"Cris sen beni öldürmek istiyordun değil mi?ÖLDÜR YALVARIRIN ÖLDÜR BENİ!" dedi Minho kendini koltuğa atarken.
"Yioo,sen beni öldürecektin." dedi Cris hoca.
"Noldu?" dedim gülerek.
"Ya am- yani çok ama çok sevdiğim," yüzünü buruşturup başını iki yana salladı.
"Ya yabancı yok ağzına tükürdüğümün salağının biri beni aradı,veli.Yok benim çocuğum evüüveüveü" garip garip sesler çıkarmaya başladı.
"Falan yaptı.Lan diyorum ki çocuğun dinlemiyor,yok efendim öylede böyle.Ya diyor ki BEN MALIM BEN BEN VAR YA BEN,GEL GECE GECE ÇAK AĞZIMA BİR TANE!" dedi sinirle koltuğa tekme atarken
"Hyunjin'e salladı dimi?" dedi Cris hoca baygın bakışlarla.
"Evet!" dedi Minho.
"Oğlum belli.Bu herif normelde takmaz,kıçımın yanı der geçer.Konu ne zaman şu Hyunjin olsa o kıçımın yanı,tavrı gidiyor.Sakin ol oğlum sakin ol!" dedi Cris hoca.
"Bak sana zaten sinirliyim Cris,yemin ederim bak Hyunjin'in üstüne yemin ederim ki gebertirim seni burada.Gebertemeyen de en şerefsiz insandır!" dedi Minho sinirle.
"Ya ruh hastası herif ya!" dedi Cris hoca korktuğunu belli etmemeye ÇALIŞARAK.Bakın altını çizerim,ÇALIŞARAK.
"Sakin mi olsak?" dedim Minho'nun yanına ilerlerken.
"Bak bu herife zaten sinirliyim,amına koyduğumun malının biride sinir etti zaten.Buda ikinci bugün.Normalde beni sinir etmesinin sınırı günlük bir.İkiye çıktı.Şu Hwang Beylere şükretsin daha ilkinde gebertmedim onu." dedi Minho sinirle elini saçına geçirirken.
"Ha yani,kayınbabaya iyi ayakları mı bu?" dedi Cris hoca kaşlarını kaldırarak.
"O ayağı alıp sana sokacağın Cris.Emin ol,bugün değil ama yarın bunu yapacağım.Sonra zırlayacaksın Nayeon'a Minho," dedi ve gene garip garip sesler çıkarmaya başladı.
"Falanda filanda ebesine soktuğumun diye zırlayacaksın!" dedi sinirle.
"İlla küfür ettiriyor ya illaha!Hayır diyorum ki milletin yanındayız ağzımı bozmayayım,inatla gel belamı-" derin bir nefes aldı ve ayağıyla koltuğa tekme atmaya başladı.Her teklesinde saçları önüne giliyordu.
"Her şeyden nefret ediyorum!" dediğinde asla sırası olmayan bir cümle kurdum.
"Beni de mi?" beklediğim tepki üstüme atlamasıydı.
"Her şeyi dedim,her şeyimi demedim.Sen özel katogorisini olulturan tek kişisin." dedi sakince.
"Oha ama ya!Bana saldır onu sev!" dedi Cris hoca.
"Ben seni sevicem ama başka yolla Cris,anladın mı?" dedi Minho sakin olmaya çalışırken.
"Sakin oluyoruz,iki gerizekalı yüzüne sinirlenmiyoruz." dedim.
"Ben gerizekalı mıyım Hyun?"dedi Cris hoca.
"Yani Minhı'ya sakin ol falan dedim ama yarın dayak yiyeceksiniz haberiniz olsun." dedim bizimkileri göstererek.
"Herşey Cris hocanın suçu!" dedi Jşsung.Tam Seung ona karşı çıkacağı sırada konuşmaya başladım.
"Zaten en iyi dayağı Seungmin yiyecek Cris hocanın sevgilisi olduğu için.Onu kemerle döveceğim.Sizi düzenli kemerle dövmeyince cıvıtıyorsunuz." dediğimde hepsi çığlık attı
"beni öldür ama kemer olmaz,olmaz anlatabiliyor muyum olmaz!" dedi Jisung
"Abi millet kemeri sexylik için çıkarır bizimki dövmek için çıkarıyor!" dedi Changbin.
"Kemerle dövmek mi?Kaçıncı yüzyıldayız biz?" dedi Cris hoca yüzünü buruşturarak.
"Öğrencilerin öğretmenlerini dövdüğü bir yüzyıl."v( ̄︶ ̄)y
Ağlicam.
Bizim burda bi eğlence vr tamammı bendede indirim kuponu vr.Tam derahane çıkışı arklarla gideriz dedik.Annem ilk okladı aonra yok 40 tl fln filan etti izin vermio ama ben kendi paramdan kullancam için şiödi.ikna etcem inş durun bakalım
Eee naptınız.Uzundur görüşmüok.Artık final lazım dime?Ama yılbaşı gecesi zırlayın.Bi bi başka bi srri yazmayı düşünüom ama hadi bakalm.
Hadi öptm<3
(YORUM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From People You Know to People You Don't
Fanfic"Eskiden yakındık,insanlar dönüşebilir.Asıl acıtan ise tanıdıǧın insanların tanımadıǧın insanlara dönüşmesidir." -Hyunho /171122/