Jimin හිටියෙ Yoongi එක්ක මූවි එකක් බලන ගමන්. Jimin නම් Movie එකට සම වැදිලා උනත් බලන් හිටියෙ Yoongi බලන් හිටියෙ Jimin ගෙ සැරෙන් සැරෙ වෙනස් වෙන මූණ දිහා.. ෆෑන් එකට එහාට මෙහාට යන කොන්ඩෙ. කිරි සුදු පාට හම. Angel කෙනෙක් වගෙ !!
Yoongi = " Babe😌"
Jimin = " Hmmm🙂"
Yoongi Jimin ට කතා කරද්දි Jimin කරෙ හ්ම්ම් කියලා කිව්වෙ Tv එක දිහා බලාගෙනම ඉද්දි.. Yoongi ගෙ මූණ වෙනස් උනෙ එයා කවදාවත් කැමති උනෙ නැති නිසා එයාට ඇරෙන්න වෙන කෙනෙක්ට අවදානය දෙන එකට. හරි ඒක Tv එක තමයි එත් Jimin අවදානය දෙන්නෙ වෙන දේකට නෙ.
Yoongi = " MIN JIMIN !!🤨"
Yoongi එකපාරටම කෑගහපු නිසා Jimin ගැස්සිලා Yoongi දිහා බැලුවාම දැක්කෙ ඇහිබබ උස්සන් කේන්තියෙන් ඉන්න Yoongi ව. එත් ඇයි කේන්ති ගන්නෙ ?
Jimin = " ඇ..යි Hyung😶"
Yoongi = " තමුසෙටම මම ඉස්සෙල්ලා කතා කරනවා ඇහුනාද🤨"
Jimin කරෙ ඔලුව වනපු එක.
Yoongi = " Word Jimin Word මට ඕක හැම තිස්සෙම මතක් කරන්න බෑ !!🤨"
Jimin = " Sorry Hyung😔"
Yoongi = " ඉස්සෙලා මම කතා කරනවා ඇහුනාද🤨"
Jimin = " ඔ..ඔව්😶"
Yoongi = " හ්ම් එතකොට මොකද්ද කිව්වෙ ආ..🤨"
Jimin = " මම ඔයාට මේ.. හ්ම් ගෑවානෙ ඉතින් ඔයා මුකුත් කිව්වෙ නෑනෙ😶"
Yoongi = " Jimin මම ඔයාට කතා කරා සහ මම කතා කරද්දි ඔයා මට අවදානය දෙන්න ඕනෙ🤨"
Jimin = " ඔව් Hyung😔"
Yoongi = " තේරුනා නෙ අනිත් දවසෙ ඒවා බෑ🤨"
Jimin = " හරි Hyung😔"
Jimin කිව්වාම Yoongi කරෙ ඉස්සෙල්ලා කියන්න හදපු එකත් පැත්තකින් තියලා Jimin ව ලගට ඇදලා ගත්ත එක.
Yoongi = " දන්නවාද ඔයා ලස්සනයි😌"
Jimin = " අනී Hyung මම ඒක දන්නවා හී😁"
Jimin කියද්දි Yoongi කරෙ හිනා උන එක..
Yoongi = " මට ඕන🙈"
Jimin = " මො..නාද😶"
Yoongi = " ඔයාව😌"
Jimin = " Hyung ඒ~~
Jimin කියන්න හදපු එක කියන්න හම්බුනෙ නැත්තෙ Yoongi Jimin ව Kiss කරන්න ගත්ත නිසා. ටික වෙලාවකින් Jimin නුත් Kiss එකට React කරෙ Yoongi Kiss එක අතරම කටකොනින් හිනා වෙනකොට. ටික වෙලාවක් kiss කර කර හිටිය Yoongi Jimin ව Sofa එකට පෙරලන් තමන්ගෙ Shirt එකෙ බොත්තම් ගලවන්න ගත්තෙ Jimin ගෙ බෙල්ල Kiss කරන ගමන්. Jimin ඒ දැනෙන pleasure එකට Yoongi ගෙ කෙස් වලින් අල්ලන් mouns පිට කරෙ Yoongi කටකොනින් හිනා වෙද්දි. එයාගෙ එක Touch එකකින් Jimin ව pleasure කරන්න පුලුවන් ඒ වගෙම Jimin ටත් එක බැල්මකින් Yoongi ව pleasure කරන්න පුලුවන් !!
YOU ARE READING
𝐏𝐒𝐘𝐂𝐇𝐎 𝐃𝐀𝐃𝐃𝐘🔴. ˢᵉᵃˢᵒⁿ2
Romance" මට එයාව දකින්නවාත් ඕනෙ නෑ.. I Hate Him !! " ~ Jimin " I miss You Babe I Love You So Much Please මං ගාවට එන්න !! " ~ Yoongi Psycho Daddy Season 2🥺. My Psycho Daddy කියවලා මේක ක...