Töbesteyşın,Çocuk Var Burda!(Rahatsız olacak Okumasın)

146 14 7
                                    

-2 Gün Önce,Cuma-

Hyunjin'ide alıp eve geçmiştim.Mutfağa girdiğimde Hyunjin her zamanki gibi tezgahın başında bir şeyler hazırlayıp yemekle uğraşıyordu.Usulca yanına yaklaşıp arkadan sarıldım ve boynuna dudaklarımı bastırmaya başladığımda kendimi tamamen ona yaslamıştım.Bana dönmüştü.
"Hemen mi?" dediğinde gülümsedim.
"Ama ben açım." dedi ve dudağını büzdü.
"Bende açım," dedim ve gözlerim dudaklarına kaydı.
"ama sana."ellerini boynuma doladı.Gülümsedi.
"Sen kazandın." dediğinde dudaklarını dudaklarım arasına aldın.Üst dudağını hırçınca emiyordum.Oda benim alt dudağımı emiyordu.Arada bir dişlerimi dudağına geçiriyor,sonrasında dilimle üstünden geçiyordum.Haz aldığına dair sesler çıkarmayı ihmal etmiyordu Hyunjin.

Belinden onu kaldırdım ve bacaklarını belime dolamasında yardım oldum.Sonrasında ise bir elimi beline,diğerini direkt kalçasına yerleştirip ezbere geçtiğim yolları Hyunjün kucağımdayken ilerlemeye başladım.

Yata odasının kapısını açıp onu yatağa yatırdım ve üstüne doğru yattım.Bu sırada oda ellerini yanağım ve boynumda gezdiriyordu.

Sakin sayılırdık,ta ki o bana sürtünene kadar.

Hemen onun üstünü çıkarırken kendi üstümüde çıkartıyordum.Bir parçayla kaldığımızda onu kucağıma oturtturdum ve oturur pozisyona geçtim.Kucağımda dans ediyordu bildiğiniz.Çıkarttığı seslerde odayı dolduruyordu.En sonunda onu tekrar yatırdım ve üstüne yattım.

Yaramaz çocuk,asla durmuyor ve her saniye sürtünmeye devam ediyordu.En sonunda bende onunla aynı anda ona sürtündüğümde denk geldikleri için Hyunjin olabildiğince sesli inlerken benim hafif inlemem onun inlemesinde kaybolup gitmişti bile.Ellerimi malum böglede gezirirken boynuna izlerimi bırakmakla meşguldum ayrıca.

Yavaşça aşağıya indim,dudaklarımı bastırmaya başladım.Arada bir de dilimi sürtüyordum ki oda ellerini başıma koyup beni daha çok çekerek teşfik ediyordu.

Bir anda roller değişmişti.O benim üstüme çıktığında aynılarını ona yaşatma isteği oluştu içimde.O boynuma izlerini bırakırken ona sürtünüp duruyordum.Bir anda kendininki ve benimkini birbirine dayamasıyla inlemiştim.Ellerini öyle bir gezdiriyordu ki dayanamıyordum.Sonra oda yavaşça aşağıya inmeye başladı.Yavaşça.

Üstünde durdu ve öpmeye başladı.Onun gibi onu daha da teşfik ettim.Dilini sürtüyordu.Tabii istemsizce inliyordum da arada.

Ge yukarı tırmantığında dayamayı unutmamıştı ki bu daha da inlememe neden olmuştu.İkimizde terlemiştik ki kapı,pencere heryer kapalıydı.Elini içeri daldırıp okşamaya başladığında inliyordum.Dudaklarımı dudakları arasına aldığında boğuk şekilde inliyordum bu sefer.Oysa bana eziyet etmeye devam ediyordu.Daha da altlara gitmeye çalışıyor,elini sürtüp okşuyordu.

En sonunda hatırladığım ise duşa girip biraz da orada devam ettiğimizdi.

v( ̄︶ ̄)y

Öhm,smut yazmazsam ölürdüm ben yazayım dedim.LAN BURDA DEPREM OLDU AZ ÖNCE.Bak annem bir anda odaya heldi.Kızım deprem oldu napiyon orda dio.Anne hissetmedim ki diom bende.O sırada çığıra çığıra skz söylediğim için sjsjsjsjsh

Şuan herkes msj atıp duruo depremi hissettinmi die.Bende kopyala yapıştır yapıom shsjsjsjsjjs

NEyse hadi öpptmm<3
(YORUM)

From People You Know to People You Don'tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin