15. Riisuudu

959 28 0
                                    

Theon tummat silmät tarkkailivat kasvojani kai siltä varalta, jos halusinkin perua koko jutun. En todellakaan halunnut. Minua jännitti kyllä hieman, mutta se ei saisi mieltäni kääntymään.

Kun mies näki etten aikonut perääntyä, hän tarttui hupparini helmaan ja yhdessä tuumin vedimme sen pois päältäni. Olin niin kärsimätön - niin innoissani - että nykäisin saman tien myös collegehousuni alas nilkkoihini ja potkaisin ne raivokkaasti kauemmaksi. Huvittunut hymy nousi Theon kasvoille.

"Onko sinulla kiire, kulta?" hän kiusoitteli minua lempeästi. Hänen intensiivinen katseensa alkoi tutkia vartaloani, jota peitti nyt ainoastaan ohut valkoinen toppi sekä mustat stringit.

Pudistin päätäni ja tunsin kuinka poskiani alkoi kuumottaa. Ja hitto, miksi sydämeni hakkasi niin lujaa jo nyt? Toivoin ettei Theo huomaisi kuinka hermostunut olin.

"Sinulla on kylmä", hän totesi yllättäen.

Tajusin itsekin että Theo oli oikeassa: ihoni oli kananlihalla ja kovettuneet nännini suorastaan paistoivat toppini läpi - miten noloa, ajattelin. Suojasin rintani käsivarsillani, mikä tuntui jostain syystä ärsyttävän Theoa. Murahdus karkasi miehen kurkusta juuri ennen kuin hän koukkasi minut syliinsä ja lähti kuljettamaan kohti sänkyä. Hän laski jännittyneen vartaloni hellästi sängylle ja vielä peitteli minut huolellisesti pehmeän viltin alle.

"...Miksi peität minut?" kysyin hämilläni. Tämä ei ollut ollenkaan sitä mitä olin toivonut.

"Teemme tämän minun tavallani. En ota riskejä siitä että säikäyttäisin sinut, okei?" hän sanoi minulle lujasti ja asettui makaamaan kyljelleen vierelleni, kasvot minuun päin.

Hillitsin haluani pyöräyttää silmiäni. En ymmärtänyt mitä hän oli sanoillaan tarkoittanut, mutta nyökkäsin kuitenkin koska en halunnut hänen perääntyvän suunnitelmastamme - vaikka nyt en kyllä yhtään tiennyt mikä hänen suunnitelmansa oli... Pieni hymy kävi Theon kasvoilla. Malttia rakas, hänen lempeä katseensa kertoi.

Yritän.

"Riisuudu", hän sanoi äkkiä, vaihtaen äänensävynsä hieman tiukemmaksi.

Yllätyin hänen sanoistaan mutta tottelin kuitenkin heti. Vedin viltin alta toppini pääni yli ja nakkasin sen jonnekin sivuun - ihan sama sille. Jäin odottamaan silmät suurina hänen seuraavaa käskyään. Jostain syystä Theo kuitenkin vain tuijotti minua kärsivällisesti takaisin. Kun en muutamaan sekuntiin tajunnut mitä hän minulta halusi, hän sanoi sen:

"Pikkuhousut myös."

"A-ai, joo...", mutisin ja tein työtä käskettyä.

Tunsin kuinka jännitys kasvoi sisälläni; niin kuin olisin menettämässä neitsyyttäni uudelleen. Miten typerä ajatus, mutta silti minusta tuntui aivan samalta kuin silloin 19-vuotiaana Robbien kanssa hänen pienen pienessä yksiössään.

Äh, en halunnut ajatella mitään hiton Robbieta nyt! Onneksi Theon seuraava kysymys keskeytti ajatukseni:

"Miltä sinusta tuntuu?"

"Ihan hyvältä", sanoin hiljaa ja yskäisin heti perään kurkkuani selvemmäksi.

Hemmetti...Älä tyri tätä Mimi, komensin itseäni. Tiesin Theon olevan niin tarkkanäköinen etteivät pienimmätkään eleeni jäisi häneltä huomaamatta. Minun pitäisi olla paljon itsevarmempi hänen edessään mikäli haluaisin tämän homman onnistuvan. Ja sitähän minä todella halusinkin.

"Älä valehtele minulle, Mimi", mies varoittikin minua saman tien. Hänen äänensä oli sen verran tiukka etten uskaltanut väittää hänelle vastaan.

MIMI 2Where stories live. Discover now