Saatler sonra salon tıklım tıklım olmuştu çünkü Hyunjinlerin provası vardı ve okuldan tek bir kişi bile kaçırmamak istiyordu.
Yani Stray Kids'i.
"İlk önce hangi şarkıyı ister bebeklerimiz?" Hyunjin sorusunun ardından mikrofonu izleyicilere tuttu.
"Domino!" duyulan sesle herkes gülümsedi.Melodi girdi.
"Başlayoruz!"İlk duyulan ses Changbindi.Müzik ilgi çekiciydi.Yerleri değişiyordu.Hyunjin herkesin yerini gösterip şarkıya eşlik ediyordu.Nakarat kısmında alkış sesleri ve onların muhteşem sesleri birbirine karışmıştı.
Tam şarkı bitti derken yine Jisungla giriş yapılmıştı.Sıra Hyunjin'in partıydı.
Dans etmiyorlardı.Nakarat kısmı yine alkış ve onların yüksek sesleriyleydi.Sırada çalmaya başlayan şarkı ile Hyunjin öne çıktı
"Herkesin bir hızı vardır.Biz bu dünyaya yarışmak için gelmedik,sadece keyfine bak!" şarkı giriş yaptı.
"My Pace,şarkıyı Han yazdı." dedi Cris.Şarkının sözleri mükemmledi.
"Önde olmak zorunda değilsin,arkada da olsan sorun yok!Bizler her yerdeyiz!"Hyunjin yine konuşmuştu.
" HYUNJİN-AH!"herkes bağırıyordu.Changbin'in sesi ve rapiyle geçmişyi.Sonra hemen Hyunjin söylemeye başlamıştı.
"Sorun yok!" şarkının arasında hepsi bağırmışlardı.Sonrasında tanıdık melodi girdi.
"Şimdi Hyunjin ve Felix!"Hyunjin girdi şarkıya.Wow'du bu şarkı.
"Hadi 'Wow' diyelim!" Hyunjin ve Felix beraber o kadar iyiydilerki.
"Buranın havası değişiyor!" Hyunjin devam etti.Sonrasında Felix.
"Wow,wow!" sonrasında durdular.
"Sadece seninle olmak istiyorum!"
"Sadece seninle olmak istiyorum!"
"Sadece seninle olmak istiyorum!"
Bu kısım Hyunjin'deydi.Şarkı bitince çığlık atıldı.
"Charmer!" herkes çığlık atıyırlardı.Mükemmeldi.
"Büyücüyüm ben!" Hyun'un kısmı gelmişti hemen sonra.Şarkılar geçti.
"Bu şarkı Hyunjin'in olmadığı zamanları anlatıyor,hastanede yattığı zamanları."hepsi durgunlaşmıştı.Odak nokta Hyunjin'di.Hepsi onun etrafına toplanmışlardı.
"Sana bebeğim diyebilir miyim?" şarkının sözleri her şarkıda olduğu gibi aşık olunasıydı.
"With you," Hyunjin bu kısmı uzatmıştı partın bitmesine rağmen.
Hyunjin'in duygusal sesiyle devam ediyordu şarkı.
"Bu duygusal şarkıdan sonra 'Maniac'a ne dersiniz?" dediğinde Han herkes evet demişti.Dans ediyorlardı bu sefer.Mükemmeldi.Lix öne çıktı.Sonra da Hyunjin.Deli gibi dans ediyorlardı,cidden bir manyakmış gibi.
Nakaratta Hyunjin çıkmıştı bu sefer.Sarı saçları sallanırken mükemmel duruşu ayrı bir şeydi.
"Seungmin ve Hyunjin!" Red Lights olduğunu tahmin ettiğimde haklıydım.Hyunjin sanki boynunda zincir varmış gibiydi.Seung ve Hyun beraber dansa başladıklarında çığlıklar kat kat artmıştı.
"Ama şuan sen ve ben,yardın edemem." şarkı muhteşemdi.
"Ne zaman gözümü kapasam,kırmızı ışıklar!" dans uyum içinde devam ediyorlardı.sonrasında bir şarkı daha çaldı.
"Erkek arkadaşın olabilir miyim?" hepsi beraber dans edip söylüyorlardı.One Lix çıktı ve dansı yaptı.
"Bu tepkiyi anlatamam!" dansa devam ettiler.
"Nakarat Hyunjinde." diye uyardı beni Cris.Hyunjin geçip Lix'in yaptıklarını yaptı.
"1,4,3 I Love You!" bu kısımda bir anda bana dönüp kalp atmasıyla hepimiz kahkaha attık.Biz en üstten,öğretmenler için olan özel yerden izliyorduk provayı.
"Gelmek ister misin?" Felix şarkıya böyle giriş yapmıştı.En ilgimi çeken şarkı,Back Door,yani bu şarkıydı.Hyunjin öne çıkıp dansa başladı.Hızlı ve istekliydi.Sonra o zor kısım başladı.Muhteşem bir ahenk vardı.Herkes bu zor hareketleri ahenkle yapışlarına boğazlarını yırtmıştı.Hyunjin hızlı hızlı nefes almaya başlayınca sadece Han'ın söylediği bir şarkıyı açtılar.Hyunjin dinlensin diye.Şarkının adı Close'du.Jisung sıklıkla Hyunjin'e dönüyordu.
"Bana kendinden bahset." şarkı mükemmeldi.
"Bu çocukların mükemmel olmayan bir şeyleri var mı?" diye mırıldandım hayranlıkla.Hepsi halime gülümsediler.
"Anladın mı bu koca okulun onlarda ne bulduklarını?" başımla onayladım.
"Han mükemmel.Favorim bu şarkı galiba." dedim hayranlıkla Han'a bakarken.
"Hyunjinden Han'a." dediğinde Cris bacağına vurdum.
"Bebeğimi kimseye değişmem."Ahenkle şarkıya devam etti.Hayranlığımı kelimelerle anlatamazdım.Çıkan şarkıyla herkea duraksadı ve Hyunjin ayağa kalktı.
"Sizin her zaman sessiz ağlayışlarınızı duyacağız!" diye şarkının arasında söyledi.
"Sessizce ağlarken yanlız olmayacaksınız!" şarkı mükemmeldi.
"Sessiz ağlayışını duyacağım!" şarkının sözleri mükemmeldi.
"Bu şarkıyı birbirleri için yazdılar." dedi Cris.Şarkılar geçti.
"Taste!" Felix ve Hyunjin çıktılar.
"Fake eyes open," Hyunjin partıydı.Elinde kırmızı bir gül tutuyordu.Yapraklarını teker teker koparıp avucunun içine aldı.
"Bebeğim beni test etme,oh hayır.Bebeğim,beni yanlış anlama." Hyunjin söylüyordu.
"Beni sadece sen elde edebilirsin." bu kısım Felix'indi.Şarkı biraz hızlanırken onlarda hızlanmışlardı.Işıklar kapandı,kırmızı yandı.
"Just,look at me."kırmızı ışık açıldı ve güller Felix ve Hyunjin'in üstüne döküldü.
"Sabah ve akşam sadece bana bak!" diyordu Hyunjin.O kısım geliyordu.Yere yatıp havaya kaldırdılar.
"Perişan etme beni,sana bağlıyım ben!"Hyunjin şarkıyı öyle bir söylüyordu ki yerimde zor duruyordum ve herkes o haldeydi.
"Öp benş yada terk et.Arada kalmak istemiyorum." bu kısım Lix'indi.
"Öp yada nefret et." bu kısımda Hyunjin bana bakmıştı.Tansiyonları yükseltmişlerdi.
"Test etme beni!" şarkının arasında Hyunjin konuşmuştu.
"Sana aşkımı hissettireceğim!" diyordu Lix.
"Sadece bana bak!" yine dans başladılar.
"Sabah ve akşam sadece bana bak!" yere çöküp yine aynı hareketleri yaptılar.
"Perişan etme beni,sana bağlıyım ben!" Hyunjin tansiyonları yükseltiyordu.Sonra ise son şarkı çalmaya başladı,"Muddy Water.".Bu şarkı,Han,Changbin,Felix ve Hyunjin'di.Hyunjin partı her zamanki gibi MÜKEMMELDİ!
"Batmışız!"Hyunjin şarkının arasında bağırmıştı.
"Muddy Muddy Muddy Water!"Şarkılar bitti.Eğilip selam verdiler.
"Bugün eve gidin ve iyice dinlenin,çünkü yarın hepimiz çok yorulacağız!" dedi Hyunjin ve herkese bir öpücük gönderdi.
"Test etme bizi Hyunjin-ah!" diye bağırdı içlerinden biri.
"Perişan etme bizi,sana bağlıyız!" şarkı sözlerini ona dönderiyorlardı.
"Perişan etmeyin beni,size bağlıyım ben!" oda şarkıyı bu şekilde söyledikten sonra öpücük attı."Ben sana göstereceğim gece bağlılığı."
ಢ‸ಢ
782 kelime.Uzun yazıom.Dershaneye gitmeden önceki son bölm.Eğer yaşarsak akşam gene atarım inş blm.Hadi bakalım nasıldı bölüm?Yorumlarda konuşalım<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From People You Know to People You Don't
Fanfic"Eskiden yakındık,insanlar dönüşebilir.Asıl acıtan ise tanıdıǧın insanların tanımadıǧın insanlara dönüşmesidir." -Hyunho /171122/