ℂ𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣 22😩❤️.

401 71 10
                                    

Yoongi , Jimin දෙන්නාම හොදටම ඇවිදිලා මහන්සි වෙලා Mansion එකට ආවේ.. Yoongi Jimin ට කියලා Wash දාන්න ගියාම Jimin Yoongi ට ඇදුමක් හොයන්න අල්මාරිය ඇද්දා... Jimin ටික වෙලාවකින් Yoongi ට ඇදුමක් අරන් අල්මාරිය වහන්න හැදුවාත් එයා දැක්ක දෙයින් ආයෙම අල්මාරියෙ දොර ඇරලා ඒ දේ අතට ගත්තා.. ඒක ඩෙකියුමන්ට් එකක්.. Jimin ඒක පෙරලලා කියවන්න ගත්තෙ හිතෙ ඇති උන බයට..

මොකද ඒ Fil එකෙ උඩින්ම Suohn Hospital කියලා ලියලා තිබ්බ නිසා !!

ඒකෙ මුලින්ම තිබ්බ දේ කියවනකොට Jimin ගෙ ඇස් වලට කදුලු ආවේ හිතෙත් මොකද්ද බයකින් පිරිලා යද්දි..

Jimin = " මො...කද්ද මේ..🥺"

Jimin Fil එකෙ කොල පිස්සුවෙන් පෙරරලා බැලුවාම Jimin ට දෙයක් තේරුනා.. jimin ට නිකන් මුලු ලෝකෙම කැරකෙනවා වගෙ.. Jimin එහෙමම ඇදෙන් වාඩි වෙලා ඔලුවට අත තියන් සන්සුන් වෙන්න උත්සහා කරා.. ටිකකින් ඒ කැරකිල්ල ගතිය නැති වෙලා යද්දි Jimin මේසෙ උඩ තිබ්බ වතුර වීදුරුව බීගෙන ගියා.. Jimin ගෙ ඇස් ඒ එක්කම Bathroom එකෙ දොර දිහාවට ඇදුනෙ Bathroom එකෙ දොර ඇරුන නිසා.

ඒ කියන්නෙ Yoongi Wash දාන් ඇවිත් !!

Yoongi = " Babe ඔයාත් ගිහින් Wash දා~~

Jimin = " Yoongi මොකද්ද මේ !!🥺"

මෙච්චර වෙලා පිටිපස්ස හැරීගෙන ඔලුව පිහිදාන් හිටිය Yoongi jimin ගෙ පැත්තට හැරුනාමයි දැක්කෙ jimin ගෙ ඇස් වල කදුලු ඒ වගෙම එයාගෙ අතෙ තියන Fil එක !! ඒක නිල් පාට කවරයක් Yoongi ට මතකයි ඒක එයාට කව්රු හරි දුන්න එකක් !! එත් ඒක කව්ද දුන්නෙ කියලා Yoongi ට හරියට මතකයක් තිබ්බෙ නෑ.. Oh Min Yoongi ඔයා ගොඩාක් Careless වෙලා !!

Yoongi ට පොඩ්ඩාක්වත් ඒ Fil එකෙන් වැඩක් නෑ එයාගෙ මුලු අවදානයම තිබ්බෙ Jimin ගෙ කදුලු වල.. එයා අඩනවා හේතුවක් නැතිව ?

Yoongi = " Babe ඇයි මේ අඩන්නෙ..😶"

Jimin = " Yoongi මොකද්ද මේ !!🥺"

YOONGI !! YOONGI !! ඒ වචනෙ Yoongi ගෙ ඔලුවෙ දෝන් කාර දුන්නා.. ඇයි Hyung ඒක නොකිව්වෙ ?

Yoongi = " Babe මම දන්නෙ.. නෑ..😶"

Jimin = " ඔයා කියන්නෙ ඔයාගෙ අල්මාරියෙ තිබ්බ Fil එක ගැන ඔයා දන්නෙ නෑ කියලාද !!🥺"

Yoongi ගෙ ඇහිබබ හැකිලුනෙ Jimin එයාගෙ අල්මාරිය බලලා නිසා.. But Yoongi ආයෙ හිතුවා ඒකට එයාට අයිතියක් තියනවා Because Jimin Is Yoongi 's Wife I am Right ?

𝐏𝐒𝐘𝐂𝐇𝐎 𝐃𝐀𝐃𝐃𝐘🔴. ˢᵉᵃˢᵒⁿ2Where stories live. Discover now