Öhm bu bölüm uyarısı:Minho ve Chan öğretmen oldukları için ikili,üçlü yada toplu şarkılarda onların partlarını dağıttım.Yani grup 8 kişilik değilde altı kişi gibi.Minhonub partları Hyunjin'e,Crisin partları Seunga gitti.Red Lights,gibi şarkılarda Cris yetine Seung fln koydum.WoW mesela,Minho yerine Hyunjin.Şarkı danceracha değilde sadece Lix ve Hyun'un şarkısı gibi olur yani.Hadi okuyın öptüm<3
"Hyung,sahnenin yarısı bizim." dedi Jeongin.
"Gençler karışık listeyi başlatıyorum!" başlattı Cris hoca.İlk "Back Door" geldi.
"İkinci kısım,sırayı oluşturun!" diye uyardım hepsini ve sırayı aldık.Bu kısımda hepimiz zorlandık ama yaptık.
"Muhteşemdi!" dedi Minhı hoca.Ona bakamadan diğeri başladı.
"Thunderous,yine ikinci kısım,çökün!"uyarımla herkes yine pozisyon aldı ve bunuda atlattık." Case 143" başladı bu sefer.
"Benim partım!" diyerek öne çıktığımda hepsi benim partıma göre yer aldılar ve onuda yaptık.Sonra "Red Lights" başladı.Seungmin ve ben pozisyon alıp dansa başladık.Sonra bir anda "Wow" başlamasıyla herkes donsada Felix ve ben dansı yaptık.Dans bitince durduk.
"Ben bu şarkıyı bilmiyorum." dedi Cris hoca.
"Ben değil,biz." diye düzeltti Seungmin.
"Biz sizden gizli iki tane şarkı yazıp dansına kadar hazırlamış olabiliriz." dedim.
"Bu 'Wow'daki sözleri beraber yazdık ama bir tane daha var Taste,diye ondaki tüm sözler full Hyun'a ait." dedi Felix.
"Onuda aç ve söyleyin!" dedi Cris hoca.Alıp açtım.Şarkıya başladık.
"Babe babe,don't test me oh no.Babe babe,don't get me wrong." diye söylüyordum şarkıyı.
"Just look at me."
"Just look at me babe day and night."
"Don't make me bad,make me bad.I'm addicted to you."(´∀')
mrb bq gibi geçen bir gün ardından blm atyım.GM'ye blm atmak iatiom ama aklıma senaryo gelmio.Hyunsung yazdıom onada bi bakın ne yapim bende gidim ına bi blm yazmayı denim.
Öptm hadi<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From People You Know to People You Don't
Fanfiction"Eskiden yakındık,insanlar dönüşebilir.Asıl acıtan ise tanıdıǧın insanların tanımadıǧın insanlara dönüşmesidir." -Hyunho /171122/