I will stay with you tonight

131 18 10
                                    

Okula gelmiştik ve herkesim odak noktası Seungmin ve bendik.Hemen sınıfa geçtik.İlk ders matematikti ve hoca yazılıları açıklayacaktı.Hoca içeri girdiğinde ayağa kalktık ve hoca hemen masasına oturdu.
"Hyunjin." dedi hoca.
"Efendim?" dedim endişeyle.
"Senin için birini çağırdım." dediği an içeri Minho hoca girdi.
"Heh,hoşgeldin Minho!" dedi hoca ve Minho hoca hemen hocanın yanına geçti.Beni bir süzdü.

Babamla öyle bir konuşup,babamı öyle bir yumuşatmıştı ki bu akşam aile yemeğimiz vardı ve Minho'da vardı!

Pardon şuan okuldayız,Minho hoca!
"Evet ilk önce matematiği okuyorum!" hoca okumaya başladığında Minho hoca tek bir kağıda bakıyordu.
"Oha ama yuh!"diye söylendi Minho hoca.Matematik hocası hafif kıkırdadı.
"Hyunjin 50." sınıfı geçiyorum!Gülümsedim.
"Hiç gülme Hwang,akşam görüşeceğiz seninle."dediğinde Minho hoca surat astım.
" Jeongin 90,Felix 100,Seungmin 90,Changbin 92 ve Jisung 50."dediğinde Jisungla donduk.

Minho hocada.
"Lan siz benim dediğim taktiği yapmadınız mı?" dedi hoca.
"Yaptık hocam!" dedi Jisung.
"Lan ben her şeyi Hyunjin yüksek alsın diye ayarladım o düşük aldı bu nasıl iş?" dedş Minho hıca ve matematik hocası kıkırdadı.
"İtiraf ediyorum,yatamıyorum kaç gecedir.Yazılıda bana kopyayı verdiler ama ben sırf geçenkinde Hyunjin bana eksik kopya verdi o edebiyattan 100 aldı ve 100'den düşük aldım diye sadece 5 tane soruyu doğru verdim diğerleri yanlış verdim." dediğinde Seungmin'e döndüm.
"Seungmin,hani sen şu benim soluk aletimi merak ediyordun ya,heh ben sana ordan hava vercem.Ama ağzından değil başka bir yerinden." dediğimde herkes kıkırdadı.
"Hocam,diğer sınava geçmeden önce siz buradayken Hyunjin'i size şikayet etmek istiyorum." dedi matematik hocası.Hoca bana baktı.
"Demek şikayet var he?" dudağımı ısırdım.
"Derse kendini vermiyor ve ödevleri de yapmamış.İki yazılıdanda düşük almış." Hocanın kaşları kalktı.
"Yazılı Seungmin yüzünden de diğer ikisini bugün konuşacağız Bay Hwang."dediğinde yutkundum.

Hoca diğerinide okuduğunda aynı,diğeleri yüksek,sadece Jisung ve benimki düşük.
" Hyunjin benim içinde hava pompala buna tamam mı?"dedi Jisung Seungmin'i göstererek.
"Zevkle." dedim ve kolunu sıvazladım.
"Hyunjin'in derse katılımı az." dedi matematik hocası.
"Sanki bütün öğretmenler buny bekliyormuş gibi sırasıyla hepsi bana Hyunjin'i şikayet etti.Bende sıraladım.Sırasıyla her şikayet için 20 soru çözdüreceğim.Yani canım benim yaklaşık 200-300 soru çözüyoruz." dediğinde Minho hoca şok oldum.
"Ya ama ya!Hocam ölürüm ki ben onları çözene kadar!" dedim yüzümü asarak.
"Yok öyle Hwang Bey.Dua et annenlere söylemeyeyim." dediğinde şokla hocaya baktım.
"Kulunuz köpeğiniz olurum söylemeyin!" bir an babamın atacağı azarı düşündüm ve başımı iki yana salladım.
"Ders işlemeyeceğim sende burada kalda biraz boş yaparız." dedi matematik hocası Minho hocaya.Uykulu uykulu başımı sıraya yasladım.Ensemde hissettiğim elle doğruldum.
"Hyun?"Minho hoca gelmişti.
"Uykum var ya." dediğimde gülümsedi.
"Geçen sefer benle dalga geçiyordun?" dediğinde ofladım.
"Bu sefer sertti.Hırpaladın bildiğin!"dediğimde dudağını ıslattı ve kulağıma eğildi.
"Biraz da sen beni hırpalayabilirsin." sesi öyle bir çıkmıştı ki bu fikre hayır demem zaten imkansızken daha da imkansızlaştırmıştı.
"Bu gece sende kalacağım."

(¬‸¬) ?

gecenin saat 04.48'inde bölüm yazıp yayımlayan bir ben varm şuan glb.

(Yorum)
(<3)

From People You Know to People You Don'tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin