Just ask, baby!

170 25 2
                                    

Hoca herkesi ayağa kaldırmış,herkes tahtada bekliyordu.
"Hyunjin,buraya gel." hoca en öne oturttu.
"Hocam ya." dedim yalvarır gibi.Gülümsedi.
"Yeonjun," hocanın koluna yapıştım.
"Hocam alın atın beni aşağı!" dedim ve gülümsemeye devam etti hoca.Kolunu boynumdan omzuma doladı.
"Hyunjin'in arkasına geç.Yeji sen de Hyunjin'in yanına.Changbin ve Han orta sırada en öne geçin.Lia ve Seungmin,orta sırada 5. Sıraya geçin.Felix ve sende Yeonjun'un yanına geç.Jeongin ve Ryunjin'de siz de Yeonjun ve Felix'in arkasına geçin." ve böyle devam etti.

Nasıl da kız erkek karışık oturtturuyordu ya.

Felix'e üzülüyorum.

Herkesi yerleştirmişti.
"Hadi bakalım,yazılıları okuyorum."
başladı okumaya.

Herkesi tek tek saydı.
"Yeonjun,95.Changbin 90,Han Jisung 90,Felix 95,Shin Ryunjin 95,Seungmin 90,Hwang Yeji 95,Lia 90,Yang Jeongin 90 ve Hwang Hyunjin 100.Sınıfta tek 100 alan arkadaşımız Hyunjin!" dedi Minho hoca.Adımı söylemesiyle hocaya döndüm.Herkes alkışlıyordu.
"Bi' zahmet 100 alsın!" dedi Changbin.Ona kalem fırlattım.
"Saygısız!" dediğimde hoca bana çatık kaşlarla bakıyordu ki bakışlarımdan ne demek istediğimi anlamıştı büyük ihtimalle.
"Sonuçta çocuk yalan söylemiyor." dediğinde Felix öksürmeye başladı.
"Tamam hadi dersi kaynatma ekibi dersi kaynatmayın!" diye bizi azarladıktan sonra kalemi bana fırlattı.Havada yakaladım
"Çıkarın defterleri!" dediğinde ofladım.
"Hocam yazmayalım!" yalvarır gibi hocaya bakıyordum.Hoca derin bir nefes aldı.
"Defterleri geri koyun vazgeçtim." dediğimde ellerimi birbirlerine çırptım.Bu salak sevinç hareketime Minho hoca gülümsedi.
"O zaman derse başlayalım!"

┑( ̄▽ ̄)┍

Ehm.

Ne desemki

gece 11'e kdr BELKİİİİ blm atarm

Hadş bb<3
(YORUM)

From People You Know to People You Don'tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin