From now on every second is ours

166 21 10
                                    

Gelmiştik.

Kapıdan içeri girdiğimizde direkt onlarla karşılaşmıştık ki zaten Jisungla göz göze gelmemiz yetmişti.Ağlamaya başlayıp hemen bana sarılmıştı.
"Özür dilerim..." diye mırıldanmıştım gözlerim dolup sesim titremeye başladığında.
"Umrumda değil,Allah kahretsin ki sana kızamıyorum bile." diyerek ağlamaya devam etmişti Jisung.
"Ben dışarıdayım." diyerek hızla çıkmıştı Minho.
"Duygusal bebek hemen kaçtı." dedi Nayeon hoca ve peşinden çıktı oda.

Sonra diğerlerine bakmıştım.Daha ağlamıyordum.Felix'de hemen koşup sarılmıştı.Ondanda özür diledikten sonra diğerlerine yaklaştım.
"Özür dilerim." demiştim boynumu büküp parmaklarımla oynamaya başladığımda.Hepsi bir anda bana sarılmış ve ağlamaya başlamıştım.

-Minhoca'dan..-

Dışarı çıktından sonra arkamdan Nayeon'da geldi.
"Ağlak bebek,o çocuğun içeride sana ihtiyacı var." diye azarlayarak geldi yanıma.
"Benimde sakinleşmeye ihtiyacım var Nayeon.Onu ağlarken görmemeye ihtiyacım var." dedim derin derin nefesler alırken.

Geldiğimiz kafenin her duvarı camdı ve rahatlıkla içeriyi görüyordum.Hyunjin hepsinin karşına geçmiş,boynunu eğmiş ve parmaklarıyla oynuyordu.Bir şeyler diyip ağlıyordu.Hepsi ağlıyordu,Cris bile ağlıyordu.Nayeon yanıma gelip elini koluma attı.
"Bundan sonra ne olursa olsun,o sana arkasını dönse bile sen gitme,tamam mı?" dediğinde yutkundum.
"Asla." boğazıma bir yumru oturmuştu.Ağlamak istemiyordum.
"Geçti her şey,bak o yanında." dediğinde gülümsedim.
"Seviyorum,her şey ve herkesten daha fazla seviyorum." dedim gülümseyerek.
"Biliyorum.Gerçekten sevdiğini biliyorum ama onada zamab tanı tamam mı?Oda iyi değil.3 hafta hapis hayatı sürmüş,anlattı ya her şeyi." çenem kasıldı.
"O Yeonjun denen çocuğu geberteceğim.Ne pahasına olursa olsun geberteceğim onu." dedim sinirle ve kinle.
"Hayır,hayır Minho öyle şeyler yok.Çıkar onları aklından.Şimdi içeri geçelim,biraz duralım ve sonra bütün gün ve gece Hyunjin'le senin." dedş gülümseyerek.
"Bundan sonra her salise bizim."

ᰔᩚ ( ᜊ°-° )ᜊ  .ᐟ .ᐟ

selaaammm

Aşk kokuyır ab buralar.

AŞK BÖLE BİŞİ İŞT ZNSNNSJ

Şimdş dur aınıfta ben bi çocukla konuşuom tam mı arkamdan da arkadaşım gelmiş.Bi döndüm burun burunayız arkadaşımla.İşte çocuk bi santim falan filan yaptı.Arkadan benimle berbaer Kolejden gelen kız şey diye anırdı İŞTE AŞK BÖLE BİŞİ die bütün gün öle gezdik hala da gezioz shsjsjsjhsbsbsbsnsnsnd

Daha böyle ne ldr bş beleş anımız var awq

Neysseee hade yorumke öptümke seviliyırsunuzke<3

From People You Know to People You Don'tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin