Jimin හිටියෙ එයාගෙ ඇස් වලින් රූටලා වැටෙන කදුලු පිහිදන ගමන්.. Teahyung නැති වෙලා සතියක් ගියාත් තාමත් Jimin ඒක ගැන හිතලා අඩනවා.. ඒ වගෙම Jungkook කුත්. සතුටෙ වගෙම දුකෙදිත් Teahyung Jimin එක්කම හිටියෙ හරියට සහෝදරයෙක් වගෙ ඉතින් එහෙම තියනකොට Jimin අඩන්නෙ නැතුව ඉන්නෙ කොහොමද ? Jimin පසුතැවෙනවා එදා Teahyung ගෙන් උදව් ගත්ත එක ගැන එදා Jimin එහෙම නොකලානම් අද Teahyung ජීවතුන් අතර !!
" Baby😶"
Jimin ගැස්සිලා පිටිපස්ස බැලුවාත් පිටිපස්සෙ හිටිය කෙනාව දැකලා Jimin ගෙ තිබ්බ හැම දුකක්ම විනාඩියකට හරි අමතක වෙලා කදුලු අතරින් හිනා උනෙ ඒ රූටලා වැටෙන කදුලු සතුටු කදුලු උනාම.
Jimin = " මැණික🥺"
Jimin දුවලා ගිහින් එයාට වඩා චූටි කොට හුරතල් පොඩි ලමයාව බදාගත්තෙ ඇස් වලින් කදුලු බේරෙන ගමන්.
" Baby අපිට මෙයාව තමයි හම්බුනෙ..😶"
Jimin = " නෑ.. කම..ක් නෑ මෙයා.. හුරතල්.. අජුම්මා..🥺"
Jimin කිව්වෙ එයා තුරුල් කරන් ඉන්න පොඩි ලමයාව බදාගෙන..
Jimin = " What Your Name🥺☺️"
Jimin කදුලු අතරින් හිනා වෙලා ඒ පොඩි ලමයාගෙන් English වලින් ඇහුවේ එයා දැන් මේ ඉන්නෙ France වල නිසා !! ඔව් එදා Yoongi ගෙන් පැනලා ඇවිල්ලා Jimin ආවේ France වලට මොකද Jimin හොදටම දන්නවා Jimin Korea වල කොහෙ හිටියාත් Yoongi ඒ තැන හොයාගන්නවා කියලා. එත් Jimin දන්නවානම් එයා මොන රටකට ගියාත් Yoongi ට ලේසියෙන් එයා ඉන්න තැන හොයාගන්න පුලුවන් කියලා ඔව් ඒක Yoongi ට කරන්න පුලුවන් !! හැම රටකම ඉන්න Mafia වලට සම්බන්ධ අය Yoongi ට යටත් අය ඒ වගෙම දේශපාලනයත් Yoongi ට යටත් Amarica , UK , US , Singapore , Italy වගෙ බලවත් රටවල් වල දේශපාලනය Mafia King ටත් යටත් ඒ කියන්නෙ ඒ ඔක්කොම Yoongi ට යටත් කියන එක. ඉතින් ලේසියෙන් Jimin ඉන්නෙ කොහෙද කියලා Yoongi ට හොයාගන්න පුලුවන් !! Yoongi දැනගත්තොත් Jimin ඉන්නෙ France වල කියලා ඊලග තප්පරෙම Jimin ඉන්න Apartment එක ඉස්සරා Yoongi ඉදීවී..
Jimin = " ඇයි එයා කතා කරන්නෙ නැත්තෙ...🥺"
" Baby එයා Korean 😶"
Jimin = " Ah.. මො..කක්😶"
" ඔව් එයාගෙ Mom Korean Dad France ඉතින් ඒකායි France පෙනුමක් තියෙන්නෙ එත්.. මේ ළමයා දන්නෙ Korean ලු..🙂"
YOU ARE READING
𝐏𝐒𝐘𝐂𝐇𝐎 𝐃𝐀𝐃𝐃𝐘🔴. ˢᵉᵃˢᵒⁿ2
Romance" මට එයාව දකින්නවාත් ඕනෙ නෑ.. I Hate Him !! " ~ Jimin " I miss You Babe I Love You So Much Please මං ගාවට එන්න !! " ~ Yoongi Psycho Daddy Season 2🥺. My Psycho Daddy කියවලා මේක ක...