ℂ𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣 35😩❤️.

354 67 45
                                    

( Happy End ද Sad End ද ? ඕනෙ😌 )

once upon a time
an angel in the sky
made comfort
every night
once upon a time
the angel loved me so
it's a miracle
in the snow my heart won't be cold
my dear , you are my angle
tell me what you know
something should be told
my dear , you are my angel
tell me where you go
I will breathe behind your fly
once upon a time
the angel in the sky
made comfort
every night
once upon a time
the angel loved me so
it's a miracle
in the snow my heart won 't be cold my dear , you are my angel
tell me what you know
somgthing should be told
my dear , you are my angle
tell me where you go
I will breathe behind your fly
once upon a time
my angle give me life.....

Yoongi අහස දිහා බලාගෙන එයාගෙ ආසම සිංදුව කිව්වෙ හිතින් Jimin ව මවාගෙන..

සතියක් හරියටම Yoongi Jimin එක්ක කතා කරලා.. ඒකට හේතුව Jimin නිසා වෙනස් වෙන එක. එයා Jimin නැතිව තනියෙන් වෙනස් වෙන්න උත්සහා කරා. එයා ටිකක් වෙනස් උනත් සම්පූර්ණයෙන් වෙනස් වෙන්න නම් බැරි උනා. Yoongi Jimin දිහා බලන් හිටියාත් Jimin ට ලං වෙන්න ගියෙ නෑ. එතකොට Yoongi ගැන කියනවානම් එයා Doctors ලා පවා හම්බෙන්න ගියෙ එයාගෙ කේන්තිය පාලනය කරන බෙහෙත් ගන්න... එයා කවදාවත් නැතිව එයාගෙ ලෙඩෙ ගැන Doctor ට කිව්වා. ඒ Jimin නිසා !! එයා බෙහෙත් ගත්ත දවසෙ ඉදන් එයාට දැනුනා එයාගෙ ඇගෙ වෙනසක් සිද්ද වෙනවා.. මොකද්ද හේතුවකට Yoongi ට දැන් වැඩිය කේන්ති යන්නෙ නෑ.. කියලා Jimin ට උනත් තේරුනා. එත් ඒකට හේතුව දන්නෙ Yoongi විතරයි. Jimin දන්නෙ නෑනෙ Yoongi කේන්තිය පාලයන කරන්න බෙහෙත් ගන්නවා කියලා.

එතකොට Mafia , Yoongi ඒවාත් අත්හැරලා දැම්මෙ Jimin නිසාමයි !! ඒකෙන් එයාට අනතුරු වැඩි උනත් ඒ කිසිම දෙයක් Yoongi ට වැඩක් උනෙ නෑ. තවදුරටත් Yoongi කියන්නෙ SG Company එකෙ Ceo විතරයි !!! මොනා උනත් Yoongi කියන්නෙ ඉතා කුඩා කාලයක් තුළ Company එකක් ගොඩ ගත්ත පලවෙනි විධායක නිළදාරියා වගෙම කුඩා කාලයෙන්ම Company එකක් පටන් ගත්ත එකම Ceo වශයෙන් සම්මාන ගත්ත කෙනෙක්. එතකොට Yoongi ලොව සාර්ථක ව්‍යාපාරක ලෑස්තුවේ ඉහළින්ම ඉන්න කෙනෙක්... සල්ලි වලින් උනත් ලොව බිලියනපතියන් දහ දෙනා අතර ඉන්න කෙනෙක් !!!

ඔහු වෘත්තිමයෙන් ජයගත්ත කෙනෙක් උනත් ඔහුගෙ ජිවීතේදි ඔහු පරාජිත කෙනෙක් උනෙ කේන්තිය ඔහුගෙ ආදරෙ නැති කරපු නිසා.

ඉතින් එයාට සල්ලි වලින් බලයෙන් අඩුපාඩු වෙන එකක් නෑ Mafia වලින් අයින් උනා කියලා. එත් කොච්චර බලය කොච්චර සල්ලි තිබ්බාත් වැඩක් තියනවාද එයාට එයාගෙ ආදරෙ නැති වෙලා තියෙද්දි...

Yoongi කටකොනින් හිනා වීගෙන සිකරට් එකක් පත්තු කරන් ඒක බිව්වෙ අහසෙ තියන හද දිහා බලන්..

Yoongi = " හද වගෙමයි මමත් දැන් තනිවෙලා... හදට තරු හිටියාත් මට... "

Yoongi ලාවට හිනා උනෙ අන්තිමට කිව්ව දේ නිසා. Yoongi ආයෙම සිකරට් එක කටෙ ගහන් උරන්න ගත්තෙ ඒකෙන් එන දුමට ඇස් වහන් ඒ දුමෙන් එන සුවද විදගන්නකොට.

Yoongi සිකරට් එක බිමට දලා අහස දිහා බලාගෙන හිටියෙ රෑට අහස කොච්චර නම් ලස්සනයි ද කියලා හිතන ගමන්... හද කොච්චර නම් රෑට දීප්තිමත්ව තියනවාද ඒක ගොඩාක් ලස්සනයි. හද කොච්චර තනියෙන් හිටියාත් එයාට තනිකමක් දැනුනෙ නැත්තෙ එයාගෙ වටේට තරු බැබලි බැබලි ඉන්න නිසා.

Yoongi ඊලගට එයාගෙ එහා පැත්ත බැලුවේ මීට අවුරුදු ගානකට පෙර Jimin එක්ක මේ වගෙම සතුටින් අහස දිහා බලන් ඉදලා තියන එක ගැන හිතමින්.

Yoongi ඊලගට එයාගෙ එහා පැත්ත බැලුවේ මීට අවුරුදු ගානකට පෙර Jimin එක්ක මේ වගෙම සතුටින් අහස දිහා බලන් ඉදලා තියන එක ගැන හිතමින්

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yoongi = " I Love This Moon "

Yoongi එහෙම හිතුවේ එයාගෙ මූණටම එන හද එළියට.

Yoongi ආයෙම අහස දිහා බැලුවේ එයාට ඒක දිහා බලන් ඉන්නකොට එයාට ලොකු සැනසීමක් එනවා කියලා හිතුන නිසා.

Yoongi = " නිදිමතයි හ්ම්... "

Yoongi එතනම ඇස් වහන් නිදාගත්තෙ එයා ඉන්නෙ බැල්කනි එකෙවත් කියලා හිතන් නැතිව. බැල්කනි එක නිසාම එලියෙ හමන හුලග Yoongi ගෙ ඇග හරහා වැදීගෙන යනකොට Yoongi තවත් ගුලි උනා. එයාට ඕන උනා ඒ වෙලෙ එයාව බදාගෙන උනුසුම් කරන කෙනෙක්ව. කොටින්ම එයාට ඕන උනෙ Jimin එයාව බදාගෙන නිදාගන්නවානම් කියලා... එයාට Jimin ගෙ උනුහුම තදින්ම ඒ වෙලෙ ඕන උනත් එයා ඒක ගැන ගොඩාක් ලොකුවට හිතන්න ගියෙ නෑ.

Yoongi = " I Love You Jimin !! "

Yoongi නින්දෙන්ම එහෙම මුමුණලා තව ගුලි උනෙ එළියෙ සීතල නිසා.

________________________________

Jimin = " I Love You Too Yoongi !!😂 "

කව්දා අහන්න වෙයිද දන්නෙ නෑ😂😒.

අද තව එකක් දුන්නා මන් හොදයි නෙ😌🙂.

අද එක දිගයි නෙ😂😌.

𝐏𝐒𝐘𝐂𝐇𝐎 𝐃𝐀𝐃𝐃𝐘🔴. ˢᵉᵃˢᵒⁿ2Where stories live. Discover now