-Eros Beyciğimizden...-
"YA AMA EBENİN ANNESİNİN YEDİ CEDDİNŞN BACISNIN HALASININ ÇOCUĞUNUN YEDİ CEDDİ ÖTESİNDE Kİ AMCASININ DOĞMADAN ÖNCE YAPTIĞI ÇOCUĞUNUN YENGESİNİN YEĞENİNİN AMCASININ BEN TA!" kurduğum "Destan" ile herks bana şok içinde bakıyırlardı.
"Ebenin kelimesinden sonra bir şey anlayan?"dedi Changbin.
"Minho'nun kurduğu cümlelerden daha saçma." dedi Nayeon hoca.Minho yanımda oturduğu için telefonu kenara atıp ona sırnaştım.
"Sana saçma cümleler kuruyorsun dedi." dediğimdr Herkes kahkaha attı.
"Hain velete bak,Minho'yla aramı bozuyor!" de Nayeon hoca.
"Sen kime hain velet diyorsun lan?" dedi Minho beni kolları arasına alırken.
"Allah'ım ne günah işledim de bana bu ikisini verdin?" dedi Nayeon hoca.
"Bana değil bize." diye düzeltti onu Cris hoca.
"Evet ne zaman kalkıyoruz?" dedi Minho.
"Hemen gitmek mi istiyorsun?" dedi doğrulup dudağımı büzüp ona bakarken.
"Hayır sevgilim,sadece uykum geldi." dedi ve dudağıma bir öpücük kondurdu.
"Burada yatın.Bizim içim sorun olmaz." dedi annem.
"ANNE ADAMSIN!Ya n'olur burada yat-ın,yatın n'olur!" dedim Minho'nun kucağına geçip yakasından onu sarsarken.Ellerini belime doladı ve beni kucağına,bacaklarının üstüne oturtturdu.
"Burada mı kalayım?" dedi gülümseyerek.
"Evet!" dedim hafif yükselip ona sarılırken.Elleri asla sabit durmuyordu,babamların burda olmasına rağmen.Bir eli belimdeyken diğer eli kalçamın altındam,baldırımın arkasından bana destek oluyordu.
"Sana karşı koyamıyorum." diye fısıldadığında gülümsedim.
"Koyma o zaman." dediğimde dudaklarını boynumda hissettim.
"Tövbesteyşın çocuk var burda!"dedi Cris hoca.
" Cris seni öldürürüm."dedi Minho.
"Araya girmene hiç gerek yoktu canım arkadaşım." dediğinde bende bacaklarının arasına oturmuştum.
"Ama yani çocuk var." dedi Cris.
"Ben burada 18 yaş altı hiçbir vatandaş göremediğim gibi hepsininde fazlasını yaptığını tahmin edebiliyorum." dediğinde gülümsedim.
"Geçen gün Felix Jisung'u işlerinin ortasında basmış olabilirim." dediğimde hepsi güldü.
"Daha bizi basamadın ama." dedi Changbin.
"Bzden tık yok." dediğinde Seungmin güldüm.
"O yüzden boynun mosmor değil mi?" dediğimde Minho kahkaha attı.
"Oha ama hocam yani-" Jisung şaşkınlıkla Chanmin ikilisine dönmüştü.
"Ne kadar ayıp konulardan konuşuyoruz ya." dedim.
"EROS ABİ!" Niki içeri daldı.
"Noldu lan?" dedim ona dönüp ayağa kalkarken.
"Şuna bak!" gösterdiğü fotoğrafa kahlaha atarken ona tutundum.
"Aşkındam geberdiğim çocuğun bana attığı fotoğraf bu arada."Elimi omzuna koydum.
"Kardeşim,son okuda senin için harcamıştım.Gelecek ay stok güncellenir o zaman gel." dedim ve ikimizde güldük.
"Ama ya,gelecek aya kadar kaparlar ki bizim oğlanı." dedi.
"PARA YETİŞMİYOR LAN OKLARA!" diye isyan ettiğimde ikimizde güldük.(❁´◡'❁)
Kardeş bu boş blmden sonra GM'ye blm atmaya gidiom bb
(Yorum)
(<3)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From People You Know to People You Don't
Hayran Kurgu"Eskiden yakındık,insanlar dönüşebilir.Asıl acıtan ise tanıdıǧın insanların tanımadıǧın insanlara dönüşmesidir." -Hyunho /171122/