Sınıfa koşarak girdim.
Çünkü Minho hocayla konuşmaktan derse geç kalmıştım.Ben sınıfa girince arkamdan Minho hoca girdi.
"Hocam kusura bakmayın,Hyunjin benimleydi." ders Cris hocanındı.Gülümseyip göz kırptı.
"Hyunjin iyisin dimi çocuğum?Bu herif sana birşey yapmadı?" dediğinde Minho hoca öne çıktı.
"Gebertirim seni." diye tısladı Minho hoca Cris hocaya.Kimse birşey anlamamıştı -ben dahil-.
"Hadi geç yerine." Minho hoca belimden beni çok minnacık ittirmiş ve gülümsemişti.Bende gülümseyip yerime geçtim.
"Çocukların aklını bozma.Size Cris ile iyi dersler çocuklar." dedi ve gülümseyerek sınıftan çıktı Minhı hoca.
"Sıkıcı herif.Eğlenmesinide bilmiyor!" diye söylendi Cris hoca ve bana döndü.
"Ne konuştunuz Minho'yla bakalım?" dedi ve kaşlarını kaldırıp bana doğru yürüdü.
"Öyle,konuştuk işte.Bir öğretmen ve öğrenci ne konuşursa ondan." öğretmen ve öğrenci kelimelerine aşırı bir baskı yapmıştım çünkü Yeonjun'un anlamasını istiyordum.Tamam,Minho hocaya aşık olabilirdim.Hemde fazlasıyla ama bunu bütün okula yayıp üstüne iftira atıp üstüne Minho hocayla aramı bozmaya hakkı yoktu.
"Sende ne buluyorsun şu herif de ya?Sıkıcı veletin teki!" diyerek kendi masasına yöneldi hoca.Hemen telefonu çıkardım ve gruba yazmaya başladım.12f yawşakları ve Minhoca Enayisi Hyunjin
Sexyking:
lan
minho hoca bana ne dedi bilior musunuz?
CRİS HOCA SEUNGMİN'E AŞIKMIŞ!Attığım mesajla bir yuh,bir oha,bir püskürtme ve iki yere yapışma sesi geldi.Changbin yuh,Lia oha,Yeji ve kalemliği yere yapışmış ve JİSUNG AĞZINDAKİ SUYU ÜSTÜME PÜSKÜRTMÜŞTÜ!
Seungmin zaten şoktaydı.Diğerleri bir Yeji'ye bir bana gülüyorlardı.
"LANET HERİF!" diye bağırarak Jisung'un yakasına yapışmıştım.Sonra yapay bir şekilde ağlama sesi çıkardım.
"Hwanglar?" hoca kahkaha atmaktan kızarmıştı.Seungmin parmak kaldırdı.
"Hocam,lavaboya gidebilir miyim?" dediğinde hoca ona baktı.
"İyi görünmüyorsun Min,yanında bir-" dediğinde hepimiz ayaklanmıştık.
"Hocam ben giderim!" dediğimde Jşsung bana vurdu
"Ben gideceğim!" dediğinde ısrar ettim.
"Lan benimde gitmem lazım!" dedim.
"Niye sen?" dedi Changbin.
"Lan,bırakın ikisi gittin.Belki Hyunjin'inde gitmesi gereken biryer vardır." Ryu beni anlamıştı.
"Hocam biz beraber gideriz." dediğimde hocanın imalı bakışları ve onayıyla çıktık.Sınıftan çıktık,saniyeler sonra bir anda Seungmin bana sarıldı.
"Sen ciddi misin?" dedş heyecanla.
"Evet!" dediğimde bana sıkıca sarıldı.
"EVLENİYORUM!" kıkırdadım.
"Kiminle?" Minho hocanın sesiyle ona döndüm.Sonra hemen Seungmin'e dönüp kulağına fısılsadım.
"Öğretmenin önünde fısıldaşarak konuşmak doğru değil Hwang." dedi ve yanımıza geldi.
"Derste olmanız gerekmez mi?" dediğinde gülümsedim.
"Lavaboya gidiyorduk." dediğimde oda gülümsedi.
"Hadi ya,o yüzden Seungmin burda 'EVLENİYORUM!' diye çığlık atıyordu değil mi Hwang?" dediğinde yüzüm düştü.
"Üzgünüm." dediğimde saçımı karıştırdı.
"Kızmadım.Ne bu konular banada anlatın bakalım?" dediğinde duramadım.
"Hocam Seungmin-" dediğimde Seungmin ağzımı kapadı.
"Zıkkım Seungmin,Hyunjin!" diye çıkıştı üstüne.Hoca gülümsedi.
"Hadi lavaboya gidin de derse geç kalmayın.Teneffüste aşağıdayım zaten 10 dakika boyunca boş yaparız."(¬‸¬) ?
kullandığım klavye uygulamasına güncellemwlwr gelmiş awq.Nese evet dershane sonunda bitti awq kurtuldım lan.ÖZLEDİM SİZİ<3
Azcıkda yorum yaosanız ii olcakda nses bunada şükür.NXNSNSMJSKSKSKSKSKSKS
Şu ikinci fic konusunda kararsızım bi on yıla karar veririm.NZJJSJSJSJSJSJ
Nese hade ben diğer bölümü yazmaya gider<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From People You Know to People You Don't
Fanfiction"Eskiden yakındık,insanlar dönüşebilir.Asıl acıtan ise tanıdıǧın insanların tanımadıǧın insanlara dönüşmesidir." -Hyunho /171122/