I Think...

153 19 7
                                    

Sabah uyandığımda yanımda Minho yoktu.Saate baktığımda ise saatün 1'e geldiğini görmüştüm.
E,dün gece yoruldun normaldir.

Hatırladığımda gülümsedim ve yan dönüp gözlerimi kapattım.Sonrasında ise hemen ayağa kalkıp mutfağa ilerledim.Minho tezgahın önünde bir şeyler yapıyordu.

Sessizce ilerleyip bir anda tezgah ve kolları arasında ki boşluğa girdim.Beni bir anda görünce afallasada gülümsedi.Elleri anında belimi buldu ve dudaklarıma bir busecik kondurdu.
"Günaydın bebeğim." dediğinde gülümsedim.
"Günaydın!" fazlasıyla neşeli ve enerjiktim.Ancak Minho hiç öyle görünmüyordu.
"İyi misin?" dedim.Gülümsedi ve başını ikş yana salladı.
"Emin misin?" dediğimde evet,manasında kafasını salladı.
"Sadece yorgunum." dediğinde kaşlarımı çatıp gözlerimi kıstım.
"Sebebinin o olduğuna benim üzerime yemin et."dediğimde kaşları kalktı ve gülümsedi.
"Sevgilim üzerine yemim ederim ki sadece yorgunum." dediğinde gülümsedim.
"Sen ne yapıyordun?" dedim gülümseyerek.
"Crisle konuşuyordum da Hyunjin,bir şey soracağım." dediğinde kaşlarımı çattım.
"Sor." dediğimde saçlarını karıştırdı.
"Nasıl bu kadsr enerjiksin?Ben yorgunluktan öleceğim!" diyerek kendini çok hafifçe bana bıraktı.Gülümsedim.
"Meslek sırrı." dediğim de kaşlarını çatıp bana baktı.
"Gerçekten,ne kadar yapıyorsun?" dediğinde gülümsedim.
"Sen daha önce yapmadın mı?Gerçi bilmiyormuşa benzer bir halin yoktu da..." diye mırıldandım.
"Abartma,gayet normaldi." dediğinde kaşlarımı kaldırdım.
"O zaman her gün her salise yapalım?" dedim arzuyla.
"Gerçekten doyumsuzsun Hyunjşn,gerçekten." diyerek başını iki yana salladı ve derin bir nefes verip kendini sandalyeye attı.
"N'olur bu gece erken yatalım." dedi yalvarır gibi.

Karşısına geçtim.Hemen oturduğu yerden ellerini belime dolayıp çenesini karnıma dayadı.Bende ellerimi saçlarına atıp okşamaya başladım.
"Gerçekten o kadar yoruldun mu ya?"dedim gülerek.
"Evet." dedi yanağını sürtmeye başladı.
"3 kediyle yaşarsan böyle kedi olursun Minho." Kaşlarını çattı.
"Sizin bi' ara bi' sohbetiniz vardı neydi o?" dediğinde kahkaha attım.
"Bak işte seninle ilk dersimizde ben dedim ki bu herif kediye benziyor.İşte sende üç kedim var diyince bebde üç kedin olduğu için kediye benziyorsun diye mantık yürütüp şaka yaptım işte." kaşlarını çatıp kıkırdadı.
"Tavşan diyen vardı da kediyş hiç duymadım." dediğinde kıkırdadım.
"Bir kulak,bir kuyruk eksik." dediğimde gözlerinde bir şeyler canlandı.

Benden uzaklaşıp baştan aşağı süzdü.Tabii kemerimin alt kısmına baya odaklanmıştı ama sonra geri yukarı çıktı.
"Bence," sus ve dudağını ısırdı.
"Bende ki o eksiklikleri sende tamamlayabiliriz."

( ・_・)ノ(;-_-)/

selam abi o kdr çk bölüm attım ki buraya yazcak bişi bulamıom.Nese hadi sizi seviom<3
(YORUM)

From People You Know to People You Don'tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin