ℂ𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣 15😫❤️.

380 70 6
                                    

Jimin = " Hyung Hyung !!😑"

Jimin ඔය කෑගහන්නෙ අද Ofice යන්න එත් ඒකට Yoongi කැමති උනෙ නැත්තෙ එදා Jimin ට පෙනික් ඇටෑක් එක ඇවිල්ලා අදට දවස් තුනක් නිසා.

Yoongi = " Jimin ඔයා දැන් ඔය අහන්නෙ Ofice යන්න නම් ඒක යන්න බෑ !!🤨"

ඒ බැල්ම Jimin ව හැමදාටම සීතල කෙරෙව්වා.. ඒ වගෙම බය කරා. මොනා කියන්න කරන්න ගියාත් Yoongi ඒ දාන පොඩි බැල්මට Jimin ගෙ මුලු ඇගම වෙව්ලලා යන්න තරම් භායනක එකක් උනා.

Jimin = " මට ගෙදරට වෙලා ඉන්න බෑනෙ හ්ම්ම් කම්මැලි☹️"

Jimin නුත් හැමදාම Yoongi පිස්සු වට්ටන බැල්ම දලා කියද්දි Yoongi කරෙ ඇස් කරකවපු එක. එයා ඒක හොදට දැනන් හිටියා Jimin කරන්නෙ එයාව ඒ දේට persuasive කරන එක කියලා. ඒ පපි ඇස් දැක්කාම Yoongi හැමදාටම ඇන්දෙනවා.. ඒක පිස්සුවක් Yoongi ව ඒකෙන් පිස්සු වට්ටනවා. එත් Yoongi දන්නවා Jimin ඒ දේ හිතාමතා කරන්නෙ කියලා මොකද Jimin දන්නවා ඒ දේ කරාම Yoongi මොනා උනාත් කරනවා කියලා...

Yoongi = " ඔයා මොන දේ කරත් අද Ofice යන්නෙ නෑ !!😑"

Jimin = " එත් Hy~~

Yoongi = " මම එකපාරක් කිව්වා Jimin මගෙ යකා අවුස්සන්න එපා !!🤨"

Yoongi කිව්වාම Jimin Yoongi ට ගස්සලා ගිහින් Sofa එකෙන් ඉදගත්තෙ Yoongi ට ඔරවන ගමන්..

Yoongi = " දැන් ඇයි !!😑"

Yoongi ඇහුවාත් Jimin කරෙ එහාපැත්ත බැලුවා.

Yoongi = " තරහාද☹️"

Jimin කතා කරෙ නැති නිසාම Yoongi කටකොනින් හිනාවීගෙන ආයෙම Lap එක ඔබන්න ගත්තෙ Jimin හොරෙන් Yoongi දිහා බලද්දි...

Yoongi = " ඔයා මගෙ දිහා බලනවා කියලා මම දන්නවා😏"

Yoongi කියද්දි Jimin ආයෙම එහාපැත්ත බැලුවේ මූණත් රතු කරන්.

Yoongi = " ඔහ්.. රතු වෙලා මගෙ බබා හ්ම්ම්😏"

Yoongi කියද්දි Jimin තවත් රතු උනෙ Yoongi එයාව වර්ණනා කරන්න ගත්ත නිසා. Jimin ඒ කාලෙ ඉදන් ආසම අන්න ඒ දේට.

Jimin = " Hyung Stup😑"

Jimin කිව්වාත් Yoongi ගෙ ඒ මූණ වෙනස් වෙලා ගියෙ Jimin ව මොහොතකට බය කරවලා.

Yoongi = " මම ඔයාට කියලා තියනවා මට අණ කරන්න එපා කියලා !!🤨"

Jimin = " හ්ම් මම ඔයාගෙ කව්ද☹️"

𝐏𝐒𝐘𝐂𝐇𝐎 𝐃𝐀𝐃𝐃𝐘🔴. ˢᵉᵃˢᵒⁿ2Where stories live. Discover now