ℂ𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣 9😫❤️.

424 67 4
                                    

Jimin ට කතා කරන්නවාත් පනක් තිබ්බෙ නැති නිසා Jimin කරෙ Yoongi ට කෙටි උත්තරයක් දුන්න එක. Jimin වේදනාවෙන් ඉන්නෙ කියලා තේරුන Yoongi කරෙ Jimin ගෙ පැත්තට හැරිලා එයාවත් බදාගෙන නින්දට වැටුන එක. Jimin ටත් Yoongi ගෙ උනුහුමට නින්ද ගියෙ තිබ්බ අමාරුවටත් එක්ක.

________________________________

මුහුණට ලාවට වැටෙන හිරු එලිය නිසා නිදාගෙන හිටිය Jimin නැගිට්ටෙ ඇස් දෙක අත් වලින් පොඩි කරන ගමන්. එත් Jimin ගෙ ඇග හොලවන්නවත් බැරි උනෙ Yoongi Jimin ගෙ ඇග උඩ ඉදන් බදාගෙන ඉන්න නිසා. Jimin මේ දේ දැකලා හිනා ගියෙ එයාගෙ Yoongi කොච්චර ලස්සනයි ද කියලා හිතනගමන් එත් එක වෙලාවකට !!

Jimin Yoongi ගෙ මූණ දිහාම බලාගෙන හිටියෙ ඒ කඩවසම් මුහුණ කොච්චර ලස්සනයි ද කියලා හිතන ගමන්. කාටවත් පිහිටලා නැති ඒ සුදුම සුදු පාට.. නපුරු මූහුණ.. ලා පාට ඇහිබබ. ඒක නම් පිස්සුවක්.

Yoongi = " මම Handsome කියලා දන්නවා Baby එත් ඔහොම බලන් හිටියොත් මට වෙන ඒවා කරන්න හිතෙන්නෙ😏"

Yoongi එකපාරටම කතා කරනකොට Jimin ගැස්සිලා ගියෙ එක අතක් පපුවටත් අරන් ගිහින්

Jimin =  අහ් මම බය උනා😒"

Yoongi = " ඇත්තටම මගෙ බබා බය උනාද Sorry😚"

Yoongi කිව්වෙ Jimin ගෙ Lips වලට පෙක් එකක් දෙන ගමන්.

Jimin = " එහාට යන්නකො Hyung මට අමාරුයි😶"

Yoongi = " Oh Sorry Babe😶"

Yoongi එකපාරටම ඇදෙ අනිත් පැත්තට පැනලා කිව්වෙ ඊයෙ එයලා කරපු ඒවාට කොහොමත් Jimin ට දවස් දෙකක්වත් ඇවිදින්න බැරි වෙයි කියලා හිතලා.

Yoongi = " යන් ද Wash කරන්න😚"

Yoongi කවදාවත් නැතුව ගොඩාක් Romantic වෙලා සැරෙන් සැරෙ Jimin ව Kiss කරනවා.. Oh So Romantic🙈.

Jimin = " අනෙ Hyung බඩ රිදෙනවානෙ අනෙ😫"

Yoongi = " Baby ඉවසන්නකො මම ඔයාව Wash කරවන්නම්කො ඊටපස්සෙ ඔයාට කන්න මොනා හරි හදන්නම්😚"

Jimin = " යාහ්.. Hyung මොකො මේ වෙලා තියෙන්නෙ අද🙈"

Yoongi = " ඔයා ගොඩාක් ලස්සනයි බබා ඇත්තටම ඔයා මාව පිස්සු වට්ටනවා නෙ😚"

Jimin = " ඇති ඇති ඔයා ඕක හැමදාම කියනවා😒"

Yoongi හිනා වෙලා Jimin ව Birth Style එකට වඩාගෙන අරන් ගියෙ Jimin ලැජ්ජාවෙන් රතු වෙද්දි.. ඔව් ඉතින් ඒ දෙන්නාගෙ ඇගෙම රෙදි නෑනෙ.

𝐏𝐒𝐘𝐂𝐇𝐎 𝐃𝐀𝐃𝐃𝐘🔴. ˢᵉᵃˢᵒⁿ2Where stories live. Discover now