-2 gün sonra,Pazartesi Okulda İlk İki Ders,Edebiyat-
Hyunjin'i itekleyerek içeri girmiştim.
"Min-"
"SUS HYUNJİN SUS!" yalandan ağlıyor gibi yaparak yere attı kendini.Sınıftakiler bize bakıyorlardı.
"ÖZÜR DİLERİM!" yalandan ağlıyor,ağlama sesleri çıkarıyordu.
"GEBERTİRİM SENİ LAN,GEBERTİRİM!" ona yürüdüğümde ayağa kalkıp Cris'in arkasına saklanmıştı.
"Ne oluyor?" Cris korkuyla bize bakıyordu.Sinirle geçip öğretmenler masasına oturdum.Bende ağlıyor gibiydim.Sinirden gözlerim dolup duruyordu.Ağlıyor gibi sesler çıkarırken Hyunjin'in yaklaşmasıyla elimi kaldırdım.
"Uzak dur,gözüme görünme." dudağını büzdüğüne şu kapalı gözlerimle yemin edebilirim.Açılan gözlerimde kanıtı olur.
"Duygu sömürüsü yapma!GEÇ LAN YERİNE ELİMDE KALACAKSIN ŞİMDİ!" elime geçen ilk şeyi kaldırmam,Hyunjin'in koşmaya başlaması ve benüm anında belinden vurmam bir oldu.Bende ne iyi nişancıymışım lan.
Hyunjin bağırarak kendini yerr atacakken -yine Vkook ikilisinin sırasından- elime geçen ilk şeyi yine fırlatmamla tekrar vuruldu.Herkes ikimizde şaşkınlıkla bakıyorlardı.
"HOCAM MİNHO HOCA ÖĞRENCİ DÖVÜYOR!" içlerinden birinim çığlığıyla -yine Vkook masasından- elime geçen ilk şeyi kaldırdım.
"Sizi de dövmemi istemiyorsanız kapatın çenenizi!Hwang,sende hemen eşyaları getir.Sizde kusuru bakmayın bir anda eşyalarınızı aldım ama." dedim masaya elimi koyup otururken.
"Yok hocam,bir şeycik olmaz." dedi Jungkook,gülümsedim.
"Oğlum sen niye saldırıyorsun bu çocuğa?" dedi Cris.
"Onun yüzünden sabahın altısındandır karakol karakol geziyorum!" dedim başımı geriye yaslarken.
"Niye?" dedi Nayeon.
"Napmış bu beynine soktuğum biliyor musunuz?MİLLETİN KÖPEĞİ TATLI DİYE KÖPEĞİNİ ÇALMIŞ!"dediğimde herkes kahkahaya tutuşmuşlardı.
" Özür dilerim..."diye mırıldandı Hyunjin eşyaları getirirken.
"Vicdan uaptırmaya çalışma!" diye azarladım onu.Dudağını büzdü.Bir süre ona baktım.
"Tamam,tamam gel buraya." kollarımı açtığımda hemen sarıldı.
"Çok acıdı mı?" dediğimde başıyla onayladı.
"Ama öpersen geçer."(⸝⸝⸝⁼̴́◡⁼̴̀⸝⸝⸝)
Bgn dershane debemesi vaedrdıbya.Ab yazmayı unuttm dur bi dk.Şimdi denemede bilin bakalım yazarınız soruları nadık attı?
Bir Lee Know atasözü derki bilmediğin soruları c işretle.
Hepsini c uaptm kanklar.Ehehhehe mat 6 y 1 boş 15 sorudan.Devamı sizde hadi bb<3
(Yorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From People You Know to People You Don't
Fanfic"Eskiden yakındık,insanlar dönüşebilir.Asıl acıtan ise tanıdıǧın insanların tanımadıǧın insanlara dönüşmesidir." -Hyunho /171122/