If you promise to do what you said in the morning, yeah

157 22 18
                                    

Ahirete doğru gidioz.Hadi bakayım Ahirete doğru 1. Bölüm snsjsnsnsjsj

Evet,her şey bitti.

Ağladık zırladık,salya sümük akıttık şimdi sıra romantizmde.Şuan Minho'yla AVM'deyiz yanlız romantizimi görüyor musunuz?

Açıkçası öyle bir şey olmadığı için ben göremiyorum.
"Sinemaya mı gitsek?" dedim Minho'nun koluna sırnaşırken.
"Eğer korku filmiyse olur." dediğinde ofladım ve göz devirdim.
"Ne yapabilirim?Romantik filmler uykumu getiriyor!" diye çıkıştı gülerek.
"Ne yapacağız şimdi?" dediğimde Minho'da ofladı.
"Ne kadar mızmızsın Hyunjin!Şurada beraber geziyoruz işte,azcık keyfini çıkar!" dediğinde göz devirdim.
"Olmayan şeyleri çıkaramam Lee Know!" dediğimde durdu.Bende durdum.
"Lee Know ne alaka?" dediğinde gülümsedim.
"Oha lakaba bak!Nasıl iki saniyede lakap buldum ama?" dedim gülümseyerek.Bana boş boş bakıyordu.Göz devirdim.
"Şimdi senin soy adın Lee dimi?E az öncede bilmiş bilmiş konuşuyordun.Lee Know ne demek?Lee biliyor demek benim birtanecik sevgilim.Aklını kullan bide bize edebiyat öğretmeni olacaksın!Nch nch nch!" yargılayıcı bakışlarımla göz devirdim.
"Senin suçun." diyerek yürümeye başladı.Hemen koluna girdim.
"Ben ne yaptım?" dedim kaşlarımı çatarak.
"Güzelliğinle aklımı durduruyorsun." dedi ve gülümsedi.Olduğum yerde durdum.Oda benden azcık önde durup arkasını döndü.Hemen sarıldım.
"Seni çok seviyorum!" dedim başımı göğsüne yaslayıp kollarımı sıkıca beline dolarken.Saçlarımı karıştırıp oda kollarını bana sardı.
"Bende seni seviyorum bebeğim."

Tamam,bu işte biraz romantikdi.Sonuçta iltifat etmişti,bu Minho'dan beklenmeyecek bir şey.Oda güzel. 

Gene boooş booş dolaşmaya başladık.Öyle böyle bir yerlere girip girip çıktık.

En sonunda ben yalvar yakar Minho'yu yemek kısmına çıkardım.

...

-Minhoca'dan...-

Zorla beni yemek kısmına çıkaran Hyunjin'e bakıyordum.
"Açım ulan açım!Aç ayı oynamaz." diyerek omzuma vurdu.
"Ayı mısın sen?" diyerek göz devirdim.Sonrasında ise yüzünü ellerim arasına aldım.
"Sevgilim,biz insanız.Aç ayı oynamaz ama aç insan oynamaz diye bir şey denmemiş.Ayı değilsin sen." dedim ve burnunun ucuna bir öpücük kondurdum.
"Ha yanı ayı olsam beni sevmezsin?" salisede on bin sekiz yüz altmış beş milyon seksen altı kez sorduğu soruya göz devirip elimi alnıma yasladım.
"Başladı benim mesai." diyerek derin bir nefes aldım.

Sonrasında ise milletim bize dönüp bakacağı,hatta bi' tane çocuğun geberik geçirdiği bir şey yaptım.Milletin içtiği ve içmek için adım attı kolaları burunlarından getirdim.

Ama deyim(?) olarak demiyorum,cidden burunlarından kola fışkırdı.

Çünkü Hyunjin'i öpmüştüm.

Dudağından.

Hyunjin bu,durur mu?Daha fazlası için bildiğün yalvarıyordu!

En sonunda ama MECBUREN ayrıldık.
"Barış mıyız?" dediğimde gülümsedi.

Gözleri bile daha fazlasını arzuladığını dile getiriyordu.
"Eğer sabah söz ettiğin şeyi yapmak için söz verirsen,evet." dediğinde ise gülümsedim.

Sabah bahsettiğim şeyi hatırlayınca bir an donsamda bu benim işime gelecek bir şeydi değil mi?

Evet,kesinlikle işimi çok doğru dürüst yapan bit öğretmenim.Mesela öğrencisiyle aşk yaşayanlardan.Okuldan biri bizi yakalasa biterdik.
"Bebeğim,sen buraya otur ben yemeklerimizi söyleyip geliyorum." dedim ve dudaklarına bir buse kondurup kaçtım.

\(@ ̄∇ ̄@)/

selamke.Naberke?Ben iyike.Müqümke.Bu arada ahirete doğru gidiyoruz.Müq bişi

Öhm,bizi gelecl bölmde bişiler beklior olabilir YANİ HANİ BEN-

Neyse hadi Yorum yapında ben gidiom bb<3

From People You Know to People You Don'tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin