ℂ𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣 30😩❤️.

463 69 49
                                    

Yoongi ගොඩ දවසකින් එයලාගෙ Mansion එකට ආවේ.. Jimin ගිය දවසෙ ඉදන් Yoongi හිටියෙ Club එකෙ හරි එක්කො Hotel එකෙ. Yoongi Jimin ව හරහාට උස්සන් ඇවිත් ඇදෙන් තිබ්බෙ එයලාගෙ කාමරෙ දිහාත් බලන ගමන්.. අවුරුදු ගානක් ගියාට පස්සෙත් ඒ Mansion එක හොදට දූවිලිවත් බැදෙන්නෙ නැතිව තිබ්බෙ Yoongi ඒකටම කියලා මේඩ් කෙනෙක්ව දලා තිබ්බ නිසා. Yoongi එයා ඇදන් හිටිය කෝට් එක ගලවලා Jimin ගාවට ගියෙ කටකොනින් හිනා වීගෙන.

Yoongi = " Babe.. ඔයා ගොඩාක් ලස්සන වෙලා So මගෙ ඔට්ටුව හරි !!! වයස ගියාට බබා තාම ඔයා ලස්සනයි 18 ක් වගෙ වයස හ්ම්...😏"

Yoongi Jimin ගෙ තොල් ඇගිලි වලින් අල්ලලා ඒවා මිරිකුවා..

Yoongi = " Look At This ඒක ගොඩාක් ලස්සන වෙලා...😩"

Yoongi ගෙ මූණ ආයෙ වෙනස් උනෙ කටකොනින් හිනා වීගෙන..

Yoongi = " Punishment will be served baby !!!😏"

Yoongi = " Hard විදියට !!!😏"

Yoongi එහෙම කියලා Jimin ගෙ තොල් කිස් කරෙ පිස්සුවෙන්.. ඔව් එහෙම වෙන්නෙ එපෑ එයා අවුරුදු ගානකින් නෙ ඒ තොල් තමන්ගෙ කරගත්තෙ. Yoongi ට Jimin ව වගෙම එයාගෙ හැමදේම ගොඩාක් Miss උනා. Yoongi එයාගෙ එක අතක් Jimin ගෙ මූණෙන් අල්ලන් ඒ තොල් පිස්සුවෙන් වගෙ උරන්න ගත්තා. එක අතකින් ඇදන් හිටිය Shirt එකෙ බොත්තමුත් ගැලෙව්වෙ Jimin ව කිස් කරන අතරමයි.. Shirt එක ගලවලා පැත්තකට විසි කරලා Jimin ගෙ T Shirt එකත් ගැලෙව්වෙ කිස් කරන ගමන්මයි... Jimin ඒ හාදුවට ප්‍රතිචාර නොදැක්කුවත් ඒ තොල් Yoongi ව පිස්සෙක් කරන්න සමත් උනා.. කොටින්ම එයාට Jimin ගෙ ප්‍රතිචාරයක් නොමැතිවම ඒ හාදුව දැනෙන්න ගත්තා. Yoongi Jimin ගෙ මේ උනුහුමට ගොඩාක් ආස කර , ආදරෙ කරා , ඉරිසියා කරා.. Jimin ගෙ උඩ කය නිරුවත් වෙනකොට Yoongi ගෙ ඇස් වල කදුලු පිරුනා.. ඒ ඇග දැක්කෙ ගොඩාක් කාලෙකට පස්සෙ... Jimin ගෙ එක කැලලක්වත් නැති තරම්... එත් Yoongi ආසම කරපු තැන උනෙ Jimin ගෙ Neck එක... ඉතින් එතන චූටියට කැලලක් තියනවා දැක්කාම Yoongi ට පුදුම වගෙම සතුටු හිතුනා.. ඒකමයි එයාගෙ ඇස් වලට කදුලු පිරුනෙ. අවුරුදු ගානක් ගියාත් ඒ කැලල තාම තියනවා කියන්නෙ ගොඩාක් පුදුම හිතෙන දෙයක් නම් තමා... ඒ තරම් ඒ ආදර ලකුණ ප්‍රබල උනා... Yoongi  ඒ කැලල මතම ආයෙම එයාගෙ තොල් තියලා ඒ කැලල ආයෙම අලුත් කරෙ Jimin නින්දෙන්ම කෙදිරිගාද්දි... Yoongi ඒ තැන හැපුවා... එයා මේ කරන්නෙ Love Making නෙවෙ එයාට ඕනෙ එයාගෙ Baby ට Punish කරන්න මොකද එයා කරපු ලොකු වැරැද්දට !!! නමුත් Jimin තාම නිදි නිසා Yoongi අනිවාර්යයෙන් එයාව නැගිට්ටවන්න තමා මෙහෙම කරන්නෙ... Yoongi ආයෙම Jimin දිහා බලලා ඒ තොල් ආයෙම කිස් කරන්න ගත්තා. Yoongi තොල් Jimin ගෙ බෙල්ලෙ ඉදන් ඉන ගාවටම අරන් ගියා. එයා ආයෙමත් Jimin ගෙ Nipple එකක් අරන් උරන්න ගත්තෙ අනිත් අතින් අනිත් Nipple එක අල්ලන ගමන්.. Yoongi ආසයි Jimin එක්ක මෙහෙම ඉන්න එත් Jimin ? එයා මුරන්ඩු වැඩියි... ඔට්ටුයි එයා කනවා Yoongi ගෙන් ඔය මුරන්ඩු කමට !! Yoongi ආයෙමත් Jimin ගෙ බෙල්ල හපන්න ගත්තෙ Jimin ව කටින් කියලා ඇහැරවන්නෙ නැතිව මෙහෙමම ඇහැරවනවා කියලා හිතන්. Yoongi බෙල්ල හපනකොට Jimin ගෙන් Mouns පිටි වෙනකොට. Jimin අමාරුවෙන් ඇස් ඇරියෙ එයාගෙ බෙල්ල ඕනාවටත් වඩා රිදුන නිසා. එත් එයා දැක්ක දෙයින් නම් Jimin ගෙ ඇස් වලට කදුලු පිරුනා.

𝐏𝐒𝐘𝐂𝐇𝐎 𝐃𝐀𝐃𝐃𝐘🔴. ˢᵉᵃˢᵒⁿ2Where stories live. Discover now