Ve TAM 1 SAATTİR HYUNJİN'İ ARIYORUM.
Arıyorum,mesaj atıyorum YOK!
Ağlauacağım.
"Alo!" dedim ağlamaklı sesimle.
"Ne oldu?" dedi Cris endişeyle.
"Hyunjin yok!" dedim oflayarak.
"Nasıl yok?Oğlum bu çocuk seninle değil miydi?" dedi Cris şaşkınlıkla.
"Ya ben yemek almaya gittim tamam mı,açım açım tutturdu.Onu da masada bıraktım işte of ya keşke kucağıma alıp götürseydim!Bi' döndüm masaya lan Hyunjin yok!Saatlerdir arıyorum,mesaj atıyorum yok ya yok,tın yok!" dedim sinirle anlımı ovuşturup lavaboya girerken.Avm lavabosundada ne insan var.
"Hyunjin!" diye bağırdım.
"Dur bakalım,ben geliyorum." dedi Cris.
"Gel,ben üçüncü katta ki lavabodayım hızlı ol." telefonu kapattım ve kendimi ellerimizi yıkadığımız yere yasladım.
"Bi' dakika tek bırakmaya gelmiyor ya!" dedim derin bir nefes alarak.
"Ne oldu,çocuğunuzu mu kaybettiniz?" dedi içerden bir adam.
"Hayır sevgilimi kaybettim." dediğüm an lavaboda ki herkes bana döndü.
"Sevgilinizi mi?" dedi içlerinden biri şaşkınlıkla.Kıkırdadım.
"Allah'ım millet çoluk çocuk sahibi oluyor benim yaşımda ben bizimkinin ortadan kaybolmasından eve bile atamıyorum ya!" dedim sinirle ve ellerimi saçlarıma geçirdim.İçerdekiler bana kıkırdıyırlardı.
"Bir dakika siz erkek ismi söylemediniz mi?" işte şimdi sıçtın Minho.
"Ya kardeş öyle demişim işte zaten beynimi hissetmiyorum aklım çalılmıyor,ben korkudan ne dediğimi mi biliyorum?" dediğimde kıkırdadılar.
"Geçmiş olsun kardeş,sevgilini umarım en kısa zamanda bulursun." dedi biri ve çıktı.Anında içeri Cris girdi.
"Minho ağlamıyorsun dimi?" dediğinde gülümsedim.
"Az kaldı ağlayacağım." dedim ofladım.
"Hayır hem açım açım diyor,yemek almaya gidiyorum geliyorum yok!Parası umrumdada değil.Hayır acaba aç aç beni yiyecekti en son o aç haliyle nereye gitti acaba ki?" dedim.Cris ofladı.
"Sizi de baş başa bırakmaya gelmiyor arkadaşım!Ne çıktınız lan siz?Sevgili olduğunuzdan şüphe ediyorum." dedi ve birbirimize baktık.
"Zaten siz öğretmen öğrencisiniz normalde de-" dedi ve güldük.Gözlerimi açtım.
"Dur,Hyunjin benim öğrencim.LAN BULDUM!Bİ' İKİ ÖĞRENCİMLE GEZİYE GELMİŞTİK ÖĞRENCİNİN BİRİ KAYBOLDU DİYE ANONS YAPTIRABİLİRİM LAN!" Dedim sevinçle.Elimi kafama yerleştirdim.
"Beynim geri geldi." dedim ve ikimizde kahkaha atmaya başladık.
"Koş hadi Cris koş!" lavabodan çıkıp koşarak aşağı inmeye başladım.Yürüyen merdivenlerde bile atlayarak iniyordum.Millet bize bakıyordu.Koşarken telefonumu çıkarmıştım.Hemen anons yapılan yere girdik.
"Merhabalar,ben Seul Lisesinde Edebiyat öğretmeniyim,Lee Minho." Kimliğimi çıkarıp adamlara gösterdim.
"Biz birkaç öğrencim ve arkadaşım,Seul Lisesinde Beden Eğitimi Öğretmeni Christopher Bang ile geziye gelmiştik de,bir öğrencim kayboldu.Acaba anons yapma ve çevrede arama şansımız var mı?Kendisi Bay Hwang'ın oğlu." dediğimde dondular.
"Şu,ünlü Bay Hwang?" dedi içlerinden bir bayan.Başımı salladım.
"Hwang Hyunjin,değil mi?" maşallah herkesde tanıyor.
"Evet,evet o!" dedim.
"Tamam hemen aramayı başlatıyoruz.Min-ji!Hemen anons et!" bayan hemen anons etmeye başladı.Diğeride birileriyle telefon konuşması yapmaya başladı.
"Sizim arabanız varsa geçin ve sizde arayın,bizde halledeceğiz."(๑ ᴖ ᴈ ᴖ) ᴖ ᴑ ᴖ๑)
gene smutundan önce azcık bi olay çıksın dime yanehhhh.Ama söyliyim bemden öle güzel bi smut beklemeyin ben kısa keserim UTANIRIM AWQ YAZARKEN ZJSJSJSJSJSJKSKS
Yanlz nasıl ama anında HWAMG HYUNJŞN Mİİİİ yapıolar.İşte bebeğim Hwang Lama Farkı HSHHZHZHSHSSBNSNDJ
Hadi diğer bölüme uçuom<3
(YORUM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From People You Know to People You Don't
Fiksi Penggemar"Eskiden yakındık,insanlar dönüşebilir.Asıl acıtan ise tanıdıǧın insanların tanımadıǧın insanlara dönüşmesidir." -Hyunho /171122/