Hocalar konuşuyorlardı.
"Bebeğim buraya gelebilir misin?" Minho hoca herkesin içinde bana bebeğim,demişti.Daha bunun şokunu atlatmadan yanına gittim.
"Hyunjin bu yazılı kağıdın,eğer 50'den yüksek alırsan onu gireceğim ve diğer sınavınada 10 puan ekleyeceğim." dedi matematik hocası.Gülümseyerek kağıdı alıp çözmeye başladım.Sorular hayatımda gördüğüm en easy matematik soruları olabilirdi.Bitirince kağıdı hocaya götürdüm ve anında okumaya başladı.
"Fazla açıksın." dedim Minho'ya.
"Neden ki?" dedi kaşlarını çatarak.
"Herkesin içinde az önce bana 'bebeğim' dedin." dedim.
"Güzelim fazla kasıyorsun,bak Cris ve Seungmin'de aynı şekilde.Hatta onlar daha fazlasınıda yapıyorlar!Bu kadar kasma." dedi bir elini belime,diğer elinide yanağıma yerleştirirken.
"Of,bilmiyorum ya." diyerek ona sırnaştım.
"Hocam bu arada çok kolay geldi kesin 10 falan aldım." dedim ve hepimiz kıkırdadık.
"70'i geçtin,80,90!" dediğinde hoca şok oldum.
"90 aldın!Diğerinede 10 ekledim 100!" heyecanla ellerimi birbirine çarptım.
"Hocam,Jisung'a da yapsanız.Kulunuz köpeğiniz olayım onada yapın!" dedim ve ellerimi birleştirdim.Hoca gülümsedi.
"Git ve bu kağıdı ona ver.Senin için geçerli olan her şey onun içinde geçerli." dediğinde bir adım attım.
"Ama sonra geri gel!" dedi Minho.Kağıdı Jisung'a verip anlattım.Sonra hocanın yanına gittim.10 dakika sonra hocayı tişörtünden çekiştirdim ve eğdim.Sonrasında ise tişörtüyle oynamaya başladım.
"Jisung zorlanıyor gibi,gidip kopya versem?" ellerim beline gitti ve birazda belinde oyalandılar.Gülümsedi.
"Sence ben sana hayır,diyebilir miyim?" dediğinde gülümsedim ve yanağına bir öpücük bıraktıktan sonra koşarak Jisung'un yanına,sırama oturdum.Minho'da bizim için hocayı oyalıyordu.
"Toplamayacaksın,böleceksin." diye mırıldandım Jisung'a.Öyle yaptı.Bütün soruları böyle hallettik.Oda hemen gidip hocaya kağıdını verdi.Tabii bende arkasından gittim.
"Seninde 90,diğeri 100." dedi hoca.Jisung sevinçle ellerini çırptı.
"Bir daha Seung'dan kopya alırsam Minho hocacığımız ve Hyunjin ayrılsınlar." dedi biz gülerken o durdu.
"SEUNGMİN BANA ÇABUK KOPYA VER!" diye bağırarak Seungmin'e döndü Jisung.Ağzını kapatarak onu yütütmeye başlattım ve sırasına oturtturdum.
"Bu çocuğa yüksek almak yaramıyor." diye söylenerek hocaların yanına yürüdüm.Hoca ikinci yazılıları falanda halletti işte herkes boş boş takılıyordu.
"Siz ne zamandandır sevgilisiniz?"dedi hoca.Birbirimize baktık.
"Yani ikimizde okulun başındandır mental olarak birbirimizle sevgiliyiz." dedi Minho.
"Belli oluyordu kardeşim.Hatta sana ilk Cris ve ben demiştik." dedi hoca.Minho elini hocanın omzuma koyup sıvazladı.
"Dua etmiştiniz,iyiki etmişsiniz." dedi ve ikiside güldüler.
"Ama yanş ilişkimiz biraz..." elimi enseme götürdüm.
"Biliyorum biliyorum,Minho bana her şeyi anlattı." dedi hoca.Dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Bütün öğretmenler şuan Hyunho ve Chanmin shipliyorlar!İki tarafa ayrılmış gibiler!" dediğinde hoca hepimiz kahkaha attık.
"O çok iyiydi be!" dedi Minho.
"Keşke bende öğretmen olsaydım." dedim ve dudağımı büzdüm.
"O zaman sevgili olamazdık." dediğinde kaşlarımı çattım.
"Daha kolay olurdu?" dediğimde gülümsedi.
"Üzgünüm ama ben sadece adı Hwang Hyunjin olan öğrencilerime yavşayabiliyorum." dediğinde ikimizde gülümsedik.
"Eee artık babamlarada şikayet edemezsin!" dedim gülerek.
"Daha Kimya sonuçların var Hwang,açıklanırken aynen burada duracağım!"dediğinde ön sırada oturan ve bizi full fokus duyan Jungkook ve Tae gülüştüler.
"Geçmiş olsun kardeşim." dedi Tae.
"Sağ ol kardeşim." dedim.
"Bu gece kaloyorsun değil mi?" dediğinde kaşlarımı çattım.
"Evet de niye sordun ki?" dedim.Gülümsedi.
"Evi ona göre ayarlayacağım da ondan." dediğinde gülümsedim.
"Nerede?" dediğimde düşünüyor gibi oldu ama sonra hemen gülümsedi.
"Heryerde."♡^▽^♡
Güno bölümü 🤝 bne yani mal yazarınız
Ab ii gidio gibi.Neyse bilmiom ABİ FİNAL OLMUO AWQ.
Size bir haberim var.Galiba asla final olmayacak bir fic okuyorsunuz şuan.Ahirete kadar yolu olan bir fic...
Sizi seviom<3
Eğer gerçekten öyle olursa okumaya devam eder miydiniz?
(YORUM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From People You Know to People You Don't
Fanfiction"Eskiden yakındık,insanlar dönüşebilir.Asıl acıtan ise tanıdıǧın insanların tanımadıǧın insanlara dönüşmesidir." -Hyunho /171122/