Good For You!

132 19 2
                                    

Hwang Bey'in inatları üzerine onalara gelmiştim.
"Hyun-" beni göstereceği sırada Hyunjin çığlık atıp o gördüğüm çocuğun üstüne atladı.
"Evlenmeliyiz hemde bugün!" diye çocuğu sarstığında çocuk onun burnunun ucuna öpücük kondurup ellerini beline doladı.Tam babası konuşacağında ben konuştum.
"Hyunjin?" Bana baktı.
"Minho!" bir anda atlayıp bana sarıldı.Bana sarılan sarılı çocuğa baktım.
"Anlat,ne oldu?"dediğimde bende ona sarıldım.
"Bunu asıl sana sormalıyım!" diyerek çekildi.Elimi enseme götürdüm.
"Sinirimi senden çıkardığım için üzgünüm." dediğimde şok içinde bana bakıyordu.
"Minho ne olur şuan benden ayrılmak istediğini söyle,sana yalvarayım hayır diye,ne bileyim çocuğun biriyle gördüm seni de,aldattığımı iddia et ama sırf bu yüzden bana o kadar laf edip,engelleyip ağlattığını söyleme!" dedi hayal kırıklığıyla.Dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Allah'ım ne olur al canımı!Zaten bi nefessizlik canım kalmış,onu da en kısa zamanda al Yarabbim!" diye söylenerek elini saçlarına geçirdi.
"Ağladın mı?" dediğimde beni dövecek gibi bakıyordu.
"ENGELLEDİN,O KADAR LAF SÖYLEDİN AĞLARIM TABİİ!" gözleri dolmuştu.Arkasını döndü.
"Hwang saçmala!" diyerek onu kendime çevirmeye çalıştım.
"Sinirden ağlaman saçma!" dediğimde bana döndü.Sinirli ve hızlı bir şekilde nefes alıyordu.
"Bir dakika,saatlerce uğruna ağladığın afam bu mu?" dedi o çocuk.
"Saatlerce değil aylarca." dedi Seungmin alnını ovuşturarak.
"Hyun?" dedim.Dudağını büzdü.
"Hayır neden yani neye sinirlendin?Ben saatlerdir öldüm!" dediğinde alnımı ovuşturdum.
"Sabahtandır kendini suçluyor." dedi Yeji.
"Bak,sonra konuşalım olur mu?Sana ne olduğunu anlatacağım." dediğiöde kaşlarını çattı.
"Niye şuan değil?" dedi.Derin bir nefes aldım.
"Daha devam edersen ben ağlayacağım çünkü.Zaten başım zonkluyor,okulda da gerizekalı müdürle uğraştım ne olur,yalvarıyorum şuan değil." dediğimde gözlerine bir anlayış yerleşti.
"Ama anlatacaksın?" dedi.Gülümsedim.
"Söz." dediğimde bana sarıldı.
"Bir daha olmasın!" dediğinde gülümsedim.
"Sevgilim üzetine yemin ederim ki olmayacak." daha sıkı sarıldı.
"Evrenin en saçma ilişkisini izliyoruz!" dedi Seungmin.
"Sen sus,hem Cris hoca hem sen 4 yıldır birbirinize aşıksınız ama daha geçen ay sevgili oldunuz!"dedi sinirle Hyunjin.
"Ya biz?" dedi Changbin.
"Siz hepiniz birbirinize ortaokuldandır aşıksınız ama daha bir hafta önce hepiniz sevgili oldunuz!" dediğinde hepsi sustu.
"Beni konuşturtnayın burda!Orda araya giriyorsunuz sazan balığı gibi!" dedi sinirle.Gülümsedim.
"Sevgilisine çekmiş." dedi Cris.Hyunjin göz devirdi.
"Ya bir şey diyeceğimde canım babacığım ve anneciğimin yanında ağzımı bozmak istemiyorum.Hele ki birtanecik kuzenim gelmişken hiç istemiyorum." dediğinde şok oldum.

Benim saatlerce kıskançlık krizi geçirmeme sebep olan herif onun kuzeni miydi?

v( ̄︶ ̄)y

bir yerlerim sad blm yazmaya yemedi gençler.Olm bak denemem müq geçti tamam mı SAYISAL OTURUM YANİ 40 SORUDAN SADECE 2 YANLILIM VAR ODA MATTAN ZTN SÖZEL OTURUMDA ÖLE  AMA BU DENEME SO EASY OKDUĞI İÇİN HERKES YAPTI VE SINIF BİRİMCİSİ OLACAĞIM YERDE SINIF 6. OLDUM DEPRESYONLARDAYIM AWQ.

Daha yarında dershanede denemem var.

Öhm ben gebermeye gidiom<3
(YORUM)

From People You Know to People You Don'tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin