you did nothing

350 35 11
                                    

Diǧer çocuklarıda alıp hastaneye yol almıştık.
"Cris," dedim.Sesimden endişelendimi anlamıştı.Jisung arkada aǧlıyordu.Arkaya döndüm.
"Jisung,sakin ol." Jisung titriyordu.
"Ya ona birşey olursa?Changbin,Hyunjin-" dediǧi sırada Changbin sözünü kesti.
"Jisung aǧlamayı kes!Birşey olmayacak dediysem olmaz.Ben sana hiç yalan söyledim mi?" Jisung başını olumsuz anlamda iki yana salladı.
"O zaman bana güven." Felix bile aǧlıyordu.Oda Seungmin'e yaslanmıştı.
"Hyunjin öyle birşey yapamaz,imkamsız.O kimseyi kıramaz ki,sözle bile kıramaz kimseyi.Öldüremez." Cris bile şoktaydı.

Dakikalar sonra hastaneye varmıştık.Hemen 3. Kata çıktıǧımızda aǧlayan ve Hyunjin'i tutmaya çalışan Yeji'yi gördük.
"Abi yalvarıyorum dur!" Bizimle aynı anda Ryunjin'de gelmişti.
"Yeji!"
"Hyunjin!"Ryu Yej'in,bense Hyunjin'in yanına koşmaya başladık.Hyunjin Yeji'yi ittirdiǧinde Yeji duvara çarpıp düştü.Hyunjin tam kapıdan gireceǧi sırada onu tuttum.
" bırak beni!"beni ittirmeye çalışıyordu.Onu duvara ittirdim ve ellerini duvarda tepesinde topladım.
"Sakin ol Hwang Hyunjin!" gözlerinden yaşlar akarken ve sinirlw bakarken beni gördüǧünde daha çok aǧlamaya başlamıştı.Ellerini bıraktıǧımda bir anda bana sarılmıştı.

Bir an şaşırıp kalsamda kollarımı ona doladım.Gözlerimi kapadım ve derin bir nefes aldım.İki dakika kalbim deliye dönmüştü.

Hyunjin'i hiç sinirli görmemiştim.

Bu kadar delirmesini bırakın,onu bir kere sinirle bakarken görmemiştim.

Arkadaşları geldiǧinde Hyunjin'i arkadaşlarına devredip yerde aǧlayan Yeji'nin yanına çömeldim.Ryu'da onun yanındaydı.Cris ise annesinden olayı öǧrenmeye çalışıyordu.
"Yeji?" bana baktı.
"Bana anlatabilir misin?" dizlerimin üstüne çökmüştüm.
"Abimi babam evden kovmuştu,biliyorsunuz zaten.Bugünde o garaja gel,mesajından sonra evden çıkınca babamda peşimden geldi.Sonra kavga etmeye başladılar.Abim,abim ilk defa bu kadar delirmişti.Bir anda babamın kafasını tutup duvara çaldı!" dedi ve aǧlamaya devam etti.
"A-abin mi yaptı bunu?" dediǧimde başını çaǧresizce sallayıp aǧlamaya başladı.
"N'olur yardım edin,abimi götürmesinler!" dedi Yeji aǧlarken.Ryu'da onu böyle görünce aǧlamaya başlamıştı.
"Hyunjin bunu yapamaz,ben onu ortaokuldandır tanıyorum.Babası çok kötü şeyler yapmış olmalı." dedi Ryu kinle.
"İnşşallah geberir o herif!Hyunjin'in hayatını mahvetti pislik!" kinle konuşuyordu Ryu.İkiside aǧlıyordu.
"Halledeceǧim.Bana güvenen tamam mı?Hiçbir şey olmayacak." dediǧimde Yeji bana baktı.
"Abimi sadece siz sakinleştirebilirsiniz.Onu sadece siz ikna edebilirsiniz.Yoksa o gider polise kendi anlatır herşeyi.N'olur yardım edin!" dedi Yeji aǧlayarak.Başımı olumlu anlamda sallayıp kalktım.

Onu sadece siz sakinleştirebilirsiniz.

Onu sadece siz ikna edebilirsiniz.

Yutkunduktan sonra Hyunjin'e döndüm ve kafasını iki yana sallayıp durduǧunu gördüm.
"Ben yaptım." diye sayıklıyordu ki onun yanına gittim ve elinden tutup onu sürüklemeye başladım.Beraber bahçeye kadar indik.Arkamızdan Jisunglarda geliyordu.

Hyunjin'i bahçeye çıkarıp karşısına geçtim.
"Ben yaptım." diyordu hala.
"Neyi sen yaptın?" dedim ona.Bana baktı.Cevap vermedi.
"Sen ne yaotın Hyunjin,biliyor musun?" dedim ona doǧru bir adım atarak.
"Hocam!" Jisung bize dıǧru geleceǧi sırada Changbin onu tuttu.
"Biliyor musun dedim!" sesim azcık yükselmişti.
"Hayır!" dedi aǧlayarak.
"O zaman?Nasıl ben yaptım diyorsun Hyunjin?" dedi ve çenesinden tutup yere bakan yüzünü yüzüme çevirdim.
"Sen birşey yapmadın,tamam mı?" dedim gülümseyerek.
"Ben birşey yapmadım,dimi?" dediǧinde gülümseyip başımı olumlu anlamda salladım.
"Sen hiçbir şey yapmadın." dedim.
"O zaman Yeji niye aǧlıyordu?" dedi çocuk gibi.
"Korktu," dedim.
"Sen onu korkkuttun.Çünkü yapmadıǧın birşeyi sanki yapmışsın gibi hissettirdin ve sinirlendin." dedim şefkatle yanaǧını okşarken.Sakinleşmişti.İki elimide yanaǧına yaslayıp gözyaşlarını sildim.
"Herkes korktu,beni bile korkuttun!" dedim gülerek saçlarını karıştırırken.Oda hafif güldü.
"Şimdi,biri sana sen mi yaptın diye sorarsa yapmadıǧın için yapmadım diyeceksin." dedim.
"Tamam mı?" tek kaşımı kaldırarak sormuştum bu soruyu.Başını onayladıǧını belirtir şekilde salladı.
"Hwang Hyunjin siz misiniz?"

ヽ(`⌒´メ)ノ

çok sinirliyim.Yarım saatten daha fazladır sinir krizi geçiriyorum.Neden mi?Lanet matematikçi sanki daha yeni matematik çözmeyi bırakmamışım gibi tatilün son günü 3 ÜNİTE ÖDEV GÖNDERDİ!SANKİ AYNI HAİNLİǦİ DERSHANE HOCADI VE İNG HOCSSI YAPMAMIŞ GİBİ.DELİRİYORUM AQ.

Yanlız Minho'nun Hyunjin'e karşı şefkatli tarafı<3

Peki benim sinirliyken bir anda yumoş olmam?JDJSJSKSKKSKSJSJS

Neyse neyse.Destek pls<3

From People You Know to People You Don'tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin