum.
"Sakın!" dediğimde kolunu belime doladı.
"O zaman dersimize odaklanalım Minik Bey." burun buruna gelmiştik.Sonra elini belimden çekmeden derse döndü ve anlatmaya devam etti.Bir anda kendimi derse kaptırdım ve bende anladıklarımı anlatmaya başladım.

Bu hoca cidden dersi güzel anlatıyordu.Çünkü her konunun ya da dersin sonunda anladıklarımızı bize anlattırıyordu ve buda çok iyiydi açıkçası.
"O gün niye Yeonjun'a inandınız?" dedim bir anda.Durdu.Elinin yumruk olduğunu gördüm ve çenesi kasıldı.
"Salaklık ettim,özür dilerim.Özür de belki bir şey ifade etmiyır ama bende bilmiyorum neden inandım.Kendimi nasıl affettirebilirim bilmiyorum." fırsatını bulmuşken,"Öpersen barışırım."dedim ki aldığım cevapla şok oldum.

Minho hoca hafif üstüme yatmış beni öpüyordu!Elleri de belimde geziniyordu.Ellerimi yanaklarına yerleştirip karşılık verdim.

Sanki ikimizinde tek ihtiyacı buymuş gibiydik.Sanki birbirimize ihtiyacımız vardı bizim.

Uzunca bir süre birbirimizden ayrılmadık.
"Molamız doldu Hwang." diyerek elini belimden çekmedi,tam tersi beni kendisine daha da yaklaştırdı.
"Anlatabilecek misin?" dediğimde güldü.
"İstersen." dediğinde güldüm.
"Ders için de olsa yanımda kalmanı istiyorum." dedim ve derse döndüm.Bir süre gülümseyerek beni izledi ve derin bir nefes alıp anlatmaya başladı.Dakikalar sonra içeri Yeji baskın yaptı.
"Canım hocacığım ve Canım abiciğim,ders çalışmaktan sıkılmadınız mı?HADİ BİRAZ BOŞ YAPALIM!" dedi ve uçarak yanımıza gelip kitapları toplayıp bir kenara attı.
"Yeji,yarın yazılınız var." dedi Minho hoca
"Hocam zaten kesin batıracağım,bari gecem güzel geçsin!" dedi ve yanımıza oturdu.
"Gene içtin değil mi lanet kız!" diye çıkıştım.Parmaklarıyla "micik" işreti yaptı ve o azcıcık aradan bakmaya çalıştı.
"Mal ya!Bütün mallarda beni bulur!Hayır anlamıyorum evrende başka insan mı yok bütün mallar benim etrafımda?" dedim sinirle.
"Minho hocada mı mal?" dedi Yeji.
"Mal!Minho hoca mal olsaydı öğretmen olmazdı!" dediğimde durdu.
"Bence mal.Bende malım,hepimiz malız.Çünkü sana inanmamıştık.Ama hepsi Yeonjun'un suçu,bizi tehdit etti." dediğinde Minho hocada bende şok olduk.
"Ne dedi?" dedim sinirle.
"Eğer benim dediklerimi yapmazsanız Hyunjin ve Minho hocanın sevgili olduğunu bütün okula duyuyurum,dedi.Sonra sizin içinde iyi olmaz dedi ama öncesinde ne dedi hatırlamıyorum.Bide öyle birşey yaptı ki hepimiz inandık.Senşn arkandan bin ton şey söyledi.Changbin hepimize karşı çıktı ama en sonunda oda inanmak zorunda kaldı."

♡^▽^♡

günün son bölümüyle herkese iyi gecwler diliyorum<3

Sizce ben,olaysız bişiler yapabilir miuim?İMKANSİZ.

Nese hadi öptm bebeişler ii gclr<3

From People You Know to People You Don'tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin