Mimin näkökulma:
Kuvittele tilanne, jossa poikaystäväsi ex-nainen hoipertelee ovenne taakse. Katselet sivusta kuinka miehesi kantaa hänet sisään, hoitaa häntä ja kutsuu vielä lääkärinkin paikalle. Nainen oksentaa ja poikaystäväsi ryntää hänen luokseen pitelemään hänen hiuksiaan. Jossain vaiheessa lääkärille tulee muuta menoa, jolloin hän jättää naisen miehesi vahdittavaksi.
Siis mafiapomo. Lapsenvahtina. Entiselle tyttöystävälleen. Mitä vit-
"Mimi?"
"Mitä?!" kivahdin, ja tajusin äkkiä korottaneeni ääntäni. Nolona painoin pääni lattiaan välttääkseni Theon kuolemanvakavaa katsetta. "...Anteeksi, mitä olit sanomassa?"
"Sanoin että voisitko lopettaa sen ravaamisen ja rauhoittua? En minäkään pidä tästä tilanteesta, mutta en voi jättää Isaa yksin jos hän vaikka oksentaa uudelleen", hän sanoi minulle tiukasti, selvästi ärtyneellä äänellä.
Pysähdyin. En ollut itse tajunnutkaan kävelleeni edestakaisin olohuonetta. Hillitsin itseäni puhumasta enää mitään, koska minulla ei kerta kaikkiaan ollut mitään hyvää sanottavaa. Tiesin kyllä että Theo oli oikeassa, mutta Isabellan tuntien en voinut olla ajattelematta, että hän oli alun perin itse juoninut koko jutun. Siinä oli jo tarpeeksi todisteita, että nainen oli tullut juuri Theon luokse eikä...no, ihan sama kenen muun Santinin luo.
"Mitä jos menisit vain nukkumaan?" mies huokaisi.
Käänsin salamana pääni häneen päin: "Ja missä sinä itse sitten nukut?"
"En minä nuku. Istun tuossa nojatuolilla ja teen vaikka rästihommia läppärilläni", hän kohautti harteitaan niin kuin se olisi pikkujuttu.
"Mutta Theo...", aloitin astellessani hänen luokseen, "sinun täytyy nukkua, kun sinulla oli niin raskas päiväkin..."
Tartuin hänen käteensä ja kohotin huolestuneen katseeni yläviistoon hänen silmiinsä. Pieni vino hymy levisi hänen komeille kasvoilleen, ja hän siirsi toisen kätensä silittämään poskeani.
"Ei sinun tarvitse olla minusta huolissasi, amore. Ja tuskin edes muistan muuta tältä päivältä kuin sinut laukeamassa sormilleni."
Miehen matala, seksikäs ääni sekä nuo sanat sinkosivat nautinnollisia salamoita suoraan alakertaani, mikä sai minut punastumaan. Hymähdin nolona ja olin aikeissa kääntää pääni alaspäin, mutta Theo kohotti sen saman tien takaisin kohtaamaan oman katseensa.
"Älä häpeä sitä, Mimi. Se oli ainoastaan hyvä juttu, ja odotan innolla että saan tehdä sen sinulle uudestaan", hän sanoi minulle tosissaan ja jatkoi sitten aavistuksen karheammalla äänellä: "Ja kaikkea muutakin... Cazzo Mimi, et tiedäkään miten paljon haluaisin panna sinua..."
Valmiiksi kostea alakertani kastui juuri lisää, ja kiihottunut huokaus karkasi suustani. Theon intohimoinen katse tarkkaili minua kuin odottaen, milloin antaisin periksi ja hyppäisin hänen syliinsä. Mutta vaikka minäkin halusin häntä, kipeästi ja epätoivoisesti halusinkin, tiesin myös ettei mitään tapahtuisi niin kauan kuin tuo tunkeilija makoilisi sohvallamme.
"Nyt sinun täytyy rauhoittua, herraseni. En tahdo että kiihotut liikaa...", sanoin hänelle viitaten katseellani Isabellan suuntaan, mikä sai Theon yllättäen nauramaan. Hän nauroi ihanaa, onnellista nauruaan päin naamaani. Rakastin tuota ääntä, mutta samaan aikaan se hämmensi minua. En edes muistanut milloin viimeksi olin kuullut hänen nauravan.
"Olet niin suloinen mustasukkaisena...", hän totesi vakavoiduttuaan taas.
Äkkiä mies vetikin minut itseensä kiinni ja suuteli minua lujaa. Yllätyin, mutta suutelin häntä takaisin. Kietouduimme tiukasti toisiimme ja sormeni upposivat hänen ylikasvaneisiin hiuksiinsa; ei sillä että ne olisivat mitenkään liian pitkät, mutta kuitenkin pidemmät verrattuna hänen normaaliin hiusmalliinsa. Tiesin hänen pitävän siitä kun tukistin häntä, mutta tällä kertaa se saikin hänet irrottautumaan minusta.
YOU ARE READING
MIMI 2
Romance"Koske minua", komensin häntä pyyhkien tomerasti silmäni kuiviksi. Theo nosti tumman katseensa taas minuun. Ilmeessä oli sekoitus yllättyneisyyttä ja epäröintiä, mutta jostain tuolta päällimmäisten ajatusten takaa paistoi myös himo. "Oletko varm-" "...