Herkesi spor salonuna toplamıştım.Bizimkiler yanımızda Nayeon ve Minho'da yanımdaydı.
Dakikalar sonra içeri Hyunjin girdi.
"MAL YEONJUN!" diye bağırarak girdiğünde hepimiz ona baktık ki Yeonjun kaçmaya başlamıştı.Hyunjin Yeonjun'un üzerine yürümeye başladığında Jennie onu kahkahalar içinde tutuyordu.
"Ne oldu lan gene?" dedi Taehyun bıkkın bir şekilde.
"Bu mal herif ne yapmış biliyor musunuz?" dedi sinirle Hyunjin.
"Minho hocaya mal mal mesajlar atmış,hem de benim telefonumdan!" dediğinde Jennie kahkaha atmaktan kendini yere attı.Diğerleride aynı.
"Ne atmış?" dedi Jisoo zar zor.
"Yok hocam işte ayrılmamız iyi olduda,Yeonjun daha iyide.Neymiş zaten diğerleride malmış falanmış da filanmış da!" dediğinde herkes gülmekten yarılmıştı.
"Ne,yalan mı?"dedi Yeonjun.
" Evet.Sen olmasan ben halimden memnumdum mal!"demesiyle Minho dondu.Bağırarak Minho'ya döndüğümde arkadan Hyunjin'in çığlığıyla geri döndüm.Yeonjun Hyunjin'i gebertiyordu ve diğerleride ayırmaya çalışıyordu.Hyunjin Yeonjun'un,Yeonjun Hyunjin'in üstüne atlıyordu.Diğerleride onları tutmaya çalışıyorlardı.
"Yeter!" Beomgyu'nun araya girmesiyle ikiside durdu.
"Mal mısınız siz?" dediğinde Yeınjun ve Hyunjim birbirlerine bakıp "Evet?" dediler aynı anda.Gene herkes gülmeye başladı.Hatta mükemmel ciddi Beomgyu bile hafif güldü.
"Yani düştüğümüz durum ne kadar da mal oluduğumuz kanıtı." dedi Hyunjin.Sonra durdu.Beni görünce gülümsedi.Sonrada Minho'ya baktı.Sonra Yeonjun'a baktı.
"Yedim seni Yeonjun.CRİS HOCAM!" bana koşmaya başladığında Yeonjun'a arkasından koşuyordu.
"Bana yardım edin!" diyerek yanıma geldi.Onu hemen kolumun altına aldım.
"Yeonjun gel bakalım." Nayeon Yeonjun'u kenara çekti.
"Hocam dediğinizi yapıyorum ama evde Yeonjun'dan dayak yemeyeyim?" dediğinde güldüm.
"Hyunjin,o mesajlar?" dedi Minho.Hyunjin Minho'ya bakmadan,parmaklarıyla ilgilenirken cevapladı.
"Yeonjun attı." Minho acıyla gülümsedi ve çenesi kasıldı.
"Bu akşam bana geliyorsun Hwang."〒▽〒
LAN OKUNMAYI GÖRDÜNÜZ MÜ BİNLERE ÇIIMIŞ AWQ MÜQ YAAA.
Okulda kahkaha atmaktan gebermelik çk şey okduda yazmaya üşeniom sjjsjsnsnsnsns
Nese seri boka sarıo ama bş vr shshhshsjsjsjsjs
Hadi YORUM VE OY BEBİŞLER<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From People You Know to People You Don't
Fanfiction"Eskiden yakındık,insanlar dönüşebilir.Asıl acıtan ise tanıdıǧın insanların tanımadıǧın insanlara dönüşmesidir." -Hyunho /171122/