what happened, i defended her but she didn't defend me

246 29 8
                                    

İlk ders Minho Hocaylaydı.Ders başladıktan sonra dakika sonra elime telefonumu alıp gruba mesaj attım.

12f yawşakları ve sexy king Hyunjin

sexyking:
Gençler
minho hocanın nie kedye bemzediǧini
buldum
3 tane
kediai varmıl ya
yani şimd
ben 3 tane
minho hoca
bulursam
ona mı
benzicem

gruptaki herkes mesajını okuduǧunda bir ses geldi.Su içen Jisung aǧzındaki suyu benim mesajımla püskürtmüştü.Jeongin,Lix,Seung,Bin,Yej,
Ryu,Lia hepsi mesajıma kahkahalarla gülüyorlardı.Jisungsa ölüyordu.Bende hafif hafif kıkırdıyordum.

Hoca çatık kaşlarla bana baktıǧında istemsizce kahkaha atmıştım.

Bir yere yapışma sesiyle daha çok kahkaha atmaya başlamıştık.

Çünkü Jisung kahkaha atmaktan yere düşmüştü.
"Ne oluyor gençler?" dedi hoca ölümcül bakışlarını bize sunarken.
"Hocam-Ş-" kahkaha atmaya başlamıştım.Sakinleşmek için derin derin nefesler alıp veriyordum.
"Dersş niye sabote ediyorsunuz siz?" dedi hoca ciddiyetle.Kızacaǧı belliydi.
"Özür dilerim hocam,benim suçum." bizimkiler bir anda kahkahayı bırakıp ciddileşerek bana dönmüşlerdi.
"Telefonunu getir Hwang." kalktım ve telefonu götürdüm.Arkamı dönüp sırama yürürken Ryu'yla göz göze geldik.

Ve olan oldu.

12f yawşakları ve Minhoca:

alfaryu:
Şu hocaya bak
Hyınjinin telefonunu alıyor
dersi sıkıcı anlatıyor
sonra gelip eǧlencemizi elimizden alıyor

Hoca telefondan başını kaldırmıştı.
"Hocam!Benimde telefonumu alır mısınız?" Ryu ayaǧa kalkıp telefonunu hocaya verdi.
"Belki incelemek istersiniz.Galerime girebilirsiniz.Aradıǧınız herşey orada." telefonunu hocaya verip yerine geçti.
"Gireceǧim Bayan Shin,ama sözlü notunu."dedi hoca.
" Zevkle izleyeceǧim!"Ryu fena meydan okuyordu.
"Bunu niye yapıyorsun?" dedim Ryu'nun kolundan tutup onu kendime çekerken.
"Ne?Sinirlerimi bozdu." dedi göz devirerek ve yerine oturdu.Parmak kaldırdım.
"Söyle Hwang." dedi Minho Hoca.İlk önce öksürdüm.
"Lavaboya gitmeliyim." dedim dudaǧımı ısırarak.
"Hayır dersem ne olacak?" dedi hoca.
"Gitmeyeceǧim." bu kabul edişime şaşırmış görünüyordu.
"Git." sınıftan çıktım ve lavabonun önünde beklemeye başladım.Yaklaşık 3 dakika sonra Ryu'da geldi.
"Ya sen ne yapıyorsun?" dedim gülerek.Kıkırdadı.
"Zort oldu hoca!İstediǧi kadar Minho Hoca olsun,seni üzemez." dedi.Sonra koluma girdi ve beraber sınıfa girdik.Hoca bize baktıktan sonra anlatmaya devam etti.

Teneffüs olduǧunda Jisunglara gelmeyeceǧimi söyledim.Onlar çıktıklarında ise duyduklarımla olan oldu.
"Hyunjin ve Ryu'yu gördünüz deǧil mi?Hyunjin Minho Hoca'ya âşık ve onu kıskandırmak için güya Ryujin'i kullanıyor."

ヾ( ̄▽ ̄)Bye~

selaaam ikinci bölüm<3

Evet felaket gelecek bölümlerde başlıyor.Daha fazla bekleyemeceǧim walla.GÜNAH BENDEN GİTTİİİİİ

From People You Know to People You Don'tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin