People can transform, sometimes in a good way, sometimes in a bad way

229 27 7
                                    

Çoktan okuldan çıkmış Minho hocayı bekliyordum.En sonunda onu gördüǧümde gülüşerek Yeonjun ile yürüyorlardı.Hoca Yeonjun'dan ayrılıp yanıma yürümeye başladı.
"Hwang,hadi gidelim." yürümeye başladıǧında arkasından yürümeye başladım.Siyah arabanın yanına geldiǧimizde o sürücü koltuǧuna,ben yolcu kolduǧuna binmiştim.İlk birkaç dakika sessiz geçti.
"3 haftada aekadaşların gerçekten bambaşka kişilere dönüştüler." dedi Minho hoca bir anda.
"İnlarlar dönüşebilir,bazen iyi anlamda bazense kötü anlamda.Her zaman kötü deǧildir.O an kötü gibi gözükür ama belkide en iyisidir." dediǧimde sessiz kaldı.
"Belki de haklısındır." dedi.

Dakikalar sonra evdeydik.
"Gel bakalım." salona yönlendirmişti beni.Daha önce de gelip bir gece kaldıǧım için çok yabancı gelmiyordu.

Salona geçtiǧimizde Minho hoca herşeyi ayarlamaya başlamıştı.Ayarlaması bittiǧinde koltuǧa oturmuştu.
"Başla bakalım." dediǧinde ise başlamıştım.
"I la la la love you baby.İce as a cream,ice as a crema."diye devam ediyordum.
" Tek taraflı aşk,ne kadar tanıdık.Gözden geçirmeye gerek bile yok."hoca dikkatle dinliyordu.En sonunda bittiǧinde hayran olmuş bir şekilde bakıyordu.
"Sesine mi harika demeliyim şarkıya mı karar veremedim açıkçası.Mükemmeldi."dediǧinde gülümsüyordu.Bende gülümsedim.
"Cris gelene kadar ben bir kahve yapayım.Geliyorum." dedi ve salondan çıktı hoca.Telefonumu elime aldım ve boş boş gezinmeye başladım.O sırada hala şarkıyı mırıldanıyordum.
"I la la la love you baby." bu kısmı mırıldanırken Cris hocanın sesini duydum.
"Kimi seviyor bu genç?" dedi ve beni gösterdi.Gülümsedim.
"Hoşgeldiniz hocam."
"Hoşbulduk aşka aşık çocuk." gülümsedik.
"Hyunjin'in üç lakabı var;Drama Queen,Sexy King ve Aşka Aşık Çocuk." diye açıkladı Minho Hocaya,Cris hoca.
"Sarışın." diye mırıldandı Minho hoca.Gülümsedim.
"Hocam kedileriniz nerede?"

ᘳᗒ.ᗕᘰ

hyunjin bi gece minhoda kaldı ama kedilerinin olduǧunu bilmiyor müq mantık.

Bu arada 25'inde yayımlayacaǧım uenş bir Hyunho serim var.İkimci Hyunhom.Ama 25'inde yayımlayavaǧım.

O zmn spoi verdim hidiom bb<3

From People You Know to People You Don'tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin